Ruszył nowy serwis internetowy marki My Way Paradyż Group! Zaawansowany layout graficzny strony przygotowano z ogromną dbałością, by móc precyzyjnie oddać najdrobniejsze szczegóły prezentowanych produktów. Teraz poszukiwanie odpowiednich płytek jest niezwykle proste, a przy tym bardzo przyjemne! Wszystko dzięki wprowadzeniu nowoczesnych funkcjonalności oraz intuicyjnego, przejrzystego menu.

Portfolio marki podzielone zostało na cztery kategorie: Kolekcje 25x75 cm, Stone Design, Wood Design i Kolekcje FIT. Użytkownik może obejrzeć każdą linię na dużych zdjęciach aranżacyjnych, prezentowanych w łatwej do przewijania formie oraz bardziej szczegółowo – wskazując interesujące go elementy wchodzące w skład prezentowanego wnętrza. Ponadto, klikając w wybrany komponent, można dowiedzieć się więcej na temat jego cech charakterystycznych, montażu i użytkowania. Dzięki zaawansowanej wyszukiwarce odnalezienie produktów na stronie jest niezwykle proste.
REKLAMA:

REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ceramika Paradyż