Roca Polska podjęła współpracę z Fundacją Habitat for Humanity Poland

Podziel się:
Grupa Roca będącą globalną marką jest świadoma, jak ważne są inicjatywy o charakterze społecznym. Firma oferując nowoczesne rozwiązania łazienkowe wyposażone w technologie ograniczające zużycie wody, promuje ekologiczny styl życia oraz racjonalne korzystanie z tego cennego zasobu. Jednocześnie najwyższa jakość produktów marki gwarantuje możliwość korzystania z nich przez długie lata, podnosi także poziom życia.

Fot. RocaFot. RocaMając na uwadze problemy związane z dostępem do infrastruktury sanitarnej, Roca Polska inicjuje i realizuje projekty mające na celu podwyższenie standardów sanitarnych oraz poprawę komfortu korzystania z toalet w przestrzeni publicznej i prywatnej.

Przykładem takiego działania jest podjęcie przez Roca Polska współpracy z Fundacją Habitat for Humanity Poland, która realizuje projekty zapewniające godne miejsce do życia niezamożnym osobom zagrożonym wykluczeniem mieszkaniowym. Organizacja pomaga tym, którzy nie mają gdzie mieszkać lub mieszkają poniżej dopuszczalnych norm. Habitat Poland buduje i remontuje domy, przy udziale samych beneficjentów oraz przy wsparciu wolontariuszy i darczyńców.
REKLAMA:

W ramach umowy Roca Polska przekazała dziesięć pakietów, składających się z ekologicznych rozwiązań pozwalających na oszczędność wody i energii. Są to: miski WC Rimless Debba, stelaże podtynkowe DUPLO, deski WC Duroplast oraz przyciski PL2 DUAL, o łącznej wartości 11 220 PLN brutto. Będą one wykorzystane m.in. w realizowanym przez Habitat Poland programie HomeLab w ramach którego Społeczna Agencja Najmu i Zatrudnienia wynajmuje niedrogie mieszkania, a następnie podnajmuje je osobom niezamożnym.

„Łazienka jest bardzo ważnym miejscem w każdym domu. Dbamy w niej nie tylko o higienę, ale też o dobry wygląd i samopoczucie. Dlatego tak ważna jest nie tylko jakość toalet, ale także komfort korzystania z nich. Decydując się na współpracę z Fundacją Habitat for Humanity Poland postanowiliśmy przekazać rozwiązania nowoczesne, wygodne i ekologiczne. Pragniemy nie tylko podnieść poziom życia mniej zamożnych rodzin, ale także promować nawyki racjonalnego korzystania z wody i troskę o środowisko szczególnie wśród najmłodszych.” – mówi Joanna Dec-Galuk, Dyrektor Marketingu Roca Polska.

„W Polsce aż 1,2 mln ludzi mieszka bez dostępu do bieżącej wody lub toalety. Cieszy nas, że problem jest dostrzegany przez naszych partnerów biznesowych. Dzięki wsparciu firm takich jak Roca Polska możemy wyposażać mieszkania w niezbędną infrastrukturę sanitarną, a tym samym przyczyniać się do tworzenia godnych warunków mieszkaniowych – mówi Magdalena Ruszkowska-Cieślak, prezes Fundacji Habitat for Humanity Poland.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Roca
#wiadomości #instalacje #wspolpraca #roca

Więcej tematów: