Narodowa Kampania na rzecz Jakości Ociepleń Budynków to najnowszy, branżowy program edukacyjny, skoncentrowany na propagowaniu wiedzy o systemach termoizolacji.
Fot. Bolix Projekt zakłada uruchomienie wielotorowych działań informacyjnych dotyczących ociepleń oraz obowiązujących, najwyższych standardów ich wykonywania. Inicjatywa firmy Bolix ma na celu budowanie u odbiorców świadomości wpływu stosowania systemowych, przebadanych, zgodnych z obowiązującymi normami rozwiązań, na stan i trwałość elewacji budynków. Skierowana do wszystkich zainteresowanych, tzn. zarówno do fachowców (wykonawcy, dystrybutorzy etc.), jak również do inwestorów i użytkowników docieplanych budynków, przebiegać będzie pod znakiem wyjaśniania najważniejszych zagadnień technologicznych, wykonawczych czy formalnoprawnych (wymagane dokumenty, normy, przepisy).
W praktyce przedsięwzięcie będzie polegać m.in. na organizacji szkoleń dla fachowców czy tworzeniu bazy praktycznej wiedzy na specjalnej platformie komunikacji (Ocieplenia.com.pl), skierowanej do wszystkich zainteresowanych tematem. Kampania będzie przy tym punktem wyjścia do branżowej debaty oraz szerokiej akcji informacyjnej, służącej wskazywaniu optymalnych właściwości produktów, prezentowaniu towarzyszących im norm, wymogów, przepisów, zaleceń, a także propagowaniu najlepszych praktyk przy ocieplaniu.
- Jako producent materiałów budowlanych firma Bolix posiada know how stanowiące zaplecze merytoryczne, niezbędne do zrealizowania założeń całej akcji - podkreśla Marek Zając z Bolix - Dzielimy się swoim doświadczeniem z innymi, by wspólnie wypracować najwyższe standardy ociepleń budynków i zapewnić odbiorcom warunki dla dokonywania świadomych wyborów. Dlatego też cały czas zapraszamy do udziału w tworzeniu Kampanii wszystkie podmioty, które w swych działaniach stawiają na wysokie wymogi jakościowe (np. spełniają wymagania ISO, posiadają własne ośrodki badawcze/laboratoria, poddają się cyklicznym badaniom prowadzonym przez zewnętrzne ośrodki badawcze).
Organizatorzy przedsięwzięcia zachęcają też uczelnie wyższe i inne zainteresowane placówki edukacyjne do objęcia go patronatem. Chcą bowiem osiągnąć możliwie szeroki zasięg tworzonego przekazu.
W praktyce przedsięwzięcie będzie polegać m.in. na organizacji szkoleń dla fachowców czy tworzeniu bazy praktycznej wiedzy na specjalnej platformie komunikacji (Ocieplenia.com.pl), skierowanej do wszystkich zainteresowanych tematem. Kampania będzie przy tym punktem wyjścia do branżowej debaty oraz szerokiej akcji informacyjnej, służącej wskazywaniu optymalnych właściwości produktów, prezentowaniu towarzyszących im norm, wymogów, przepisów, zaleceń, a także propagowaniu najlepszych praktyk przy ocieplaniu.
REKLAMA:
- Jako producent materiałów budowlanych firma Bolix posiada know how stanowiące zaplecze merytoryczne, niezbędne do zrealizowania założeń całej akcji - podkreśla Marek Zając z Bolix - Dzielimy się swoim doświadczeniem z innymi, by wspólnie wypracować najwyższe standardy ociepleń budynków i zapewnić odbiorcom warunki dla dokonywania świadomych wyborów. Dlatego też cały czas zapraszamy do udziału w tworzeniu Kampanii wszystkie podmioty, które w swych działaniach stawiają na wysokie wymogi jakościowe (np. spełniają wymagania ISO, posiadają własne ośrodki badawcze/laboratoria, poddają się cyklicznym badaniom prowadzonym przez zewnętrzne ośrodki badawcze).
Organizatorzy przedsięwzięcia zachęcają też uczelnie wyższe i inne zainteresowane placówki edukacyjne do objęcia go patronatem. Chcą bowiem osiągnąć możliwie szeroki zasięg tworzonego przekazu.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Bolix