DRUTEX odświeża swoją markę, poprzez wdrożenie nowej identyfi kacji wizualnej. Rebranding marki z okazji 30. rocznicy założenia firmy stanowi element szerszej strategii mającej na celu wzmocnienie globalnego wizerunku przedsiębiorstwa.
Nowa kreacja marki to wyraz zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie również zmiana dotychczasowego claimu reklamowego na hasło „Engineered for you”, które ma być odpowiedzią na globalne aspiracje firmy i jej pozycję rynkową.
Fot. Drutex
Nowe logo Drutex nawiązuje do znaku, który obowiązywał w firmie od 1994 roku. Nowy znak stał się nie tylko bardziej elegancki i nowoczesny, ale też prostszy i bardziej czytelny. Sygnet wykorzystuje budowę litery ,,D” zaczerpniętą z nazwy marki i odwołuje się poprzez przestrzeń wnętrza litery do najważniejszej grupy produktów DRUTEX-u – okien. Akcentujący żółty kolor nawiązuje do poprzedniej identyfi kacji wizualnej, zaś przewaga czerni podkreśla pozycję i wartość fi rmy Drutex na rynku. Kolor czarny ma też za zadanie podkreślić fundament idei tworzenia okien. Firma od zawsze stawia na indywidualny styl, innowacyjność i elegancję. Dzięki połączeniu nowej kolorystki (kolor czarny) z dotychczasowym żółtym kolorem odzwierciedla ewolucję marki, ale przede wszystkim połączenie tradycji i doświadczenia z postępem.
Zmianom nowego logo i identyfikacji wizualnej towarzyszy również zmiana claimu reklamowego firmy. Dotychczasowe hasło „Drutex- Najlepsze Okna” zostaje zastąpione claimem „Drutex- Engineered for you”. Nowe hasło komunikuje w sposób bardziej wyraźny i bezpośredni misję firmy polegającą na dostarczaniu klientom produktów nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie, a jednocześnie „szytych na miarę” i w pełni dopasowanych do indywidualnych potrzeb odbiorców na całym świecie.
Nowe logo może być wykorzystywane zarówno z jak i bez motto „Engineered for you”. Sam sygnet występować będzie obecnie jako samodzielny znak rozpoznawczy firmy. Nowy system komunikacji marketingowej i identyfikacji będzie sukcesywnie wprowadzany w drukach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach. Drutex stopniowo wprowadzi również przyszłościowy, elegancki i globalny wizerunek marki w swojej sieci partnerów handlowych na całym świecie. Stare logo będzie można jeszcze zobaczyć w niektórych materiałach do wyczerpania zapasów. W przypadku punktów partnerskich okres przejściowy zmiany logo ze starego na nowe będzie wynosił ok. dwóch lat. Wprowadzeniu nowego logo towarzyszyć będzie kampania reklamowa realizowana zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych. Celem kampanii będzie nie tylko podkreślenie zmiany wizerunku i identyfikacji firmy, ale również wyrażenie indywidualizacji oferty i nowoczesności produktów konstruowanych dla każdego Klienta i dopasowanych do jego preferencji i wyobrażeń. Kampania reklamowa planowana jest na pierwszy kwartał 2017 r.
Fot. Drutex
Nowe logo Drutex nawiązuje do znaku, który obowiązywał w firmie od 1994 roku. Nowy znak stał się nie tylko bardziej elegancki i nowoczesny, ale też prostszy i bardziej czytelny. Sygnet wykorzystuje budowę litery ,,D” zaczerpniętą z nazwy marki i odwołuje się poprzez przestrzeń wnętrza litery do najważniejszej grupy produktów DRUTEX-u – okien. Akcentujący żółty kolor nawiązuje do poprzedniej identyfi kacji wizualnej, zaś przewaga czerni podkreśla pozycję i wartość fi rmy Drutex na rynku. Kolor czarny ma też za zadanie podkreślić fundament idei tworzenia okien. Firma od zawsze stawia na indywidualny styl, innowacyjność i elegancję. Dzięki połączeniu nowej kolorystki (kolor czarny) z dotychczasowym żółtym kolorem odzwierciedla ewolucję marki, ale przede wszystkim połączenie tradycji i doświadczenia z postępem.
REKLAMA:
Zmianom nowego logo i identyfikacji wizualnej towarzyszy również zmiana claimu reklamowego firmy. Dotychczasowe hasło „Drutex- Najlepsze Okna” zostaje zastąpione claimem „Drutex- Engineered for you”. Nowe hasło komunikuje w sposób bardziej wyraźny i bezpośredni misję firmy polegającą na dostarczaniu klientom produktów nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie, a jednocześnie „szytych na miarę” i w pełni dopasowanych do indywidualnych potrzeb odbiorców na całym świecie.
Nowe logo może być wykorzystywane zarówno z jak i bez motto „Engineered for you”. Sam sygnet występować będzie obecnie jako samodzielny znak rozpoznawczy firmy. Nowy system komunikacji marketingowej i identyfikacji będzie sukcesywnie wprowadzany w drukach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach. Drutex stopniowo wprowadzi również przyszłościowy, elegancki i globalny wizerunek marki w swojej sieci partnerów handlowych na całym świecie. Stare logo będzie można jeszcze zobaczyć w niektórych materiałach do wyczerpania zapasów. W przypadku punktów partnerskich okres przejściowy zmiany logo ze starego na nowe będzie wynosił ok. dwóch lat. Wprowadzeniu nowego logo towarzyszyć będzie kampania reklamowa realizowana zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych. Celem kampanii będzie nie tylko podkreślenie zmiany wizerunku i identyfikacji firmy, ale również wyrażenie indywidualizacji oferty i nowoczesności produktów konstruowanych dla każdego Klienta i dopasowanych do jego preferencji i wyobrażeń. Kampania reklamowa planowana jest na pierwszy kwartał 2017 r.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Drutex