ROCKWOOL Polska został wybrany Konsumenckim Liderem Jakości w kategorii systemów dociepleń. Wyłoniony na podstawie badań reprezentatywnej grupy ponad 4300 respondentów, ROCKWOOL zajął pierwsze miejsce pod względem jakości i ceny produktów.
Fot. RockwoolCelem programu, prowadzonego przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku dziennika Gazety Prawnej, jest wyłonienie najlepszych marek i firm na polskim rynku. W ramach prowadzonych w sierpniu i wrześniu badań kwestionariuszowych, badań tete-a-tete z wybranymi konsumentami, ankiet elektronicznych i ankiet pilotowanych, respondenci odpowiadali na pytania dotyczące jakości usług i produktów dostępnych na polskim rynku. Respondenci wymieniali w odpowiedziach argumenty przemawiające za produktami ROCKWOOL, m.in. właściwości akustyczne i izolacyjne, dostępność produktu czy zachowanie odpowiednich parametrów.
Fot. Rockwool- Cieszy nas niezmiernie otrzymanie tytułu Konsumenckiego Lidera Jakości, szczególnie w kategorii Systemy dociepleń. Potwierdza to że nasze produkty, w tym ostatnio wprowadzone systemy ECOROCK FF i ECOROCK FG, cieszą się uznaniem klientów. – komentuje Łukasz Glapa, dyrektor marketingu ROCKWOOL Polska.
Badanie ukazało również obraz skojarzeń zarówno z marką ROCKWOOL jak i jej produktami. Respondenci jednoznacznie kojarzą ocieplenie ze skalnej wełny mineralnej jako to, które zapewnia ciepło i ciszę, będąc jednocześnie produktem o wysokiej jakości.
Fot. Rockwool- Cieszy nas niezmiernie otrzymanie tytułu Konsumenckiego Lidera Jakości, szczególnie w kategorii Systemy dociepleń. Potwierdza to że nasze produkty, w tym ostatnio wprowadzone systemy ECOROCK FF i ECOROCK FG, cieszą się uznaniem klientów. – komentuje Łukasz Glapa, dyrektor marketingu ROCKWOOL Polska.
Badanie ukazało również obraz skojarzeń zarówno z marką ROCKWOOL jak i jej produktami. Respondenci jednoznacznie kojarzą ocieplenie ze skalnej wełny mineralnej jako to, które zapewnia ciepło i ciszę, będąc jednocześnie produktem o wysokiej jakości.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Rockwool