W styczniu 2015 firma Wiśniowski otrzymała certyfikat Upoważnionego Przedsiębiorcy AEO przyznawany przez Izbę Celną. Certyfikat AEO z rąk dyrektora Izby Celnej w Krakowie, inspektora celnego Andrzeja Nowaka odebrali Krystyna Baran Prezes Zarządu, Elżbieta Durlak Dyrektor Doskonalenia i Rozwoju oraz Wacław Leśniak koordynator wdrożenia Certyfikatu w Spółce Wiśniowski
Fot. Wiśniowski Certyfikat AEO (Authorised Econimic Operator )został wprowadzony w 2008 roku we wszystkich państwach UE. Certyfikat otrzymują firmy, których wewnętrzna organizacja, infrastruktura i zabezpieczenia IT zapewniają bezpieczeństwo miejsc i towarów chroniąc je przed nieuprawnionym dostępem.
Uzyskanie tytułu Upoważnionego Podmiotu Gospodarczego to dla nas jeden z elementów strategii rozwoju firmy. Certyfikat AEO jest także wartością dodaną dla naszych partnerów handlowych oraz dostawców surowców pozwala, bowiem na uproszczenie procedur celnych oraz bezpieczeństwo procesu transportowego. Skrócenie czasu dostawy produktów czy importu surowców do produkcji jest kluczowym czynnikiem w budowaniu przewagi konkurencyjnej – powiedziała Krystyna Baran, Prezes Zarządu firmy Wiśniowski.
Fot. Wiśniowski Poziom sprzedaży poza granice kraju produktów firmy Wiśniowski stanowi 30%. Polskie bramy, drzwi i ogrodzenia kupowane są głównie przez mieszkańców krajów Europy Zachodniej - Niemiec, Austrii, Wielkiej Brytanii. Zastosowanie nowych technologii w procesach produkcyjnych wymusza także import materiałów najwyższej jakości, których dostępność w kraju jest ograniczona natomiast wielkość zamówień pozwala nam na zaopatrywanie się w nie bezpośrednio u producentów. Import surowców szacowany jest na poziomie 25 % .
Uzyskanie tytułu Upoważnionego Podmiotu Gospodarczego to dla nas jeden z elementów strategii rozwoju firmy. Certyfikat AEO jest także wartością dodaną dla naszych partnerów handlowych oraz dostawców surowców pozwala, bowiem na uproszczenie procedur celnych oraz bezpieczeństwo procesu transportowego. Skrócenie czasu dostawy produktów czy importu surowców do produkcji jest kluczowym czynnikiem w budowaniu przewagi konkurencyjnej – powiedziała Krystyna Baran, Prezes Zarządu firmy Wiśniowski.
REKLAMA:
Fot. Wiśniowski Poziom sprzedaży poza granice kraju produktów firmy Wiśniowski stanowi 30%. Polskie bramy, drzwi i ogrodzenia kupowane są głównie przez mieszkańców krajów Europy Zachodniej - Niemiec, Austrii, Wielkiej Brytanii. Zastosowanie nowych technologii w procesach produkcyjnych wymusza także import materiałów najwyższej jakości, których dostępność w kraju jest ograniczona natomiast wielkość zamówień pozwala nam na zaopatrywanie się w nie bezpośrednio u producentów. Import surowców szacowany jest na poziomie 25 % .
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Wiśniowski