Firma GROHE na targach ISH

Podziel się:
11 marca 2019 we Frankfurcie and Menem rozpoczną się targi ISH 2019. Ponad 2400 wystawców z całego świata pokaże nowości do kuchni i łazienki, a także wiele innych zaawansowanych technologicznych produktów.

Fot. GroheFot. Grohe
Nowy koncept przestrzeni wystawowej marki zakłada, że odwiedzający znajdą się dokładnie w jej centrum, otoczeni przez trzy strefy tematyczne. Zaprezentowana będzie imponującą liczbę rozwiązań technologicznych i wzorniczych.

Fot. GroheFot. GroheFot. GroheFot. Grohe
Jako wiodący na świecie producent kompletnych rozwiązań do kuchni i łazienki, firma GROHE pokaże na tegorocznych targach ISH – największym w Europie wydarzeniu, dotyczącym odpowiedzialnego wykorzystywania wody i energii w budownictwie (11-15 marca 2019) – rekordową liczbę innowacji. Po raz pierwszy niemiecka marka zaprezentuje się jako dostawca kompletnych rozwiązań łazienkowych, kuchennych oraz innowacji w zakresie ochrony domu przed szkodliwym działaniem wody. Motto przewodnie firmy: Water. Intelligence. Enjoyment (Woda. Inteligencja. Przyjemność) zyska jeszcze bardziej na znaczeniu. Dzięki nowym produktom marka udowodni, że wykorzystanie wody stanowi impuls do poszukiwania innowacji. Michael Rauterkus, Dyrektor Generalny GROHE wygłosi przemówienie otwierające targi, podczas której podzieli się swoją wizją aktywnego kształtowania przyszłości korzystania z wody, m.in. za pomocą digitalizacji oraz inteligentnego zarządzania jej zasobami.

Fot. GroheFot. Grohe

Firma jest siłą napędową cyfrowej transformacji w branży sanitarnej

W zeszłym roku marka wyewoluowała z pozycji czołowego producenta armatury w stronę marki będącej pionierem digitalizacji w branży sanitarnej. Stało się to za sprawą wprowadzenia na rynek produktów, które należą do kategorii Internetu rzeczy. Inteligentny system ochrony przed zalaniem GROHE Sense Guard wprowadził markę w świat technologii do inteligentnych domów, umieszczając ją tym samym pośród 100 najważniejszych przedstawicieli InsurTech – nowej kategorii na rynku ubezpieczeń według Digital Insurance Agenda1. Digitalizacja obejmuje kolejne obszary naszego życia. Zmiana domu inteligentnego w tak zwany dom inteligentnie połączony będzie tematem kluczowego panelu dyskusyjnego na targach ISH 13 marca wieczorem. W trakcie sesji zatytułowanej „Intelligent Living Summit", firma GROHE we współpracy z niemieckimi przedsiębiorstwami Miele oraz Viessmann, zaprezentuje przed zgromadzoną publicznością inteligentne rozwiązania wpływające na poprawę komfortu życia w domu.

Nowa linia ceramiki oraz szeroka oferta kolorów i materiałów

Łazienka, która jeszcze niedawno była jedynie prywatnym miejscem zabiegów higienicznych, dziś funkcjonuje jako dodatkowa przestrzeń życiowa. W miarę jak rośnie jej znaczenie, zwiększa się zapotrzebowanie na design, który odpowiada indywidualnym potrzebom. Odwiedzający stoisko marki na targach ISH odnajdą na nim inspiracje do stworzenia prywatnego SPA. Wśród nich będą minimalistyczne kolekcje ceramiki, które łączą się ze sobą pod względem formy i funkcji. Pokazana zostanie również kolekcja armatury oraz akcesoriów w różnych kolorach i fakturach, zapewniających nieograniczoną swobodę w projektowaniu kuchni i łazienki.

Fot. GroheFot. Grohe

Po prostu uniwersalny – GROHE Rapido SmartBox

Firma oferuje innowacje przydatne zarówno dla użytkowników końcowych, jak również instalatorów. Nowy GROHE Rapido SmartBox zapewnia instalatorom oraz architektom niezrównaną liczbę rozwiązań za pomocą tylko jednego elementu podtynkowego. Można go wykorzystać w podtynkowej instalacji wszystkich model zewnętrznych marki, od jednouchwytowych baterii mieszaczowych przez baterie termostatyczne i GROHE SmartControl. GROHE Rapido SmartBox posiada trzy wyjścia wody dla większej liczby funkcji prysznicowych, zapewnia łatwą instalację dzięki doprowadzeniu gorącej i zimnej wody od dołu, możliwość korekty poziomowania rozety po montażu oraz minimalną głębokość instalacji w wymiarze tylko 75 mm, a także inne korzyści, o których goście targów przekonają się bezpośrednio na stoisku lub w imponującej, mobilnej ekspozycji GROHE Truck.

GROHE to jedna z marek odnoszących największy sukces w kategorii systemów kuchennych

Firma jest dzisiaj jednym z czołowych producentów w kategorii produktów do kuchni, dzięki armaturze, systemom kuchennym oraz zlewozmywakom. System kuchenny GROHE Blue zapewnia schłodzoną, filtrowaną wodę w trzech wariantach nasycenia dwutlenkiem węgla, zaś GROHE Red dostarcza wrzątek – wszystko prosto z baterii kuchennej. Technologia SmartControl, która odniosła ogromny sukces w kategorii produktów łazienkowych, wkrótce będzie dostępna również dla kuchni.
REKLAMA:

Firma z inspirującym projektem swojej przestrzeni na targach ISH

Marka będzie jednym z wystawców w budynku FORUM Messe Frankfurt. Wykorzystując trzy strefy tematyczne oraz umieszczając konsumenta w centrum swojej przestrzeni, marka zademonstruje szereg możliwości aranżacji łazienki oraz kuchni, prezentując rozwiązania inteligentne i ekologiczne. Odwiedzający zobaczą produkty oraz innowacje na różnych poziomach przejrzystej, szklanej konstrukcji w kształcie elipsy – na żywo, interaktywnie oraz za pomocą efektów multimedialnych.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Grohe
#wiadomości #targi #instalacje #grohe

Więcej tematów: