Schneider Electric trzeci raz z rzędu otrzymał tytuł „Vendor Champion” w raporcie Canalys Channel Leadership Matrix. Niezależna firma badawcza Canalys przyznała marce APC™ tytuł „EMEA Channel Leadership Champion” za wysoki poziom współpracy z klientami, zaangażowanie w rozwój modeli biznesowych opartych na partnerstwie oraz jakość wsparcia technicznego. Status „Champion” odzwierciedla najwyższy poziom doskonałości w zarządzaniu kanałami i pokazuje konsekwentny wzrost z roku na rok.
Fot. Schneider Electric
Przez cały 2021 r. Schneider Electric – lider cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki, zdobywca miejsca nr 1 w rankingu Corporate Knights 2021 w obszarze zrównoważonego rozwoju – rozwijał nowe oferty usług, równocześnie dostosowując dedykowane programy, systemy wsparcia i korzyści dla swoich partnerów. Co więcej, firma zwiększyła wolumen transakcji pośrednich poprzez sieć partnerską o 4 proc., zarazem rekrutując i poprawiając zakres wsparcia we wszystkich kluczowych obszarach, w tym w Europie Środkowo-Wschodniej oraz na Półwyspie Iberyjskim.
W kwietniu 2021 r. Schneider Electric uruchomił program Edge Software & Digital Services. To pełen zestaw korzyści, narzędzi wsparcia i certyfikatów, który umożliwia dostawcom rozwiązań IT tworzenie dedykowanej praktyki o nazwie „Managed Power Services”. Nowy program, opracowany w odpowiedzi na rozwój technologii przetwarzania na krawędzi sieci (edge computing), pozwala na tworzenie stałych strumieni przychodów dzięki oferowaniu zdalnego monitorowania i zarządzania infrastrukturą fizyczną w sieciach klientów. Wszystko to z wykorzystaniem oprogramowania i usług cyfrowych EcoStruxure™ od Schneider Electric.
Z uwagi na rosnące zapotrzebowanie na wzorce biznesowe oparte na modelu usługowym, firma Schneider Electric przyjęła podejście „channel-first” w ramach swojej pierwszej oferty „as-a-service”. Efektem jest współpraca z dystrybutorami IT w Wielkiej Brytanii, Holandii, Niemczech oraz Austrii i wsparcie ich w dostarczaniu pierwszej na rynku oferty usług zarządzanych dla partnerów w kanale IT. Usługa „Managed Power as a Service”, dostępna za pośrednictwem ALSO, Ingram Micro i TechData, łączy zasilacze bezprzerwowe Smart-UPS firmy Schneider Electric (APC™) z wielokrotnie nagradzanymi usługami „Monitoring & Dispatch” oraz platformą EcoStruxure, aby pomóc partnerom w tworzeniu własnej oferty „as-a-service”, z elastycznymi opcjami finansowania od zrzeszonych dystrybutorów IT.
– W ostatnim roku nasze zespoły niestrudzenie pracowały nad tworzeniem najlepszych na rynku propozycji usług i ulepszaniem doświadczeń partnerów w całym regionie. Chciałbym podziękować naszym partnerom, którzy są i zawsze będą kluczowi dla naszej działalności – powiedział David Terry, Vice President, IT Channels w Schneider Electric na Europę – Ponieważ w kanale koncentrujemy się teraz na zrównoważonym rozwoju środowiskowym, jako Schneider Electric angażujemy się we wspieranie partnerów w tworzeniu zrównoważonych modeli biznesowych. Takie modele nie tylko napędzają wzrost, ale także radykalnie zmniejszają emisje dwutlenku węgla. Wierzymy, że będzie to kluczowy punkt dla partnerów w 2022 roku i w kolejnych latach.
Canalys Channel Leadership Matrix EMEA 2021 ocenia wydajność dostawców w 12 kluczowych obszarach, tworząc punkt odniesienia dla organizacji w regionie EMEA. Odpowiedzi są pogrupowane w trzy tematy, które obejmują programy i wsparcie, zaangażowanie w sprzedaż oraz doświadczenie partnerów. Wyniki zbiera się na bieżąco, aby zapewnić ciągły podgląd w czasie rzeczywistym zdolności dostawcy do obsługi jego kanału.
Przez cały 2021 r. Schneider Electric – lider cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki, zdobywca miejsca nr 1 w rankingu Corporate Knights 2021 w obszarze zrównoważonego rozwoju – rozwijał nowe oferty usług, równocześnie dostosowując dedykowane programy, systemy wsparcia i korzyści dla swoich partnerów. Co więcej, firma zwiększyła wolumen transakcji pośrednich poprzez sieć partnerską o 4 proc., zarazem rekrutując i poprawiając zakres wsparcia we wszystkich kluczowych obszarach, w tym w Europie Środkowo-Wschodniej oraz na Półwyspie Iberyjskim.
W kwietniu 2021 r. Schneider Electric uruchomił program Edge Software & Digital Services. To pełen zestaw korzyści, narzędzi wsparcia i certyfikatów, który umożliwia dostawcom rozwiązań IT tworzenie dedykowanej praktyki o nazwie „Managed Power Services”. Nowy program, opracowany w odpowiedzi na rozwój technologii przetwarzania na krawędzi sieci (edge computing), pozwala na tworzenie stałych strumieni przychodów dzięki oferowaniu zdalnego monitorowania i zarządzania infrastrukturą fizyczną w sieciach klientów. Wszystko to z wykorzystaniem oprogramowania i usług cyfrowych EcoStruxure™ od Schneider Electric.
REKLAMA:
Z uwagi na rosnące zapotrzebowanie na wzorce biznesowe oparte na modelu usługowym, firma Schneider Electric przyjęła podejście „channel-first” w ramach swojej pierwszej oferty „as-a-service”. Efektem jest współpraca z dystrybutorami IT w Wielkiej Brytanii, Holandii, Niemczech oraz Austrii i wsparcie ich w dostarczaniu pierwszej na rynku oferty usług zarządzanych dla partnerów w kanale IT. Usługa „Managed Power as a Service”, dostępna za pośrednictwem ALSO, Ingram Micro i TechData, łączy zasilacze bezprzerwowe Smart-UPS firmy Schneider Electric (APC™) z wielokrotnie nagradzanymi usługami „Monitoring & Dispatch” oraz platformą EcoStruxure, aby pomóc partnerom w tworzeniu własnej oferty „as-a-service”, z elastycznymi opcjami finansowania od zrzeszonych dystrybutorów IT.
– W ostatnim roku nasze zespoły niestrudzenie pracowały nad tworzeniem najlepszych na rynku propozycji usług i ulepszaniem doświadczeń partnerów w całym regionie. Chciałbym podziękować naszym partnerom, którzy są i zawsze będą kluczowi dla naszej działalności – powiedział David Terry, Vice President, IT Channels w Schneider Electric na Europę – Ponieważ w kanale koncentrujemy się teraz na zrównoważonym rozwoju środowiskowym, jako Schneider Electric angażujemy się we wspieranie partnerów w tworzeniu zrównoważonych modeli biznesowych. Takie modele nie tylko napędzają wzrost, ale także radykalnie zmniejszają emisje dwutlenku węgla. Wierzymy, że będzie to kluczowy punkt dla partnerów w 2022 roku i w kolejnych latach.
Canalys Channel Leadership Matrix EMEA 2021 ocenia wydajność dostawców w 12 kluczowych obszarach, tworząc punkt odniesienia dla organizacji w regionie EMEA. Odpowiedzi są pogrupowane w trzy tematy, które obejmują programy i wsparcie, zaangażowanie w sprzedaż oraz doświadczenie partnerów. Wyniki zbiera się na bieżąco, aby zapewnić ciągły podgląd w czasie rzeczywistym zdolności dostawcy do obsługi jego kanału.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Schneider Electric