Firma OKNOPLAST, należąca do ścisłej czołówki producentów okien PVC w Europie, została sponsorem najbardziej polskiego z niemieckich klubów - Borussii Dortmund. Kontrakt podpisano na rok. W ramach umowy piłkarze m.in. Lewandowski, Błaszczykowski i Piszczek pojawią się w materiałach reklamowych firmy.
Fot. OknoplastPrzez cały okres obowiązywania umowy OKNOPLAST może posługiwać się tytułem Partnera Borussii Dortmund. Kontrakt daje także firmie prawo do posługiwania się wizerunkami piłkarzy we wszystkich materiałach promocyjnych. Już niedługo w mediach pojawią się reklamy OKNOPLAST z polską trójką – Lewandowskim, Błaszczykowskim i Piszczkiem.
Podczas meczy na Signal Iduna Park kibice zobaczą logotyp firmy na telebimach i videobandach wokół murawy oraz w strefie Vip. Logo OKNOPLAST pojawi się również na stronie internetowej klubu. Firma obecna będzie również w komunikacji z fanami Borussii na całym świecie, za pośrednictwem newsletterów oraz z wykorzystaniem social mediów. Do dyspozycji będzie miała również działania skierowane do swoich partnerów handlowych i klientów w postaci eventów czy programów motywacyjnych, dających możliwość przeżycia na żywo emocji związanych z meczami Borussii w Bundeslidze i Lidze Mistrzów.
Fot. OknoplastDecyzja jest wynikiem strategii marketingowej, ukierunkowanej na ugruntowanie marki OKNOPLAST na każdym z rynków, na których firma działa. Działania marketingowe dobierane są w zależności od potrzeb danego rynku, a wspólnym mianownikiem jest pozycjonowanie firmy jako lidera w segmencie okien Top Premium. Poprzez sponsoring firma chce umocnić markę na rynku niemieckim, gdzie posiada obecnie blisko 300 punktów handlowych.
Fot. OknoplastNie od dziś wiadomo, że dla Niemców liczy się przede wszystkim jakość. Dlatego doszliśmy do porozumienia wkrótce po wizycie przedstawicieli klubu w siedzibie naszej firmy, gdzie mogli obejrzeć nie tylko jeden z czołowych zakładów produkcji okien w Europie, ale również zobaczyć nasze dotychczasowe sukcesy sprzedażowe na niełatwych do zdobycia rynkach zachodnich. Myślę, że szefom Borussii spodobał się nasz sposób prowadzenia biznesu i jasna strategia budowy silnej okiennej marki w Europie. A dlaczego nasz wybór padł na Borussię? To jeden z najbardziej utytułowanych niemieckich klubów i 8-krotny mistrz Niemiec (ostatnio w 2012 i 2011 roku), a także triumfator Ligii Mistrzów z 1997 roku. W 2013 r. drużyna dotarła do finału tychże rozgrywek. Wybór padł właśnie na ten klub, gdyż OKNOPLAST jako lider oraz ekspert w swojej kategorii wiąże się z najlepszymi – tak o współpracy mówi Mikołaj Placek Prezes Zarządu OKNOPLAST. Nie bez znaczenia było też to, że kluczowymi zawodnikami zespołu jest trzech reprezentantów Polski: Robert Lewandowski, Jakub Błaszczykowski i Łukasz Piszczek. Jesteśmy dumni, że wspólnie z tymi piłkarzami promujemy najwyższą polską jakość, a dodatkowo jesteśmy ambasadorami naszego kraju na rynkach zachodnich i jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek – dodaje Mikołaj Placek.
Mikołaj Placek Prezes Zarządu OknoplastBorussia Dortmund to nie jedyny piłkarski gigant, którego sponsoruje OKNOPLAST. Ze względu na dynamiczny rozwój na rynku włoskim, opierający się m.in. na cenionym przez Włochów unikalnym designie produktów OKNOPLAST, firma od stycznia 2012 r. firma jest sponsorem Interu Mediolan, z którym kontrakt przedłużony został w maju tego roku na kolejne dwa lata, do czerwca 2015. W Polsce firma wspiera natomiast drużynę Puszczy Niepołomice, która ostatnio awansowała do pierwszej ligi. OKNOPLAST jest jej głównym sponsorem od sezonu 2009/2010, gdy była ona jeszcze w IV lidze. Dodatkowo spółka dba o rozwój młodych talentów współpracując z Akademią AS Progres, pod patronatem Jerzego Dudka, która organizuje m.in. zajęcia sportowe dla dzieci.
Podczas meczy na Signal Iduna Park kibice zobaczą logotyp firmy na telebimach i videobandach wokół murawy oraz w strefie Vip. Logo OKNOPLAST pojawi się również na stronie internetowej klubu. Firma obecna będzie również w komunikacji z fanami Borussii na całym świecie, za pośrednictwem newsletterów oraz z wykorzystaniem social mediów. Do dyspozycji będzie miała również działania skierowane do swoich partnerów handlowych i klientów w postaci eventów czy programów motywacyjnych, dających możliwość przeżycia na żywo emocji związanych z meczami Borussii w Bundeslidze i Lidze Mistrzów.
Fot. OknoplastDecyzja jest wynikiem strategii marketingowej, ukierunkowanej na ugruntowanie marki OKNOPLAST na każdym z rynków, na których firma działa. Działania marketingowe dobierane są w zależności od potrzeb danego rynku, a wspólnym mianownikiem jest pozycjonowanie firmy jako lidera w segmencie okien Top Premium. Poprzez sponsoring firma chce umocnić markę na rynku niemieckim, gdzie posiada obecnie blisko 300 punktów handlowych.
REKLAMA:
Fot. OknoplastNie od dziś wiadomo, że dla Niemców liczy się przede wszystkim jakość. Dlatego doszliśmy do porozumienia wkrótce po wizycie przedstawicieli klubu w siedzibie naszej firmy, gdzie mogli obejrzeć nie tylko jeden z czołowych zakładów produkcji okien w Europie, ale również zobaczyć nasze dotychczasowe sukcesy sprzedażowe na niełatwych do zdobycia rynkach zachodnich. Myślę, że szefom Borussii spodobał się nasz sposób prowadzenia biznesu i jasna strategia budowy silnej okiennej marki w Europie. A dlaczego nasz wybór padł na Borussię? To jeden z najbardziej utytułowanych niemieckich klubów i 8-krotny mistrz Niemiec (ostatnio w 2012 i 2011 roku), a także triumfator Ligii Mistrzów z 1997 roku. W 2013 r. drużyna dotarła do finału tychże rozgrywek. Wybór padł właśnie na ten klub, gdyż OKNOPLAST jako lider oraz ekspert w swojej kategorii wiąże się z najlepszymi – tak o współpracy mówi Mikołaj Placek Prezes Zarządu OKNOPLAST. Nie bez znaczenia było też to, że kluczowymi zawodnikami zespołu jest trzech reprezentantów Polski: Robert Lewandowski, Jakub Błaszczykowski i Łukasz Piszczek. Jesteśmy dumni, że wspólnie z tymi piłkarzami promujemy najwyższą polską jakość, a dodatkowo jesteśmy ambasadorami naszego kraju na rynkach zachodnich i jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek – dodaje Mikołaj Placek.
Mikołaj Placek Prezes Zarządu OknoplastBorussia Dortmund to nie jedyny piłkarski gigant, którego sponsoruje OKNOPLAST. Ze względu na dynamiczny rozwój na rynku włoskim, opierający się m.in. na cenionym przez Włochów unikalnym designie produktów OKNOPLAST, firma od stycznia 2012 r. firma jest sponsorem Interu Mediolan, z którym kontrakt przedłużony został w maju tego roku na kolejne dwa lata, do czerwca 2015. W Polsce firma wspiera natomiast drużynę Puszczy Niepołomice, która ostatnio awansowała do pierwszej ligi. OKNOPLAST jest jej głównym sponsorem od sezonu 2009/2010, gdy była ona jeszcze w IV lidze. Dodatkowo spółka dba o rozwój młodych talentów współpracując z Akademią AS Progres, pod patronatem Jerzego Dudka, która organizuje m.in. zajęcia sportowe dla dzieci.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast