Rok 2015 dla marki Drutex zakończył się z rekordowym wynikiem przychodów, które przekroczyły 620 mln zł. Oznacza to aż 19% wzrost w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Firma planuje dalsze wzrosty, inwestycje, ekspansję zagraniczną i dynamiczny rozwój.

Duży wpływ na świetną dynamikę wzrostu miała sprzedaż eksportowa, której udział w ogólnej sprzedaży wynosi już 70%. Tylko w zeszłym roku firma zanotowała 26% wzrostu wielkości sprzedaży zagranicznej w porównaniu do roku 2014. Do najważniejszych rynków eksportowych Drutex-u należą niezmiennie Niemcy, Włochy, Francja oraz USA. Na tych rynkach firma osiągnęła największą dynamikę sprzedaży. Bardzo duży wzrost Drutex zanotował również w Belgii oraz Wielkiej Brytanii.
REKLAMA:
„Drutex od lat rozwija się w tempie dwucyfrowym. Rokrocznie inwestujemy dziesiątki, a nawet setki milionów złotych w rozwój firmy i produktów, co przekłada się na nasze kolejne sukcesy rynkowe. Od trzech lat prowadzimy też intensywne działania marketingowe na rynkach zagranicznych, a do współpracy zaprosiliśmy światowej klasy piłkarzy: Lahma, Pirlo i Błaszczykowskiego. Te wszystkie czynniki wpływają na rosnące zainteresowanie naszymi produktami w Polsce i za granicą. Rekordowa, 19% dynamika wzrostu za rok ubiegły potwierdza słuszność naszej strategii działania i zachęca nas do kolejnych inwestycji. Lada moment uruchomimy kolejną halę produkcyjną o powierzchni ponad 25,000 m2, dzięki czemu zyskamy kolejny zastrzyk dodatkowych mocy produkcyjnych. Powiększamy i unowocześniamy park maszynowy, zwiększamy flotę transportową. Szykujemy się do budowy kolejnej hali produkcyjnej i premiery kolejnych produktów, w tym własnych systemów rolet zewnętrznych. Jesteśmy dumni, że doceniają to Klienci, tym bardziej, że już dziś dysponujemy jednymi z najbardziej nowoczesnych linii produkcyjnych w Europie. Potwierdzeniem tego jest wysoka jakość naszych produktów” – mówi Leszek Gierszewski, prezes DRUTEX S.A.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Drutex