Jak każdy towar dachówki podlegają reklamacji.
Fot. Superdekarz Proces reklamacyjny jest ustalany przez każdego producenta indywidualnie i najlepiej zapoznać się z nim jeszcze zanim dokonamy zakupu dachówki. Pierwszą rzeczą na jaką należy zwrócić uwagę jest to czy producent daje gwarancję na mrozoodporność. Wybierając renomowanego producenta nie tylko minimalizujemy ryzyko, że zakupione dachówki ulegną zniszczeniu, ale również dostajemy zabezpieczenie, że w sytuacji, gdy do czegoś takiego dojdzie, będziemy mogli je bez problemu wymienić. - Dachówkę możemy reklamować również w sytuacji, kiedy jej krzywizna przekracza dopuszczalne normy. Pamiętać jednak należy, że jeśli na całym dachu znajduje się np. dwadzieścia krzywych dachówek to nie są one miarą dla całego dachu. Przy zgłaszaniu reklamacji na cały dach pobiera się z dachu losowo pewną ilość dachówek do badań. Może się okazać, że pobrane będą tylko proste dachówki i reklamacja zostanie odrzucona. W takich sytuacjach warto poprosić dostawcę o wymianę tylko tych krzywych - radzi SuperDekarz, Andrzej Bylski właściciel firmy Usługi Ogólnobudowlane w Koszalinie. Dodatkowo reklamacji podlegają także stłuczki transportowe, ale z zastrzeżeniem, że zgłaszane są przed rozpakowaniem dachówek z palet. Niestety często zdarza się, że usterki na dachu wynikają nie tyle z wadliwego produktu jak ze złego wykonawstwa. Dlatego ze szczególną starannością należy wybierać ekipę dekarską, by mieć pewność, że zakupione materiały zostaną dobrze wykorzystane.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Superdekarz