Kontrakt obejmuje outsourcing konsultantów sprzedaży w sieciach sklepów DIY.
Fot. Barlinek S. A.W ramach współpracy specjalnie przeszkoleni konsultanci Cursora prowadzą pokazy montażu i pielęgnacji deski barlineckiej oraz doradzają klientom w wyborze produktu dopasowanego do ich potrzeb. Działania prowadzone są m.in. w sieciach sklepów Leroy Merlin, Castorama i OBI. Największe natężenie akcji promocyjnej planowane jest na okres letni.
Konsumenci, którzy planują zakup materiałów, takich jak np. panele podłogowe, bardzo cenią fachowe doradztwo w punkcie sprzedaży. Dużą wagę przykładamy do szkoleń przed rozpoczęciem akcji, dzięki czemu nasi konsultanci mogą udzielać szczegółowych informacji dotyczących produktów Barlinek oraz zademonstrować zasady i techniki montażu. Oprócz doradztwa prowadzimy monitoring działań konkurencji, a także szczegółowo raportujemy przebieg akcji. Wskazujemy między innymi produkty, które cieszyły się największym powodzeniem czy uwagi zgłaszane przez konsumentów. Dzięki raportom z akcji klient otrzymuje cenną informację o swoim produkcie, która jest możliwa do uzyskania jedynie w bezpośrednim kontakcie z konsumentem – powiedział Zbigniew Puchała, account manager field marketing w Cursor SA.
Zdecydowaliśmy się na współpracę ze spółką Cursor z uwagi na jej doświadczenie i jakość usług. Koordynacja centralna i lokalna dotychczasowo przeprowadzonych akcji przebiegała na najwyższym poziomie, a zatrudniony personel pracował zgodnie z ustaloną wcześniej mechaniką. Wpłynęło to na wzrost naszych wyników sprzedażowych - powiedziała Magdalena Kocierz, Marketing Specialist Barlinek S.A..
Konsumenci, którzy planują zakup materiałów, takich jak np. panele podłogowe, bardzo cenią fachowe doradztwo w punkcie sprzedaży. Dużą wagę przykładamy do szkoleń przed rozpoczęciem akcji, dzięki czemu nasi konsultanci mogą udzielać szczegółowych informacji dotyczących produktów Barlinek oraz zademonstrować zasady i techniki montażu. Oprócz doradztwa prowadzimy monitoring działań konkurencji, a także szczegółowo raportujemy przebieg akcji. Wskazujemy między innymi produkty, które cieszyły się największym powodzeniem czy uwagi zgłaszane przez konsumentów. Dzięki raportom z akcji klient otrzymuje cenną informację o swoim produkcie, która jest możliwa do uzyskania jedynie w bezpośrednim kontakcie z konsumentem – powiedział Zbigniew Puchała, account manager field marketing w Cursor SA.
REKLAMA:
Zdecydowaliśmy się na współpracę ze spółką Cursor z uwagi na jej doświadczenie i jakość usług. Koordynacja centralna i lokalna dotychczasowo przeprowadzonych akcji przebiegała na najwyższym poziomie, a zatrudniony personel pracował zgodnie z ustaloną wcześniej mechaniką. Wpłynęło to na wzrost naszych wyników sprzedażowych - powiedziała Magdalena Kocierz, Marketing Specialist Barlinek S.A..
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Barlinek S. A.