W międzynarodowym konkursie marek „German Brand Award 2021” grupa fischer zdobyła złoto w kategorii design produktu za rodzinę DuoLine. Firma otrzymała też dwa wyróżnienia za ożywienie marki i za strategię i kreację treści. Zasięg wydarzenia oraz cenione jury przyczynia się do międzynarodowego uznania dla tych firm, którym przyznano nagrody podczas konkursu. Wygrana w German Brand Award sprawia, że sukcesy marki są znacznie bardziej widoczne, a firma jest rozpoznawalna. Wyróżnienie w konkursie to doskonały sposób na prezentację marki w towarzystwie najbardziej docenianych i rozwojowych firm.
"Trzy nagrody w German Brand Award 2021 potwierdzają skuteczne zarządzanie marką i dowodzą nasze zaangażowanie w innowacyjne rozwiązania"- mówi Marc-Sven Mengis
Cieszymy się z trzech nagród German Brand Award 2021. Od lewej do prawej: Armin Heß - rzecznik ds. zarządzania systemami mocowań i dyrektor zarządzający sprzedaży i marketingu grupy fischer, Marc-Sven Mengis - prezes zarządu grupy fischer oraz Volker Amann - dyrektor ds. marketingu międzynarodowego fischer. Zdjęcie: fischer
Jury konkursu doceniło nowatorską dwuskładnikową konstrukcję kołków fischer DuoLine. Zbudowane są z najwyższej jakości warstwy nylonowej i z włókna węglowego. W zależności od materiału podłoża, szary element wykonany z nylonu automatycznie aktywuje optymalną funkcję trzymania (rozpieranie, składanie, zwijanie) dla zapewnienia najlepszego mocowania. Część wykonana w włókna węglowego odpowiada za idealne rozprężenie i mocne trzymanie. Design i oferowane funkcjonalności kołków zachwyciły jury.
Duoline - zdobywca pierwszej nagrody: za najlepszy projekt produktu. Około 2,8 miliarda produktów DuoLine wyprodukowanych od 2015 roku do dziś jest dowodem na sprytną technologię i zaufanie do marki. Zdjęcie: fischer
Produkt który jest dobry i uznany przez Klientów, nadal można ulepszać. Od momentu wprowadzenia na rynek w 2015 roku dwuskładnikowego kołka DuoPower, wiele się zmieniło, a firma fischer nie zatrzymała się, lecz stale dążyła do rozwoju i szukała nowych rozwiązań. Dziś możemy już mówić o rodzinie kołków DuoLine, która otrzymała najwyższą – złotą nagrodę w German Brand Award 2021. Rodzina zamocowań składa się teraz z czterech kołków (DuoPower, DuoBlade, DuoTec i DuoSeal), których konstrukcja technicznie i wizualnie wyróżnia się na tle konkurencji. Charakterystyczne współdziałanie czerwieni i szarości zostało zarejestrowane jako znak towarowy fischer w Niemieckim Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych.
"Można powiedzieć, że odbiorcy reklamy utożsamiają i kojarzą już kołki DuoLine z marką fischer. Dzieje się tak dzięki unikalnemu wzornictwu kołków" - mówi Volker Amann - menadżer marketingu międzynarodowego w fischer.
"Projekt kołków DuoLine zakładał nowatorską technologię z inteligentną kombinacją materiałów zwiększając przy tym funkcjonalność, wydajność i komfort instalacji. Kołki idealnie nadają się w projektach wymagających trwałości i bezpieczeństwa montażu." - mówi Rainer Fischer - kierownik działu tworzyw sztucznych w fischer
"Dzięki innowacyjnej linii kołków DuoLine, fischer w imponujący sposób udowodnił, jak można jeszcze bardziej udoskonalić sprawdzony produkt. Udało się stworzyć takie kołki, które doskonale uosabiają wartości marki fischer. Projekt DuoLine w fantastyczny sposób łączy w sobie zmysł inżynieryjny i strategię marki" – podsumowuje jury.
W oparciu o nowy model zarządzania marką firma fischer zmieniła swój wizerunek korporacyjny i wzmocniła markę. Jury German Brand Awards uhonorowało fischer zwycięzkim tytułem w kategorii „Brand Design – Doskonałość w strategii i tworzeniu marki”. Zdjęcie: fischer
Kolejną kategorią w której fischer zwyciężył była Skuteczna strategia treści, dzięki której fischer stał się pierwszym źródłem informacji dotyczących produktów mocujących we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży online i offline.
Dzięki swojej strategii treści, fischer stał się pierwszym źródłem informacji dotyczących produktów mocujących we wszystkich kanałach informacji. W zamian fischer otrzymał najwyższą nagrodę w kategorii „Skuteczna strategia treści i komunikacja marki – Storytelling & Content Marketing” podczas German Brand Award 2021. Zdjęcie: fischer
Organizatorem konkursu German Brand Award jest Niemiecka Rada Wzornictwa, składająca się z niezależnej grupy ekspertów, przedstawicieli mediów, handlu i świata designu. Niezależni eksperci i działająca na arenie międzynarodowej instytucja w zrównoważony sposób wzmacniają pozytywną opinię Klientów. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 17 czerwca 2021 w Berlinie, a nagrody wręczyła Fundacja German Brand Institute. W tym roku do konkursu zgłosiło się 1134 firmy z 17 krajów. Rodzina DuoLine była jednym z 59 projektów, które zajęły pierwsze miejsce.
W ubiegłym 2020 roku fischer zdobył aż pięć nagród w konkursie German Brand Award, w tym złoto w kategorii mediów społecznościowych. Firma nie spoczywa na laurach, stale szuka nowych rozwiązań mocujących, które ułatwią pracę na budowie.
Więcej o konkursie znajdziesz na stronie: https://www.german-brand-award.com/
Cieszymy się z trzech nagród German Brand Award 2021. Od lewej do prawej: Armin Heß - rzecznik ds. zarządzania systemami mocowań i dyrektor zarządzający sprzedaży i marketingu grupy fischer, Marc-Sven Mengis - prezes zarządu grupy fischer oraz Volker Amann - dyrektor ds. marketingu międzynarodowego fischer. Zdjęcie: fischer
Jury konkursu doceniło nowatorską dwuskładnikową konstrukcję kołków fischer DuoLine. Zbudowane są z najwyższej jakości warstwy nylonowej i z włókna węglowego. W zależności od materiału podłoża, szary element wykonany z nylonu automatycznie aktywuje optymalną funkcję trzymania (rozpieranie, składanie, zwijanie) dla zapewnienia najlepszego mocowania. Część wykonana w włókna węglowego odpowiada za idealne rozprężenie i mocne trzymanie. Design i oferowane funkcjonalności kołków zachwyciły jury.
Duoline - zdobywca pierwszej nagrody: za najlepszy projekt produktu. Około 2,8 miliarda produktów DuoLine wyprodukowanych od 2015 roku do dziś jest dowodem na sprytną technologię i zaufanie do marki. Zdjęcie: fischer
Produkt który jest dobry i uznany przez Klientów, nadal można ulepszać. Od momentu wprowadzenia na rynek w 2015 roku dwuskładnikowego kołka DuoPower, wiele się zmieniło, a firma fischer nie zatrzymała się, lecz stale dążyła do rozwoju i szukała nowych rozwiązań. Dziś możemy już mówić o rodzinie kołków DuoLine, która otrzymała najwyższą – złotą nagrodę w German Brand Award 2021. Rodzina zamocowań składa się teraz z czterech kołków (DuoPower, DuoBlade, DuoTec i DuoSeal), których konstrukcja technicznie i wizualnie wyróżnia się na tle konkurencji. Charakterystyczne współdziałanie czerwieni i szarości zostało zarejestrowane jako znak towarowy fischer w Niemieckim Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych.
"Można powiedzieć, że odbiorcy reklamy utożsamiają i kojarzą już kołki DuoLine z marką fischer. Dzieje się tak dzięki unikalnemu wzornictwu kołków" - mówi Volker Amann - menadżer marketingu międzynarodowego w fischer.
"Projekt kołków DuoLine zakładał nowatorską technologię z inteligentną kombinacją materiałów zwiększając przy tym funkcjonalność, wydajność i komfort instalacji. Kołki idealnie nadają się w projektach wymagających trwałości i bezpieczeństwa montażu." - mówi Rainer Fischer - kierownik działu tworzyw sztucznych w fischer
"Dzięki innowacyjnej linii kołków DuoLine, fischer w imponujący sposób udowodnił, jak można jeszcze bardziej udoskonalić sprawdzony produkt. Udało się stworzyć takie kołki, które doskonale uosabiają wartości marki fischer. Projekt DuoLine w fantastyczny sposób łączy w sobie zmysł inżynieryjny i strategię marki" – podsumowuje jury.
Jury Ekspertów German Brand Award 2021
fischer - specjalista z zakresu mocowań otrzymał zwycięski tytuły w kategorii Doskonałość w strategii i tworzeniu marki. Doceniono skuteczne ożywienie marki, które udało się osiągnąć dzięki nowemu modelowi sterowania marką. fischer zmodernizował swój system korporacyjny i wzmocnił firmę. Wprowadzone zmiany przełożyły się na większy zasięg, rozpoznawalność marki i większe zainteresowanie wśród klientów.W oparciu o nowy model zarządzania marką firma fischer zmieniła swój wizerunek korporacyjny i wzmocniła markę. Jury German Brand Awards uhonorowało fischer zwycięzkim tytułem w kategorii „Brand Design – Doskonałość w strategii i tworzeniu marki”. Zdjęcie: fischer
Kolejną kategorią w której fischer zwyciężył była Skuteczna strategia treści, dzięki której fischer stał się pierwszym źródłem informacji dotyczących produktów mocujących we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży online i offline.
Dzięki swojej strategii treści, fischer stał się pierwszym źródłem informacji dotyczących produktów mocujących we wszystkich kanałach informacji. W zamian fischer otrzymał najwyższą nagrodę w kategorii „Skuteczna strategia treści i komunikacja marki – Storytelling & Content Marketing” podczas German Brand Award 2021. Zdjęcie: fischer
Organizatorem konkursu German Brand Award jest Niemiecka Rada Wzornictwa, składająca się z niezależnej grupy ekspertów, przedstawicieli mediów, handlu i świata designu. Niezależni eksperci i działająca na arenie międzynarodowej instytucja w zrównoważony sposób wzmacniają pozytywną opinię Klientów. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 17 czerwca 2021 w Berlinie, a nagrody wręczyła Fundacja German Brand Institute. W tym roku do konkursu zgłosiło się 1134 firmy z 17 krajów. Rodzina DuoLine była jednym z 59 projektów, które zajęły pierwsze miejsce.
REKLAMA:
W ubiegłym 2020 roku fischer zdobył aż pięć nagród w konkursie German Brand Award, w tym złoto w kategorii mediów społecznościowych. Firma nie spoczywa na laurach, stale szuka nowych rozwiązań mocujących, które ułatwią pracę na budowie.
Więcej o konkursie znajdziesz na stronie: https://www.german-brand-award.com/
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: fischer