Rozstrzygnięto II edycję programu „Ambasador marki FAKRO” w kategorii „Pracownik”. Wyróżniono 14 osób, które na co dzień pracują w różnych spółkach należących do Grupy FAKRO. Uroczyste podsumowanie programu odbyło się 6 lutego br. w nowosądeckiej siedzibie firmy.
Fot. Fakro
Celem programu ambasadorskiego było wyróżnienie pracowników, którzy cechują się szlachetną, godną naśladowania postawą, są zaangażowani w życie firmy, gotowi do współpracy, otwarci na nowe wyzwania, promują firmę na zewnątrz oraz wyróżniają się wysoką kulturą osobistą.
Ideą programu jest zgłaszanie pracowników przez pracowników. To forma docenienie swoich koleżanek i kolegów, ich wyjątkowej postawy, zaangażowania i otwartości na współpracę – komentuje Joanna Rumin, koordynator Programu.
W tegorocznej edycji programu wyróżniono aż 14 pracowników. Prezes Ryszard Florek wraz z Januszem Komurkiewiczem, członkiem zarządu ds. marketingu wręczyli nagrodzonym pamiątkowe statuetki oraz vouchery w wysokości 1 000 zł umożliwiające zakupy w sieciach polskich marek.
Laureatami II edycji programu zostali: Piotr Broniszewski – pracownik wydziału montażu świetlików, Małgorzata Drożdż – brygadzistka na wydziale dodatków, Klaudia Florek – specjalistka ds. obsługi rynku eksportowego, Tomasz Jęczmyk – starszy konstruktor, Rafał Kasprzak – brygadzista z wydziału dodatków z zakładzie WDF Mielec, Marcin Maszewski – serwisant, Mariusz Michalik – mistrz wydziału okien, Tomasz Pancerz – młodszy specjalista ds. współpracy z wykonawcami, Wiesław Polański – kierownik działu serwisu, Łukasz Serafin – menedżer produktów, Łukasz Szewczyk – specjalista ds. lean manufacturing, Dawid Turek – specjalista ds. CAD/CAM – programista, Danuta Trzópek – specjalista ds. zakupów w Stolarcie, Jerzy Wójcik, kierownik działu realizacji sprzedaży krajowej.
W gronie pracowników FAKRO mamy już 23 ambasadorów marki FAKRO. Jesteśmy bardzo dumni z ich postawy – podsumowuje Janusz Komurkiewicz, mecenas Programu.
Celem programu ambasadorskiego było wyróżnienie pracowników, którzy cechują się szlachetną, godną naśladowania postawą, są zaangażowani w życie firmy, gotowi do współpracy, otwarci na nowe wyzwania, promują firmę na zewnątrz oraz wyróżniają się wysoką kulturą osobistą.
Ideą programu jest zgłaszanie pracowników przez pracowników. To forma docenienie swoich koleżanek i kolegów, ich wyjątkowej postawy, zaangażowania i otwartości na współpracę – komentuje Joanna Rumin, koordynator Programu.
W tegorocznej edycji programu wyróżniono aż 14 pracowników. Prezes Ryszard Florek wraz z Januszem Komurkiewiczem, członkiem zarządu ds. marketingu wręczyli nagrodzonym pamiątkowe statuetki oraz vouchery w wysokości 1 000 zł umożliwiające zakupy w sieciach polskich marek.
Laureatami II edycji programu zostali: Piotr Broniszewski – pracownik wydziału montażu świetlików, Małgorzata Drożdż – brygadzistka na wydziale dodatków, Klaudia Florek – specjalistka ds. obsługi rynku eksportowego, Tomasz Jęczmyk – starszy konstruktor, Rafał Kasprzak – brygadzista z wydziału dodatków z zakładzie WDF Mielec, Marcin Maszewski – serwisant, Mariusz Michalik – mistrz wydziału okien, Tomasz Pancerz – młodszy specjalista ds. współpracy z wykonawcami, Wiesław Polański – kierownik działu serwisu, Łukasz Serafin – menedżer produktów, Łukasz Szewczyk – specjalista ds. lean manufacturing, Dawid Turek – specjalista ds. CAD/CAM – programista, Danuta Trzópek – specjalista ds. zakupów w Stolarcie, Jerzy Wójcik, kierownik działu realizacji sprzedaży krajowej.
REKLAMA:
W gronie pracowników FAKRO mamy już 23 ambasadorów marki FAKRO. Jesteśmy bardzo dumni z ich postawy – podsumowuje Janusz Komurkiewicz, mecenas Programu.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Fakro