Francja od wieków uważana jest za światowe centrum mody i najlepszego designu. Trendy we wzornictwie dotyczą również architektury, wystroju wnętrz oraz elementów budowlanych. Przez ostatni tydzień w samym sercu Paryża odbywały się międzynarodowe targi okien i drzwi oraz systemów ochrony przeciwsłonecznej. Od 18 do 21 listopada, na blisko 230-metrowym stoisku, Grupa OKNOPLAST prezentowała wysokiej jakości produkty stolarki otworowej trzech marek: OKNOPLAST, ALUHAUS oraz WnD .
Fot. OKNOPLAST Equip’baie każdego roku przyciągają wielu europejskich i światowych wystawców, chcących zaprezentować nowości produktowe. Event jest także magnesem dla odwiedzających. W ubiegłym roku liczba fachowców i miłośników designu przekroczyła 21 tysięcy. Targi Equip’baie to doskonałe miejsce do prezentacji polskich firm na arenie międzynarodowej, w efekcie której zyskują rozpoznawalność w całej Europie. W tym roku swoje produkty i usługi pokazało kilka polskich firm, w tym OKNOPLAST, lider polskiego rynku stolarki otworowej z segmentu Top Premium.
Stoisko OKNOPLAST cieszyło się ogromnym zainteresowaniem ze względu na interesującą formę, minimalistyczny design, a także wspaniałą atmosferę! Jak zawsze prezentowało w atrakcyjny sposób rozwiązania systemów okiennych i drzwiowych OKNOPLAST w bogatej kompozycji kolorystycznej. Udostępniliśmy również przestrzeń pedagogiczną wyposażoną w gamę barw profili, zestaw akcesoriów, a także okno w przekroju, które umożliwiło odwiedzającym zapoznanie się z technologią oferowanych rozwiązań – zaznacza Gregoire Cauvin, szef rynku francuskiego OKNOPLAST. Klienci podczas 4 dni uzyskali przydatne informacje, porady, a także zostali zainspirowani unikalnym wzornictwem.
Francja to jeden z głównych kierunków eksportu OKNOPLAST. Nad Sekwaną zadebiutowaliśmy w 2009 roku. Od tamtego czasu notujemy stały wzrost liczby salonów sprzedaży, których obecnie jest ponad 450, a co za tym idzie wzrost obrotów. Z rynkiem tym wiążemy duże perspektywy rozwoju. – podkreśla Mikołaj Placek, prezes OKNOPLAST.
Podczas targów Equip’baie polski producent stolarki otworowej przygotował dla odwiedzających wiele atrakcji. Jedną z największych była wizyta Jean-Michel’a Aulas’a, prezesa francuskiego pierwszoligowego klubu Olympique Lyon. Wizyta szefa OL, którego sponsorem jest OKNOPLAST, stanowiła gwóźdź programu i wywołała wiele emocji wśród odwiedzających powierzchnię wystawienniczą OKNOPLAST, a także ogromne zainteresowanie dziennikarzy i fotoreporterów. Jean-Michel Aulas powitany przez organizatora targów oraz Gregoire’a Cauvin’a, specjalnie dla klientów Grupy OKNOPLAST podpisał klubowe piłki i plakaty, a także pozował do zdjęć z ekipą OKNOPLAST.
Stoisko OKNOPLAST cieszyło się ogromnym zainteresowaniem ze względu na interesującą formę, minimalistyczny design, a także wspaniałą atmosferę! Jak zawsze prezentowało w atrakcyjny sposób rozwiązania systemów okiennych i drzwiowych OKNOPLAST w bogatej kompozycji kolorystycznej. Udostępniliśmy również przestrzeń pedagogiczną wyposażoną w gamę barw profili, zestaw akcesoriów, a także okno w przekroju, które umożliwiło odwiedzającym zapoznanie się z technologią oferowanych rozwiązań – zaznacza Gregoire Cauvin, szef rynku francuskiego OKNOPLAST. Klienci podczas 4 dni uzyskali przydatne informacje, porady, a także zostali zainspirowani unikalnym wzornictwem.
REKLAMA:
Francja to jeden z głównych kierunków eksportu OKNOPLAST. Nad Sekwaną zadebiutowaliśmy w 2009 roku. Od tamtego czasu notujemy stały wzrost liczby salonów sprzedaży, których obecnie jest ponad 450, a co za tym idzie wzrost obrotów. Z rynkiem tym wiążemy duże perspektywy rozwoju. – podkreśla Mikołaj Placek, prezes OKNOPLAST.
Podczas targów Equip’baie polski producent stolarki otworowej przygotował dla odwiedzających wiele atrakcji. Jedną z największych była wizyta Jean-Michel’a Aulas’a, prezesa francuskiego pierwszoligowego klubu Olympique Lyon. Wizyta szefa OL, którego sponsorem jest OKNOPLAST, stanowiła gwóźdź programu i wywołała wiele emocji wśród odwiedzających powierzchnię wystawienniczą OKNOPLAST, a także ogromne zainteresowanie dziennikarzy i fotoreporterów. Jean-Michel Aulas powitany przez organizatora targów oraz Gregoire’a Cauvin’a, specjalnie dla klientów Grupy OKNOPLAST podpisał klubowe piłki i plakaty, a także pozował do zdjęć z ekipą OKNOPLAST.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast