Aluprof, jeden z europejskich liderów branży stolarki aluminiowej organizuje wyjątkowy cykl szkoleń. Tym razem producent przeszkoli nową grupę, jaką są sprzedawcy firm posiadających salony sprzedaży okien i drzwi z aluminium. Producent skupi się na zaletach aluminium w nowoczesnym budownictwie, wadze odpowiedniego montażu produktów, bezpieczeństwie domowników oraz innowacyjnych rozwiązaniach smart home.
Fot. Aluprof
– Zrównoważony rozwój to dla nas nie tylko działania skierowane na ratowanie środowiska naturalnego. Staramy się wytyczać kierunki rozwoju dla branży, edukować pracowników i promować ekspercką wiedzę i rozwiązania, dzięki którym rozwijają się nasi partnerzy – podkreśla Aleksandra Baksik, Brand & Sustainable Development Manager Aluprof SA.
Fot. Aluprof
Webinary to część programu Premium Partners, stworzonego przez Aluprof. W jego ramach producent wspiera i edukuje swoich partnerów biznesowych i klientów poprzez szkolenia, a także zdigitalizowane materiały dotyczące technologii oraz systemów. Najnowsza Akademia w szczególności dotknie takich tematów, jak energooszczędność, bezpieczeństwo, wpływ na środowisko i możliwości wykorzystania aluminiowej stolarki. Program Akademii Alu-Profesjonalisty skierowany jest do sprzedawców, którzy razem z Aluprof mogą stać się profesjonalnymi doradcami w zakresie rozwiązań aluminiowych dla domu.
– Chcemy, by nasi Partnerzy rozwijali się razem z nami, dlatego dostarczamy specjalistyczną wiedzę w najlepszym wydaniu. Zapraszamy branżę do wspólnego budowania lepszej przyszłości. Chcemy, by każdy wiedział, że nikt nie opowie o aluminium z taką pasją i zaangażowaniem, jak Aluprof – mówi Bożena Ryszka – dyrektor marketingu i PR Aluprof. – Planujemy przeszkolić sprzedawców naszych partnerów, mających bezpośredni kontakt z klientem końcowym tak, by wyposażyć ich w wiedzę merytoryczną, która wesprze sprzedaż systemów aluminiowych Aluprof – dodaje.
Szkolenia Aluprof
Aluprof od lat prowadzi spotkania dla architektów, producentów, partnerów i klientów, podczas których edukuje branżę i podkreśla jej najważniejsze kierunki rozwoju. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i setkom zrealizowanych projektów seminaria niezmiennie cieszą się wysoką frekwencją i aktywnością. Producent uczestniczy też w spotkaniach i konferencjach na całym świecie, organizowanych przez inne firmy i stowarzyszenia. Te działania to jeden z elementów strategii zrównoważonego, odpowiedzialnego rozwoju firmy.– Zrównoważony rozwój to dla nas nie tylko działania skierowane na ratowanie środowiska naturalnego. Staramy się wytyczać kierunki rozwoju dla branży, edukować pracowników i promować ekspercką wiedzę i rozwiązania, dzięki którym rozwijają się nasi partnerzy – podkreśla Aleksandra Baksik, Brand & Sustainable Development Manager Aluprof SA.
Fot. Aluprof
Akademia Alu-Profesjonalisty
Szkolenia z cyklu Akademia Alu-Profesjonalisty to seria sześciu spotkań dedykowanych dla sprzedawców oraz doradców handlowych, w trakcie których producent opowie o zaletach okien, drzwi i osłon przeciwsłonecznych z aluminium. Pierwsze dwa wydarzenia odbyły się już 23 i 28 kwietnia, następne zaplanowano na 12.05.Webinary to część programu Premium Partners, stworzonego przez Aluprof. W jego ramach producent wspiera i edukuje swoich partnerów biznesowych i klientów poprzez szkolenia, a także zdigitalizowane materiały dotyczące technologii oraz systemów. Najnowsza Akademia w szczególności dotknie takich tematów, jak energooszczędność, bezpieczeństwo, wpływ na środowisko i możliwości wykorzystania aluminiowej stolarki. Program Akademii Alu-Profesjonalisty skierowany jest do sprzedawców, którzy razem z Aluprof mogą stać się profesjonalnymi doradcami w zakresie rozwiązań aluminiowych dla domu.
REKLAMA:
– Chcemy, by nasi Partnerzy rozwijali się razem z nami, dlatego dostarczamy specjalistyczną wiedzę w najlepszym wydaniu. Zapraszamy branżę do wspólnego budowania lepszej przyszłości. Chcemy, by każdy wiedział, że nikt nie opowie o aluminium z taką pasją i zaangażowaniem, jak Aluprof – mówi Bożena Ryszka – dyrektor marketingu i PR Aluprof. – Planujemy przeszkolić sprzedawców naszych partnerów, mających bezpośredni kontakt z klientem końcowym tak, by wyposażyć ich w wiedzę merytoryczną, która wesprze sprzedaż systemów aluminiowych Aluprof – dodaje.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Aluprof