Grupa Topex od lat buduje pozycję polskiego lidera narzędzi ręcznych. Dokonania biznesowe firmy na przestrzeni lat oraz skutecznie wdrażana strategia sprawiają, że zarówno Firma jak i jej marki były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych plebiscytach. Jednym z ostatnich laurów jest nagroda Superbrands Created in Poland dla marki TOPEX.
Fot. Grupa TopexGrupa Topex działa na rynku międzynarodowym, a jej produkty docierają do klientów z 40 krajów świata. Dlatego jednym ze strategicznych celów firmy jest budowanie silnych marek, będących w stanie rywalizować z największymi światowymi konkurentami. Skuteczność podejmowanych w tym zakresie działań potwierdzają zarówno wyniki sprzedaży, jak i rezultaty osiągane w najważniejszych plebiscytach. Nagroda na festiwalu Brand Identity Grand Prix 2012 dla nowego wizerunku marki NEO czy wyróżnienie w międzynarodowym konkursie Rebrand Global 100® Awards za rebranding marki TOPEX są wyraźnym sygnałem, że polska firma może skutecznie konkurować ze światowymi rywalami.
Wizerunkowa siła marek Grupy Topex zauważana jest również w krajowych plebiscytach. W marcu 2013 marka TOPEX została uhonorowana nagrodą Superbrands Created in Poland 2013. Superbrands Poland to plebiscyt, w którym co roku nagradzane są najsilniejsze marki dostępne na polskim rynku. W tym roku w ramach projektu ruszyła inicjatywa Superbrands Created in Poland wyróżniająca marki powstałe w Polsce. Marka TOPEX, podobnie jak i inne biorące udział w plebiscycie, została nagrodzona na podstawie wyników szeroko zakrojonego badania konsumenckiego. Oparte na próbie 15 000 respondentów badanie przeprowadzane jest przez niezależny instytut GfK Polonia. Kluczowymi czynnikami są znajomość marki oraz skłonność do jej polecania.
– TOPEX konsekwentnie zwiększa przewagę nad rodzimymi konkurentami – zaznacza Daniel Szafulera, Dyrektor Marketingu Grupy Topex. – Systematycznie rozwijamy naszą ofertę, poprawiamy jakość narzędzi oraz standard obsługi tak, aby nasz klient był zadowolony z wyboru jakiego dokonał. Cieszymy się, że te wysiłki są dostrzegane przez konsumentów i nagradzane w tak prestiżowych konkursach jak Superbrands – dodaje.
W tegorocznym plebiscycie Superbrands Poland wzięło udział 1863 najpopularniejsze marki. Nagrodzonych zostało 318 z nich, co stanowi zaledwie 17% ogółu biorących udział. Nagrody przyznawane były w 32 kategoriach w zależności od branży i kategorii produktów. Marka TOPEX odebrała nagrodę w kategorii remont i dekoracja wnętrz.
Wizerunkowa siła marek Grupy Topex zauważana jest również w krajowych plebiscytach. W marcu 2013 marka TOPEX została uhonorowana nagrodą Superbrands Created in Poland 2013. Superbrands Poland to plebiscyt, w którym co roku nagradzane są najsilniejsze marki dostępne na polskim rynku. W tym roku w ramach projektu ruszyła inicjatywa Superbrands Created in Poland wyróżniająca marki powstałe w Polsce. Marka TOPEX, podobnie jak i inne biorące udział w plebiscycie, została nagrodzona na podstawie wyników szeroko zakrojonego badania konsumenckiego. Oparte na próbie 15 000 respondentów badanie przeprowadzane jest przez niezależny instytut GfK Polonia. Kluczowymi czynnikami są znajomość marki oraz skłonność do jej polecania.
REKLAMA:
– TOPEX konsekwentnie zwiększa przewagę nad rodzimymi konkurentami – zaznacza Daniel Szafulera, Dyrektor Marketingu Grupy Topex. – Systematycznie rozwijamy naszą ofertę, poprawiamy jakość narzędzi oraz standard obsługi tak, aby nasz klient był zadowolony z wyboru jakiego dokonał. Cieszymy się, że te wysiłki są dostrzegane przez konsumentów i nagradzane w tak prestiżowych konkursach jak Superbrands – dodaje.
W tegorocznym plebiscycie Superbrands Poland wzięło udział 1863 najpopularniejsze marki. Nagrodzonych zostało 318 z nich, co stanowi zaledwie 17% ogółu biorących udział. Nagrody przyznawane były w 32 kategoriach w zależności od branży i kategorii produktów. Marka TOPEX odebrała nagrodę w kategorii remont i dekoracja wnętrz.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Topex