W ciągu czterech dni, od 7 do 10 lutego stoisko MONTERIADY 2017 na targach BUDMA odwiedziły tłumy. Udział w wydarzeniu był unikalną okazją do tego, aby zobaczyć dobry montaż okien, drzwi, bram i osłon okiennych. Ilość uczestników tegorocznej MONTERIADY pokazuje, jak duże jest zapotrzebowanie na wiarygodną wiedzę w tym zakresie.
fot. POiDPodczas MONTERIADY 2017 działo się bardzo wiele. Codzienne, realizowane zgodnie z harmonogramem, interaktywne pokazy instalacji wyrobów stolarki budowlanej, rozmowy z ekspertami, spotkanie prasowe, wizyty klas patronackich „DOBRY MONTAŻ” i dodatkowe atrakcje.
To wszystko przyciągnęło nie tylko fachowców, na co dzień zajmujących się montażem, lecz również inwestorów poszukujących informacji na temat tego, jak powinny być zamontowane okna czy drzwi. Każdy z nich mógł obejrzeć montaż na żywo, a następnie porozmawiać z ekspertami, którzy odpowiadali na pytania uczestników.
fot. POiDW dniu 8 lutego na stoisku MONTERIADY odbyło się natomiast spotkanie prasowe, podczas którego zaprezentowano najnowsze dane z badań kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”. W badaniu sprawdzono m.in. preferencje inwestorów w zakresie czynników wpływających na wybór stolarki budowlanej. Podczas spotkania omówiono również najnowsze działania Związku POiD, a po zakończeniu części merytorycznej przyszedł czas na nieformalne rozmowy w ramach networkingu.
Na BUDMIE nie mogło również zabraknąć młodych adeptów sztuki budowlanej z klas patronackich „DOBRY MONTAŻ” ze szkół w Białymstoku, Bytomiu i Poznaniu. Wraz z opiekunami oglądali oni pokazy i zwiedzali stoiska firm – Partnerów MONTERIADY 2017. W wydarzeniu uczestniczyli także Ambasadorzy kampanii „DOBRY MONTAŻ” – profesjonalni monterzy, którzy na co dzień zajmują się instalacją wyrobów stolarki budowlanej.
Dla osób, które nie mogły dotrzeć do Poznania, relację z wybranych montaży prezentowano online na fanpage’u akcji „DOBRY MONTAŻ” na Facebook’u. Zamieszczano tam również na bieżąco relacje zdjęciowe z wydarzenia. Zorganizowana przez Związek POiD MONTERIADA 2017 zakończyła się dużym sukcesem i pokazała, jak bardzo potrzebna jest promocja wiedzy w zakresie prawidłowej instalacji stolarki budowlanej.
To wszystko przyciągnęło nie tylko fachowców, na co dzień zajmujących się montażem, lecz również inwestorów poszukujących informacji na temat tego, jak powinny być zamontowane okna czy drzwi. Każdy z nich mógł obejrzeć montaż na żywo, a następnie porozmawiać z ekspertami, którzy odpowiadali na pytania uczestników.
REKLAMA:
fot. POiDW dniu 8 lutego na stoisku MONTERIADY odbyło się natomiast spotkanie prasowe, podczas którego zaprezentowano najnowsze dane z badań kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”. W badaniu sprawdzono m.in. preferencje inwestorów w zakresie czynników wpływających na wybór stolarki budowlanej. Podczas spotkania omówiono również najnowsze działania Związku POiD, a po zakończeniu części merytorycznej przyszedł czas na nieformalne rozmowy w ramach networkingu.
Na BUDMIE nie mogło również zabraknąć młodych adeptów sztuki budowlanej z klas patronackich „DOBRY MONTAŻ” ze szkół w Białymstoku, Bytomiu i Poznaniu. Wraz z opiekunami oglądali oni pokazy i zwiedzali stoiska firm – Partnerów MONTERIADY 2017. W wydarzeniu uczestniczyli także Ambasadorzy kampanii „DOBRY MONTAŻ” – profesjonalni monterzy, którzy na co dzień zajmują się instalacją wyrobów stolarki budowlanej.
Dla osób, które nie mogły dotrzeć do Poznania, relację z wybranych montaży prezentowano online na fanpage’u akcji „DOBRY MONTAŻ” na Facebook’u. Zamieszczano tam również na bieżąco relacje zdjęciowe z wydarzenia. Zorganizowana przez Związek POiD MONTERIADA 2017 zakończyła się dużym sukcesem i pokazała, jak bardzo potrzebna jest promocja wiedzy w zakresie prawidłowej instalacji stolarki budowlanej.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: POiD