OKNOPLAST z Superbrands 2013/2014

Podziel się:
Firma OKNOPLAST zdobyła tytuł Created in Poland Superbrands 2013/2014, przyznawany najsilniejszym markom konsumenckim w Polsce. Tytuł jest potwierdzeniem wysokiej pozycji, jaką firma zajmuje w oczach konsumentów

OKNOPLAST z Superbrands 2013/2014Marka OKNOPLAST znalazła się w elitarnym gronie najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku polskim – wynika z badania przeprowadzonego przez instytut ARC Rynek i Opinia. Firma OKNOPLAST została laureatem w kategorii materiały budowlane.

Początkowa lista marek opracowana przez Superbrands oraz ARC Rynek i Opinia na podstawie badań rynku zawierała ponad 2 tysiące marek. Marki poddane zostały badaniu konsumentów, w którym zmierzona została wspomagana znajomość marki oraz jej wizerunek. Znajomość marek badano poprzez wyświetlanie konsumentom logotypów marek, a ci za zadanie mieli wskazać te, z którymi wcześniej mieli styczność.
REKLAMA:

W dalszej części badania dotyczącego wizerunku marki, respondenci mieli określić na ile byliby skłonni polecić marki, które wcześniej rozpoznali. Następnie specjaliści z Rady Marek Superbrands ocenili wizerunkową siłę wyróżnionych marek w odniesieniu do polskiego rynku. Celem Procesu Certyfikacji, było wyłonienie tych polskich marek, które wypracowały najlepszy wizerunek w oczach konsumentów.

(G)
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast
#okna #wiadomości #nagrody #okna i drzwi #oknoplast

Więcej tematów: