Program SuperDekarz zdobył nagrodę główną w prestiżowym konkursie Effective Media & Marketing Awards (EMMA) 2025, zwyciężając w kategorii Channel Excellence Award - Loyalty & Customer Experience.
Konkurs EMMA, organizowany przez redakcję magazynu „Media Marketing Polska”, honoruje najbardziej efektywne i kreatywne działania marketingowe. Spośród zgłoszonych do konkursu wielu programów cenionych marek z różnych branż, program marki Braas okazał się najlepszy. SuperDekarz stworzony z myślą o społeczności dekarskiej, został doceniony za swoją przemyślaną strategię, efektywność i znaczący wkład w budowanie długotrwałych relacji z partnerami.
BMI Polska dumne z nagrody
- Jesteśmy niezmiernie dumni z tej nagrody. To potwierdzenie, że nasza praca, skupiona na wspieraniu i angażowaniu dekarzy, przynosi wymierne rezultaty – mówi Małgorzata Gotkowska, Marketing Manager w BMI Polska - Ten sukces nie byłby możliwy bez zaangażowania całego naszego zespołu oraz wsparcia naszych partnerów, w tym agencji Pegasus Advertising Poland, która odpowiadała za realizację projektu. Nieoceniony wkład wniósł również dział sprzedaży BMI i koordynatorzy techniczno-handlowi. Przede wszystkim jednak, pragniemy podziękować wszystkim dekarzom, którzy są uczestnikami programu SuperDekarz – to dzięki Waszej lojalności i zaufaniu możemy świętować ten triumf!
SuperDekarz filar strategii marki Braas
SuperDekarz to kompleksowy program lojalnościowy dla firm dekarskich, który od lat stanowi filar wsparcia dla profesjonalistów w branży. Jego celem jest nie tylko nagradzanie lojalności, ale także wspieranie dekarzy w codziennej pracy poprzez dostęp do szkoleń i wsparcia technicznego. Program aktywnie buduje społeczność, oferując platformę do wymiany doświadczeń i rozwoju zawodowego. Dzięki przemyślanej strukturze i stałemu rozwojowi SuperDekarz stał się wzorem efektywności w budowaniu relacji z klientami B2B.
Za sukcesem programu SuperDekarz po stronie BMI Polska stoją zaangażowani w jego prowadzenie i rozwój, odpowiedzialni za strategię i całoroczne działanie programu: Joanna Rafa - Specjalistka ds. trade marketingu oraz Dariusz Smolis - Product Manager Dachy Skośne BRAAS; a także Anna Nowak - Senior Brand & Communication Specialist, wspierająca obszar komunikacji. Po stronie agencji Pegasus odpowiedzialni za strategię i działania operacyjne są: Kacper Wanielista, Account Director i Przemysław Kobordo, Account Manager. Dzięki wspólnej, zespołowej pracy możliwe było konsekwentne rozwijanie programu i budowanie jego pozycji na rynku, zaś pasja, wizja i codzienne zaangażowanie były nieocenione w osiągnięciu tego prestiżowego wyróżnienia. W codziennym działaniu programu kluczowe było także aktywne zaangażowanie całego zespołu sprzedaży BMI, który wspierał jego realizację na każdym etapie, pozostając w bezpośrednim kontakcie z dekarzami.
O Konkursie Effective Media & Marketing Awards
Effective Media & Marketing Awards to branżowy konkurs, którego celem jest wyróżnienie najlepszych praktyk spełniających najwyższe standardy w działaniach marketingowych, w zakresie wykorzystania specjalistycznych narzędzi. W konkursie EMMA premiuje się przede wszystkim efekty, ale zwraca się także uwagę na przemyślaną strategię i dobrą kreację. Konkurs ma wyłowić efektywne i ciekawe projekty niezależnie od wielkości marki, agencji, budżetu czy użytych kanałów komunikacji.