GROHE stawia na siłę innowacji w 2018 r.

Podziel się:
GROHE, światowej sławy dostawca armatury łazienkowej w 2018 roku - niezmiennie - planuje skupić się na innowacji. W nadchodzących miesiącach, marka planuje zacząć korzystać z druku 3D i zacząć testować to rozwiązanie w pilotażowych projektach. W marcu marka zaprezentuje również swoją trzecią kolekcję ceramiczną. Co więcej, trwają pracę nad nowymi projektami, które ujrzą światło dzienne już na targach ISH w 2019 roku. GROHE pojawi się również na targach designu w Mediolanie.

Fot. GroheFot. Grohe
Strategia GROHE, pioniera w dziedzinie digitalizacji, została przedstawiona bardziej szczegółowo 31 stycznia podczas spotkania przedstawicieli branży w Schwäbisch Hall w Niemczech, gdzie Michael Rauterkus, dyrektor GROHE, zaprezentował temat „Woda jako źródło w czasach digitalizacji”.

Innowacyjne podejście marki widoczne jest we wszystkich projektach GROHE. Podczas targów ISH we Frankfurcie nad Menem, na których spotykają się światowej sławy producenci technologii łazienkowych, grzewczych oraz klimatyzacyjnych, GROHE zaprezentowało liczne nowe produkty, np. inteligentny system kontroli wody Sense and Sense Guard, umożliwiający wczesne wykrywanie uszkodzeń oraz zapobieganie zalaniu.
REKLAMA:

Kolejnym sukcesem podczas targów ISH była prezentacja najnowszej toalety prysznicowej GROHE. Sensia Arena jest nie tylko najczęściej docenianym produktem w dziedzinie toalet prysznicowych, ale do tej pory projekt ten otrzymał aż 14 nagród w kategorii najlepszy design. W minionym roku firma GROHE zaprezentowała pierwszą z trzech kolekcji ceramiki oraz z sukcesem zakończyła proces rozwoju, który zapewnił marce status kompleksowego dostawcy usług łazienkowych.

Nowe produkty oraz duży popyt na rynku przyczyniły się do rozwoju marki w ubiegłym roku. W konsekwencji, GROHE zaczęło inwestować w nowe ośrodki produkcyjne. We wrześniu, marka rozpoczęła budowę fabryki w niemieckim Lahr, której głównym zadaniem będzie zwiększenie wydolności w chromowaniu płyt z tworzyw sztucznych jak głowice prysznicowe o 70%. Marka otworzyła w listopadzie nową fabrykę w Tajlandii, która nie tylko jest najbardziej ekologiczną placówką tego typu w południowo-wschodniej Azji, ale zapewniła ponad 800 nowych miejsc pracy. GROHE, we współpracy ze swoim partnerem od 2014 r., czyli japońską korporacją LIXIL, rozwinęła działalność na skalę światową. Sprzedaż w 2017 roku wzrosła siódmy rok z rzędu.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: GROHE
#wiadomości #armatura #wnetrza #grohe

Więcej tematów: