W Monachium przedstawiciele DRUTEX spotkali się ze swoimi trzema ambasadorami marki - Philippem Lahmem, Jakubem Błaszczykowskim i Andreą Pirlo. W swobodnej atmosferze omawiano dotychczasową współpracę i ustalano kierunki działania na przyszłość. Spotkanie było też okazją do zorganizowania specjalnej sesji zdjęciowej dla celów nowej kampanii reklamowej.
Fot. DrutexNa spotkanie do stolicy Bawarii zarówno Andrea Pirlo (Nowy Jork, USA) i Jakub Błaszczykowski (Florencja, Włochy) przybyli już ze swoich nowych miejsc zamieszkania. Tuż przed obecnym sezonem obaj zostali bowiem przetransferowani do nowych klubów, gdzie jak zgodnie przyznają, zdążyli się już zaaklimatyzować i czują się świetnie.
„Cieszymy się z dotychczasowych osiągnięć i kolejnych sportowych sukcesów naszych ambasadorów marki. Wszyscy trzej piłkarze należą do światowej czołówki futbolu. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych rezultatów naszej współpracy i jesteśmy dumni, że w swojej drużynie mamy tej rangi osobowości, w tym zeszłorocznego mistrza świata! Z całą trójką współpracujemy już od początku 2014 roku, a regularne spotkania, takie jak chociażby to ostatnie w Monachium, stwarzają nam możliwość do wzmocnienia naszych wzajemnych, przyjacielskich relacji.” - stwierdził przy okazji spotkania dyrektor d/s marketingu DRUTEX, Adam Leik.
Sesja ma stanowić podstawę najbliższej kampanii reklamowej Drutex. Wyniki sesji i nowa idea działań marketingowych zostanie przedstawiona już wkrótce i zrealizowana na wybranych rynkach europejskich.
„Cieszymy się z dotychczasowych osiągnięć i kolejnych sportowych sukcesów naszych ambasadorów marki. Wszyscy trzej piłkarze należą do światowej czołówki futbolu. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych rezultatów naszej współpracy i jesteśmy dumni, że w swojej drużynie mamy tej rangi osobowości, w tym zeszłorocznego mistrza świata! Z całą trójką współpracujemy już od początku 2014 roku, a regularne spotkania, takie jak chociażby to ostatnie w Monachium, stwarzają nam możliwość do wzmocnienia naszych wzajemnych, przyjacielskich relacji.” - stwierdził przy okazji spotkania dyrektor d/s marketingu DRUTEX, Adam Leik.
Sesja ma stanowić podstawę najbliższej kampanii reklamowej Drutex. Wyniki sesji i nowa idea działań marketingowych zostanie przedstawiona już wkrótce i zrealizowana na wybranych rynkach europejskich.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Drutex