Paradyż najlepsza w rankingu „Najcenniejszych Polskich Marek”

Podziel się:
W tegorocznej edycji rankingu marka Paradyż została wyceniona na 176,2 mln. Jest to wynik lepszy aż o 11,4 mln niż przed rokiem. Zagwarantowało jej to skok o cztery pozycje w rankingu – z 80. w 2012, na 76. miejsce w 2013.

Fot. ParadyżFot. ParadyżRedakcja oprócz głównego rankingu nagrodziła również najmocniejsze marki a 12 najmocniejszych kategoriach. W grupie Pozostałe produkty niespożywcze marka Paradyż zajęła 21. miejsce, poprawiając ubiegłoroczny wynik o dwie pozycje. Ponadto została również sklasyfikowana na 57. miejscu w zestawieniu prezentującym wskaźnik Lojalności Klientów, który w jej przypadku wyniósł aż 12,24 w 15 stopniowej skali ocen. Miara ta określa, w jakim zakresie użytkownicy danej marki będą brali ją pod uwagę przy okazji następnego zakupu. Dodatkowo marka Paradyż zajęła wysokie 37. miejsce w kategorii Postrzegana Jakość, która pokazuje relatywną ocenę klientów względem jakości danej marki.

W rankingu „Najcenniejszych Polskich Marek” dziennika „Rzeczpospolita”, który został opublikowany w grudniu 2012 roku, marka Paradyż wstępnie została wyceniona na 77,5 mln zł i sklasyfikowana na 140. miejscu. Po korekcie wyliczeń, łączna wartość Paradyża wyniosła 164,8 mln zł, co dało marce 80. miejsce w zestawieniu ogólnym.
REKLAMA:

(M)
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ceramika Paradyż
#wiadomości #wnetrza #paradyz #ranking

Więcej tematów: