27 października w warszawskim hotelu Westin odbyła się uroczysta gala z okazji 20-lecia obecności marki Purmo w Polsce. W uroczystości wzięli udział goście z Polski i zagranicy – pracownicy oraz partnerzy handlowi Purmo. Spotkanie było niezwykłym wydarzeniem nie tylko z powodu 20-tej rocznicy. Podczas świętowania jubileuszu działalności Purmo w Polsce, zorganizowane zostało również pożegnanie Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Wojciecha Makowskiego, który przez 20 lat nieprzerwanie pełnił tę funkcję.
Fot. Purmo27 października marka Purmo (grzejniki płytowe, łazienkowe, dekoracyjne oraz ogrzewanie podłogowe) - świętowała 20-lecie istnienia w Polsce. Życzenia 100 lat na rynku i podziękowania dla firmy płynęły przez cały wieczór. W uroczystości wzięli udział zarówno pracownicy Purmo z Polski, jak i goście zagraniczni. Wieczór swoją obecnością uświetnili także przedstawiciele partnerów biznesowych firmy. Podziękowania za owocną współpracę i życzenia dalszych długoletnich sukcesów składali reprezentanci firm: Grupa IK, Grupa ABG, Tadmar, Onninen, TG instalacje, Winsar, Grudnik, Sanea i inne.
Jubileusz 20-lecia Purmo był okazją do wspomnień – pokaz zdjęć na kilka chwil przeniósł zebranych do początkowych lat istnienia firmy, zarówno na polskim rynku, jak i w krajach skandynawskich, w których producent nowoczesnych grzejników ma swoje korzenie. Wszyscy przypomnieli sobie kluczowe wydarzenia z 20-letniej historii firmy. Wspomnieniom towarzyszyły atmosfera wzruszenia i humoru. Pracownicy i partnerzy handlowi, od wielu lat związani z firmą, z przyjemnością oglądali zdjęcia dokumentujące 20 lat wspólnej pracy.
Fot. PurmoWieczór obfitował w wiele życzeń i podziękowań dla marki Purmo, ale także dla Wojciecha Makowskiego, Dyrektora Marketingu i Sprzedaży marki Purmo, który od 1 stycznia przechodzi na emeryturę. To dzięki niemu Purmo zaistniało w Polsce, i to on przyczynił się do wielu sukcesów firmy.
– Trzy podstawowe filary, które zapadły mi w pamięć jeszcze z początków mojej pracy w firmie Rettig, na których opiera się polityka firmy, to: rodzina, klienci, pracownicy – to bez wątpienia podstawa każdej firmy, ale filarem tego, co stało się w Warszawie, sukcesów biura sprzedaży Purmo, była osobowość Wojtka Makowskiego – mówił Tomasz Tarabura, Dyrektor Marki w firmie Rettig ICC.
– Ten wieczór jest dla mnie bardzo sentymentalny i chciałbym, aby na długo pozostał w naszej pamięci. Mimo różnych wahań na rynku, oczywistym przecież jest, że niemożliwe jest życie bez ogrzewania i grzejników, dlatego wierzę, że kolejne lata przyniosą wiele sukcesów i będą coraz lepsze. Życzę wszystkim pracownikom Purmo i ich rodzinom, a także partnerom handlowym naszej firmy wszystkiego najlepszego – tymi słowami Wojciech Makowski żegnał się z firmą, w której pracował nieprzerwanie od momentu jej założenia. Podziękowania za współpracę dla Wojciecha Makowskiego, a także życzenia kolejnych długoletnich sukcesów dla Purmo w Polsce składał również Elo Dhaene, dyrektor handlowy marek Purmo Radson LVI.
Fot. PurmoPodczas jubileuszowego wieczoru przedstawiono nowego dyrektora marketingu i sprzedaży Purmo. Został nim Andrzej Iżycki. - Po tak wspaniałych przedmówcach trudno znaleźć słowa, ale liczę na to, że Państwo gorąco mnie przyjmiecie do swojej rodziny Purmo, a ja ze swojej strony ogromnie cieszę się na tę przyszłą współpracę i wierzę w to, że wspólnie będziemy mieli wiele sukcesów – powiedział Andrzej Iżycki.
Jubileusz Purmo w warszawskim hotelu Westin uświetnił występ kwartetu Obsession, a także muzyka zespołu Sweet Combo.
Jubileusz 20-lecia Purmo był okazją do wspomnień – pokaz zdjęć na kilka chwil przeniósł zebranych do początkowych lat istnienia firmy, zarówno na polskim rynku, jak i w krajach skandynawskich, w których producent nowoczesnych grzejników ma swoje korzenie. Wszyscy przypomnieli sobie kluczowe wydarzenia z 20-letniej historii firmy. Wspomnieniom towarzyszyły atmosfera wzruszenia i humoru. Pracownicy i partnerzy handlowi, od wielu lat związani z firmą, z przyjemnością oglądali zdjęcia dokumentujące 20 lat wspólnej pracy.
REKLAMA:
Fot. PurmoWieczór obfitował w wiele życzeń i podziękowań dla marki Purmo, ale także dla Wojciecha Makowskiego, Dyrektora Marketingu i Sprzedaży marki Purmo, który od 1 stycznia przechodzi na emeryturę. To dzięki niemu Purmo zaistniało w Polsce, i to on przyczynił się do wielu sukcesów firmy.
– Trzy podstawowe filary, które zapadły mi w pamięć jeszcze z początków mojej pracy w firmie Rettig, na których opiera się polityka firmy, to: rodzina, klienci, pracownicy – to bez wątpienia podstawa każdej firmy, ale filarem tego, co stało się w Warszawie, sukcesów biura sprzedaży Purmo, była osobowość Wojtka Makowskiego – mówił Tomasz Tarabura, Dyrektor Marki w firmie Rettig ICC.
– Ten wieczór jest dla mnie bardzo sentymentalny i chciałbym, aby na długo pozostał w naszej pamięci. Mimo różnych wahań na rynku, oczywistym przecież jest, że niemożliwe jest życie bez ogrzewania i grzejników, dlatego wierzę, że kolejne lata przyniosą wiele sukcesów i będą coraz lepsze. Życzę wszystkim pracownikom Purmo i ich rodzinom, a także partnerom handlowym naszej firmy wszystkiego najlepszego – tymi słowami Wojciech Makowski żegnał się z firmą, w której pracował nieprzerwanie od momentu jej założenia. Podziękowania za współpracę dla Wojciecha Makowskiego, a także życzenia kolejnych długoletnich sukcesów dla Purmo w Polsce składał również Elo Dhaene, dyrektor handlowy marek Purmo Radson LVI.
Fot. PurmoPodczas jubileuszowego wieczoru przedstawiono nowego dyrektora marketingu i sprzedaży Purmo. Został nim Andrzej Iżycki. - Po tak wspaniałych przedmówcach trudno znaleźć słowa, ale liczę na to, że Państwo gorąco mnie przyjmiecie do swojej rodziny Purmo, a ja ze swojej strony ogromnie cieszę się na tę przyszłą współpracę i wierzę w to, że wspólnie będziemy mieli wiele sukcesów – powiedział Andrzej Iżycki.
Jubileusz Purmo w warszawskim hotelu Westin uświetnił występ kwartetu Obsession, a także muzyka zespołu Sweet Combo.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Purmo