Jaką formę komunikacji marketingowej deweloperzy uważają za efektywną?

Podziel się:
Jakie działania reklamowe przynoszą najlepszy skutek w przypadku sprzedaży mieszkań? Sondę prezentuje serwis nieruchomości Dompress.pl

Fot. Dompress.plFot. Dompress.pl

Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp S.A.

Najlepsze efekty przynoszą promocje cenowe prowadzone w oparciu o wyszukiwarki internetowe, portale nieruchomości, czy reklamy banerowe. Ponadto oferowane rozliczenia kampanii, takie jak np. CPC pozwalają na testowanie nowych rozwiązań z gwarancją założonego ruchu na stronie bez konieczności inwestowania większego budżetu.

Wioletta Kleniewska, dyrektor marketingu i sprzedaży w Polnord S.A.

W związku z obchodami 40-lecia firmy otrzymaliśmy wiele gratulacji, nie tylko od partnerów biznesowych, ale i społeczeństwa, które dostrzegło pojawiające się reklamy. Informacje, które otrzymujemy z zewnątrz świadczą o jej sile. Ale nie tylko. Eventy w rodzaju dni otwartych to dla nas idealna okazja do zaprezentowania oferty szerszemu audytorium.

Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service

Uważam, że jedną z najskuteczniejszych form komunikacji marketingowej w branży deweloperskiej jest marketing 360. Współczesny konsument jest ciągle obecny online (social media, blogi, portale branżowe), ale także prowadzi życie offline (prasa, tv, radio, bilbordy).

Yael Rothschild, prokurent Mill-Yon Gdańsk

W przypadku większość działań koncentrujemy się na obecności w internecie. To dla większości klientów pierwszy kontakt z projektem. Dbamy również o fachowy personel, który pomaga w wyborze mieszkania i przeprowadzeniu formalności.

Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom S.A.

Wszystko zaczyna się od dobrego produktu, nad jakością którego w naszej firmie czuwa własne studio architektoniczne i pion realizacji inwestycji. Kompleksowe podejście do procesu budowlanego, od projektu po oddanie kluczy to solidna podstawa, dzięki której klienci chętnie do nas wracają i polecają nas swoim znajomym. Miejscem rozmów coraz częściej jest internet i social media, ale nasza komunikacja odbywa się wielokanałowo.

Zuzanna Kordzi, dyrektor ds. handlowych w Eco Classic

W przypadku naszych inwestycji największe znaczenie mają trzy kanały dotarcia do klienta: outdoor, internet i relacje, jakie zbudujemy z klientami.

Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest

Najbardziej skuteczną komunikacją marketingową są obecnie różnego rodzaju działania w internecie, tj. profesjonalna strona internetowa inwestycji, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, bannery reklamowe, ogłoszenia na portalach nieruchomościowych, fanpage na portalach społecznościowych, itp. Poza tym, skuteczne jest też odpowiednie oznakowanie terenu inwestycji.

Mirosław Łoziński, prezes zarządu Waryński S.A. Grupa Holdingowa

Dla potencjalnego nabywcy bardzo istotną formą komunikacji marketingowej jest perfekcyjnie przygotowane biuro sprzedaży, reklama zewnętrzna i wizualizacje inwestycji.

Marcin Liberski, dyrektor marketingu i sprzedaży w Atlas Estates

W związku z tym, że potencjalni nabywcy w zdecydowanej większości poszukują mieszkań w internecie, z naszą ofertą staramy się docierać przede wszystkim w tym kanale za pomocą różnego rodzaju kampanii reklamowych. Są to zarówno działania pozycjonujące naszą ofertę w wynikach wyszukiwania, jak również bannery reklamowe w najczęściej odwiedzanych portalach internetowych. O nowej ofercie klienci mogą dowiedzieć się również z prowadzonych przez nas działań marketingowych w mediach społecznościowych.

Małgorzata Ostrowska, członek zarządu oraz dyrektor pionu marketingu i sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A.

Reklama w branży deweloperskiej opiera się dokładnie na tych samych narzędziach, jak każda inna reklama. Najskuteczniejsze są różne działania przeprowadzane równolegle. Marketing internetowy ma ogromne znaczenie, ponieważ internet jest kanałem komunikacji, dzięki któremu możemy bardzo szybko dotrzeć do potencjalnych klientów. E-mailing, social media, w których zamieszczamy wszelkie informacje o promocjach i inwestycjach, a także SEO, SEM, e-PR, czy landing page to doskonałe formy komunikacji.
REKLAMA:

Mirosław Bednarek, prezes zarządu Matexi Polska

W komunikacji marketingowej używamy szerokiej gamy kanałów dotarcia, jednak w procesie typowej promocji pro sprzedażowej kładziemy duży nacisk na kanały internetowe.

Ewelina Krosta, reprezentująca WAN S.A.

Najskuteczniejszymi formami marketingu w naszej firmie jest promocja oferty na portalach ogłoszeniowych o tematyce nieruchomości, mailingi i banery. Zainteresowanie zakupem zdecydowanie wzrasta, gdy wprowadzamy promocję, w której oferujemy obniżkę cen mieszkań.

Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment

Od dłuższego czasu niemal wszystkie działania marketingowe dotyczące oferty mieszkaniowej prowadzimy przez internet. W przypadku naszej firmy są one najbardziej skuteczne. Wyjątkiem są lokalne działania outdoorowe w postaci banerów na placach budowy poszczególnych inwestycji.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Dompress.pl
#wiadomości #prawo #nieruchomości #dompress

Więcej tematów: