Cyfrowa platforma GROHE X zdobywa prestiżową nagrodę Red Dot Award 2021

Podziel się:
W zaledwie kilka miesięcy po uruchomieniu swojej cyfrowej platformy GROHE X, firma GROHE może pochwalić się kolejnym sukcesem. Producent kompleksowych rozwiązań do łazienki i kuchni został uhonorowany prestiżową nagrodą Red Dot Award Brands & Communication Design 2021 w kategorii "Rozwiązania cyfrowe". Prof. dr Peter Zec, pomysłodawca i CEO Red Dot, podkreślił znaczenie rozwiązań cyfrowych dla sukcesu marek i firm – szczególnie w dzisiejszych czasach: "Firma GROHE ponownie udowodniła, że myśli ’poza schematami’. Marka wie, jak działać szybko w czasach kryzysu i przekuwać go w możliwości do projektowania nowych rozwiązań. W ten sposób radzi sobie z wyzwaniami, a także wnosi cenny wkład w dalszy rozwój społeczeństwa."

Fot. GroheFot. Grohe

Prezentacja marki dziś i jutro

Koncern LIXIL wraz z silnymi partnerami VOK DAMS, IBM i D’art stworzył pierwszą w branży sanitarnej internetową platformę dla producenta armatury i rozwiązań sanitarnych. GROHE X to wyjątkowe źródło treści dopasowanych do zainteresowań grup docelowych z obszaru B2B, prezentujące produkty, inspiracje i umożliwiające wymianę know-how. To także miejsce spotkań z ekspertami oraz ciekawa oferta usług, takich jak szkolenia i wydarzenia online dla specjalistów. Platformę zaprojektowano tak, żeby zapewniała każdemu odbiorcy możliwość odkrywania marki GROHE w indywidualny sposób, dostosowany do potrzeb i zainteresowań. Projekt GROHE X okazał się sukcesem już po premierze, która miała miejsce w marcu tego roku. Niezwykła liczba odwiedzających – obecnie 2500 osób dziennie – dowodzi, że platforma GROHE X jest doskonałym rozwiązaniem w obliczu wyzwań komunikacyjnych zarówno dziś, jak i w przyszłości. Można uznać ją za siłę napędową innowacji. Projekt nie jest zamiennikiem tradycyjnej komunikacji, ale stanowi punkt wyjścia dla nowej ery prezentowania marek w świecie B2B. Platforma GROHE X już teraz jawi się jako alternatywa, która jest wystarczająco elastyczna, aby dotrzymać kroku nadchodzącym zmianom.

“GROHE X jest czymś więcej niż tylko cyfrową namiastką targów. 35 000 odwiedzających i 70 000 wyświetleń tylko w pierwszym tygodniu udowodniło, że mieliśmy rację.", skomentował Jonas Brennwald, lider LIXIL EMENA i Co-CEO Grohe AG. "Stworzyliśmy projekt, który jest punktem wyjścia dla komunikacji naszej marki w przyszłości. Nagroda Red Dot stanowi dla nas międzynarodowe potwierdzenie, że udało się nam zaprojektować niezwykle skuteczne narzędzie komunikacji marki.”
REKLAMA:

Nagroda Red Dot Award “Brands & Communication Design”

Nagrody Red Dot Award uznawane są za jeden z najbardziej prestiżowych konkursów wzornictwa na świecie. Jego początki sięgają 1955 roku, a słynna nagroda Red Dot już dawno stała się jednym z najbardziej pożądanych znaków jakości dla dobrego wzornictwa. Co roku, spośród ponad 20 000 zgłoszeń, Red Dot Award nagradza najważniejsze światowe trendy: od produktów, komunikacji marki i projektów kreatywnych po koncepcje i prototypy wzornicze.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Grohe
#wiadomości #nagrody #instalacje #grohe

Więcej tematów: