Targi MADE expo Mediolan to doskonała okazja dla firm budowlanych i wykończeniowych do zaprezentowania swoich najnowszych osiągnięć na włoskim rynku. Podczas tegorocznej edycji ponad 230 000 odwiedzjących wystawę mogło zapoznać się także z ofertą polskich producentów stolarki, w tym firmy MS więcej niż OKNA.
Fot. MS więcej niż OKNA. Stoisko MS więcej niż OKNA na targach MADE expo MediolanMADE expo Mediolan to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży budowlanej i wykończeniowej w Europie. Tegoroczna edycja, która odbyła się w dniach 17-20 października we Włoszech, przyciągnęła ponad 1500 wystawców. W trakcie czterodniowych targów stoiska odwiedziło ponad 230 000 osób, w tym także ponad 30 000 spoza Włoch.
Organizatorzy wydarzenia podkreślają, że dzięki wielkości i zainteresowaniu targami o Włoszech nadal można mówić jako jednym z ważniejszych handlowo rynków. Jego atrakcyjność, także dla zagranicznych inwestorów, potwierdza liczny udział polskich producentów stolarki otworowej. Wśród kilkunastu wystawców z naszego kraju, nie zabrakło firmy MS więcej niż OKNA, która w MADE expo Mediolan wzięła udział po raz pierwszy. – Nasza wizyta miała na celu zwiększenie rozpoznawalności marki i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych. Na włoskim rynku jesteśmy obecni już od ponad dwóch lat i zamierzamy dalej sukcesywnie prowadzić na nim działania. Włochy są dla nas bardzo perspektywiczne. Tutejszy rynek stolarki jest stosunkowo duży i bogaty, a dodatkowo nie ucierpiał zbytnio podczas kryzysu - mówi Piotr Nadolny, Dyrektor Handlowy w firmie MS więcej niż OKNA.
Na ekspozycji firmy MS więcej niż OKNA zaprezentowane zostały wybrane nowości produktowe i rozwiązania technologiczne. Największym zainteresowaniem wśród zwiedzających cieszyły się drzwi podnoszono–przesuwne HS, o imponujących wymiarach: 5,70 m szerokości i 2,52 m wysokości. Poza tym firma zaprezentowała także drzwi typu patio, okno TYTANOWEtermo z ramą renowacyjną i okno Wood Look, wykonane w technologii HFL, które łączy drewnianą estetykę z praktycznością okien PVC.
- Rynek w Europie jest w miarę jednorodny, a rozwiązania oferowane we Włoszech są bardzo podobne do tych na rynku polskim. Nasze produkty dostosowujemy jednak do charakterystycznych wymagań klientów zagranicznych. We Włoszech są to na przykład obniżone klamki czy rama renowacyjna. Ilość odwiedzających MADE expo Mediolan świadczy o tym, jak dobrze były one przygotowane, ale także o tym, jak duże jest zapotrzebowanie na profesjonalne produkty – dodaje Piotr Nadolny – Z marketingowego punktu widzenia uważam targi za bardzo udane, za rok z pewnością weźmiemy ponownie udział w tym wydarzeniu.
Organizatorzy wydarzenia podkreślają, że dzięki wielkości i zainteresowaniu targami o Włoszech nadal można mówić jako jednym z ważniejszych handlowo rynków. Jego atrakcyjność, także dla zagranicznych inwestorów, potwierdza liczny udział polskich producentów stolarki otworowej. Wśród kilkunastu wystawców z naszego kraju, nie zabrakło firmy MS więcej niż OKNA, która w MADE expo Mediolan wzięła udział po raz pierwszy. – Nasza wizyta miała na celu zwiększenie rozpoznawalności marki i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych. Na włoskim rynku jesteśmy obecni już od ponad dwóch lat i zamierzamy dalej sukcesywnie prowadzić na nim działania. Włochy są dla nas bardzo perspektywiczne. Tutejszy rynek stolarki jest stosunkowo duży i bogaty, a dodatkowo nie ucierpiał zbytnio podczas kryzysu - mówi Piotr Nadolny, Dyrektor Handlowy w firmie MS więcej niż OKNA.
Na ekspozycji firmy MS więcej niż OKNA zaprezentowane zostały wybrane nowości produktowe i rozwiązania technologiczne. Największym zainteresowaniem wśród zwiedzających cieszyły się drzwi podnoszono–przesuwne HS, o imponujących wymiarach: 5,70 m szerokości i 2,52 m wysokości. Poza tym firma zaprezentowała także drzwi typu patio, okno TYTANOWEtermo z ramą renowacyjną i okno Wood Look, wykonane w technologii HFL, które łączy drewnianą estetykę z praktycznością okien PVC.
- Rynek w Europie jest w miarę jednorodny, a rozwiązania oferowane we Włoszech są bardzo podobne do tych na rynku polskim. Nasze produkty dostosowujemy jednak do charakterystycznych wymagań klientów zagranicznych. We Włoszech są to na przykład obniżone klamki czy rama renowacyjna. Ilość odwiedzających MADE expo Mediolan świadczy o tym, jak dobrze były one przygotowane, ale także o tym, jak duże jest zapotrzebowanie na profesjonalne produkty – dodaje Piotr Nadolny – Z marketingowego punktu widzenia uważam targi za bardzo udane, za rok z pewnością weźmiemy ponownie udział w tym wydarzeniu.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: MS więcej niż OKNA