Firma Haier, która jest światowym liderem w branży AGD, prezentuje pierwszy cyfrowy dom przyszłości, w którym odwiedzający mogą swobodnie poruszać się i wchodzić w interakcje. Dzięki rozszerzonej rzeczywistości użytkownicy będą mieli możliwość wizualizacji produktów w swoim domu tak, jakby były one fizycznie obecne.
Fot. Haier
Haier, będąca numer 1 w segmencie sprzętu AGD na świecie*, otwiera we wszystkich krajach Europy pierwszy wirtualny showroom, przełamując barierę tradycyjnych narzędzi fotograficznych dzięki niepowtarzalnym i wciągającym cyfrowym możliwościom w czasie rzeczywistym.
Dzięki wirtualnemu showroomowi Haier, odwiedzający będą mieli możliwość – przy użyciu swojego komputera, smartfona lub tabletu – swobodnego poruszania się w dwóch odrębnych, trójwymiarowych środowiskach, w których będą mogli poznać najnowsze produkty producenta.
Za pomocą jednego kliknięcia użytkownik zanurzy się w pełni zintegrowanym i dostosowanym do potrzeb „domu przyszłości”. Dzięki opublikowanym tam filmom, wirtualnym katalogom czy ulotkom pozna piekarniki, lodówki, chłodziarki do wina i pralki Haier, przedstawione w najwyższej rozdzielczości, co umożliwi dostrzeżenie każdego szczegółu mebli czy tekstury.
Fot. Haier
Po kliknięciu w pulsującą ikonę przy dostępnym w wirtualnym showroomie produkcie wyświetlą się wszystkie informacje i szczegóły techniczne, wraz z możliwością – dzięki rozszerzonej rzeczywistości – przenoszenia produktów do środowiska domowego, zachowując ich kolory, cechy i wymiary.
W ten sposób użytkownicy będą mieli możliwość wizualizacji urządzeń w różnych przestrzeniach, wraz z możliwością zmiany produktów na inne urządzenia dostępne w systemie i automatycznego wyświetlania ich w wirtualnym showroomie.
"Otwarcie naszego wirtualnego showroomu to kolejny krok marki Haier w kierunku oferty, która jest coraz lepiej dopasowana do potrzeb, zaawansowana technologicznie i charakteryzuje się wzornictwem premium" - powiedział Arnaud Guillot, Brands Director of Haier Europe. "Misją Haier jest oferowanie naszym konsumentom najwyższej jakości, unikalnych doświadczeń i jesteśmy przekonani, że ta interaktywna i wciągająca podróż do naszego ekosystemu spełni ich oczekiwania" - dodał.
Do zbudowania architektury user experience firma Haier wykorzystała platformę chmurową Neosperience Reality Plus, która dzięki technologiom WebGL i gITF nie wymaga od użytkownika końcowego instalacji żadnej aplikacji i pozwala na powielanie szczegółów, kształtów, kolorów i materiałów bez uszczerbku na szybkości sterowania.
Odkryj wirtualny salon wystawowy Haier: https://showroom.haier-europe.com/
* Źródło: Euromonitor International Limited; Consumer Appliances 2021, % udział jednostek, dane dotyczące wielkości sprzedaży 2020.
Haier, będąca numer 1 w segmencie sprzętu AGD na świecie*, otwiera we wszystkich krajach Europy pierwszy wirtualny showroom, przełamując barierę tradycyjnych narzędzi fotograficznych dzięki niepowtarzalnym i wciągającym cyfrowym możliwościom w czasie rzeczywistym.
Dzięki wirtualnemu showroomowi Haier, odwiedzający będą mieli możliwość – przy użyciu swojego komputera, smartfona lub tabletu – swobodnego poruszania się w dwóch odrębnych, trójwymiarowych środowiskach, w których będą mogli poznać najnowsze produkty producenta.
Za pomocą jednego kliknięcia użytkownik zanurzy się w pełni zintegrowanym i dostosowanym do potrzeb „domu przyszłości”. Dzięki opublikowanym tam filmom, wirtualnym katalogom czy ulotkom pozna piekarniki, lodówki, chłodziarki do wina i pralki Haier, przedstawione w najwyższej rozdzielczości, co umożliwi dostrzeżenie każdego szczegółu mebli czy tekstury.
Fot. Haier
Po kliknięciu w pulsującą ikonę przy dostępnym w wirtualnym showroomie produkcie wyświetlą się wszystkie informacje i szczegóły techniczne, wraz z możliwością – dzięki rozszerzonej rzeczywistości – przenoszenia produktów do środowiska domowego, zachowując ich kolory, cechy i wymiary.
W ten sposób użytkownicy będą mieli możliwość wizualizacji urządzeń w różnych przestrzeniach, wraz z możliwością zmiany produktów na inne urządzenia dostępne w systemie i automatycznego wyświetlania ich w wirtualnym showroomie.
"Otwarcie naszego wirtualnego showroomu to kolejny krok marki Haier w kierunku oferty, która jest coraz lepiej dopasowana do potrzeb, zaawansowana technologicznie i charakteryzuje się wzornictwem premium" - powiedział Arnaud Guillot, Brands Director of Haier Europe. "Misją Haier jest oferowanie naszym konsumentom najwyższej jakości, unikalnych doświadczeń i jesteśmy przekonani, że ta interaktywna i wciągająca podróż do naszego ekosystemu spełni ich oczekiwania" - dodał.
REKLAMA:
Do zbudowania architektury user experience firma Haier wykorzystała platformę chmurową Neosperience Reality Plus, która dzięki technologiom WebGL i gITF nie wymaga od użytkownika końcowego instalacji żadnej aplikacji i pozwala na powielanie szczegółów, kształtów, kolorów i materiałów bez uszczerbku na szybkości sterowania.
Odkryj wirtualny salon wystawowy Haier: https://showroom.haier-europe.com/
* Źródło: Euromonitor International Limited; Consumer Appliances 2021, % udział jednostek, dane dotyczące wielkości sprzedaży 2020.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Materiał partnera