Firma Hilti uruchomiła usługę „Kliknij i odbierz”, klienci mogą złożyć zamówienie na dowolny sprzęt poprzez stronę internetową Hilti Online i odebrać go nawet w ciągu 60 minut w najbliższym Hilti Center.
Jak to działa?
Na stronie internetowej Hilti Online, dostępnej zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych, klienci mogą sprawdzić dostępność interesującego ich produktu w wybranym sklepie Hilti Center. Następnie składają zamówienie. Wybrany produkt można odebrać już w ciągu 60 minut od momentu potwierdzenia zamówienia w najbliższym Hilti Center.
Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą optymalnie zarządzać czasem i przykładowo nie tracić czasu na stanie w sklepowej kolejce w celu złożenia zamówienia. Błyskawiczna dostępność towarów przekłada się na sprawniejszy proces budowy, brak zastojów w przypadku braku narzędzi i nagłych potrzeb, a w efekcie także na mniejsze koszty budowy.
Z możliwościami nowej usługi można zapoznać się w ramach specjalnego konta testowego dostępnego na stronie firmy.
Na stronie internetowej Hilti Online, dostępnej zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych, klienci mogą sprawdzić dostępność interesującego ich produktu w wybranym sklepie Hilti Center. Następnie składają zamówienie. Wybrany produkt można odebrać już w ciągu 60 minut od momentu potwierdzenia zamówienia w najbliższym Hilti Center.
Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą optymalnie zarządzać czasem i przykładowo nie tracić czasu na stanie w sklepowej kolejce w celu złożenia zamówienia. Błyskawiczna dostępność towarów przekłada się na sprawniejszy proces budowy, brak zastojów w przypadku braku narzędzi i nagłych potrzeb, a w efekcie także na mniejsze koszty budowy.
Z możliwościami nowej usługi można zapoznać się w ramach specjalnego konta testowego dostępnego na stronie firmy.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Hilti