OKNOPLAST, czołowy europejski producent okien PVC, podpisał umowę o współpracy z Fundacją Marka dla Polski. Głównym celem przedsięwzięcia jest wspieranie projektów, które przyczynią się do budowy silnej marki Polska oraz promocji polskich produktów i usług.
Fot. OknoplastZ doświadczenia innych krajów wynika, że siła marki narodowej bezpośrednio przekłada się na wartość marek pochodzących z danego kraju. O jej potędze w dużej mierze decyduje wizerunek, czyli to, co mieszkańcy innych części świata myślą na temat danego kraju. Im to wyobrażenie jest bardziej klarowne i pozytywne, tym lepiej są odbierani ludzie z niego pochodzący, a także produkty i usługi, czy też wytwory kultury. Dlatego proces budowy marki Polska musi przebiegać przy współpracy wielu interesariuszy, jednak kluczową rolę powinni odgrywać polscy przedsiębiorcy. To ich doświadczenia, chęć dzielenia się wiedzą, a przede wszystkim działalność eksportowa, wspiera promocję Polski. Tylko dzięki zaangażowaniu się w ten proces dużej grupy polskich przedsiębiorców, realne będzie stworzenie silnej marki Polska.
Fot. Oknoplast- Zaangażowanie się firmy Oknoplast w proces budowy marki kraju, jest dla nas szczególnie ważne, bo jest to przedsiębiorca, który od lat swoją działalnością eksportową oraz pozycją na rynku międzynarodowym zwiększa siłę i wartość marki Polska. Jest to również przejaw szczególnej odpowiedzialności społecznej firmy – mówi Paweł Tyszkiewicz, Prezes Zarządu Fundacji Marka dla Polski.
- Jako jeden z największych producentów stolarki okiennej w Europie mamy duży wpływ na stan polskiej gospodarki i naszą misją jest wspieranie krajowego potencjału. Nasze zaangażowanie w działalność Fundacji Marka dla Polski to przejaw świadomego uczestnictwa w poprawie wizerunku polskiej marki oraz zmniejszeniu barier, które stawiane są nam przez zagraniczne rynki – wyjaśnia Mikołaj Placek Prezes Zarządu OKNOPLAST.
Fundacja Marka dla Polski powstała w 2015 r. z inicjatywy 4 organizacji: Konfederacji Lewiatan, Krajowej Izby Gospodarczej, Pracodawców RP oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jej głównym celem jest aranżowanie i prowadzenie projektów wspomagających i podnoszących wartość marki Polska oraz promujących polskie produkty i usługi. Dodatkowo Fundacja chce doprowadzić do powszechnego stosowania jednolitej identyfikacji wizualnej w komunikacji marki Polska i produktów za granicą.
Fot. Oknoplast- Zaangażowanie się firmy Oknoplast w proces budowy marki kraju, jest dla nas szczególnie ważne, bo jest to przedsiębiorca, który od lat swoją działalnością eksportową oraz pozycją na rynku międzynarodowym zwiększa siłę i wartość marki Polska. Jest to również przejaw szczególnej odpowiedzialności społecznej firmy – mówi Paweł Tyszkiewicz, Prezes Zarządu Fundacji Marka dla Polski.
REKLAMA:
- Jako jeden z największych producentów stolarki okiennej w Europie mamy duży wpływ na stan polskiej gospodarki i naszą misją jest wspieranie krajowego potencjału. Nasze zaangażowanie w działalność Fundacji Marka dla Polski to przejaw świadomego uczestnictwa w poprawie wizerunku polskiej marki oraz zmniejszeniu barier, które stawiane są nam przez zagraniczne rynki – wyjaśnia Mikołaj Placek Prezes Zarządu OKNOPLAST.
Fundacja Marka dla Polski powstała w 2015 r. z inicjatywy 4 organizacji: Konfederacji Lewiatan, Krajowej Izby Gospodarczej, Pracodawców RP oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jej głównym celem jest aranżowanie i prowadzenie projektów wspomagających i podnoszących wartość marki Polska oraz promujących polskie produkty i usługi. Dodatkowo Fundacja chce doprowadzić do powszechnego stosowania jednolitej identyfikacji wizualnej w komunikacji marki Polska i produktów za granicą.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: OKNOPLAST