Firmy WIŚNIOWSKI i Somfy zostały docenione przez kapitułę konkursu TOPBuilder 2017 organizowanego przez miesięcznik Builder. Ta, jedna z najbardziej prestiżowych nagród na polskim rynku budowlanym, tym razem trafiła do nich za pierwszą w branży, skuteczną akcję co-brandingową.
Fot. WiśniowskiMiesięcznik Builder od 2009 r. organizuje konkurs, w którym nagradza m.in. realizacje budowlane, w których zastosowano nowoczesne rozwiązania architektoniczne, konstrukcyjne, materiałowe i technologiczne. Nagroda przyznawana jest co roku przez redakcję miesięcznika, Kapitułę Konkursu składającą się z przedstawicieli Rady Programowej i Naukowej, wiodących Uczelni Technicznych i czołowych Organizacji Branżowych.
W tym roku miała miejsce sytuacja bez precedensu. Równolegle zostały wyróżnione dwie firmy- WIŚNIOWSKI i Somfy- za owocną współpracę, która jest przykładem najgłębszego co-brandingu zwanego: complementary competence co-branding.
Łączenie prestiżowych marek jest praktykowane na całym świecie. Daje ono wielowymiarowe, wymierne korzyści. Tak samo jest i w przypadku współpracy marki WIŚNIOWSKI i Somfy. Cieszy nas to, że uznanie Kapituły zdobył nasz wyjątkowy i pionierski na rynku polskim projekt. Jest to potwierdzeniem, że jako lider rynku, wyznaczamy właściwy kierunek jego rozwoju – mówi Marcin Strzelec- Menedżer Grupy Produktowej Bramy Garażowe, Przemysłowe, Stolarka, Automatyka w firmie WIŚNIOWSKI.
Wspólna wizja obu firm, aby tworzyć produkty zapewniające bezpieczeństwo i komfort, a zarazem łatwość obsługi, zaowocowała powstaniem nowej jakości w kategorii napędów obsługujących bramy garażowe- napędu METRO. Jest on połączeniem sprawdzonej technologii Somfy z wyjątkową obudową, opracowaną zgodnie ze standardami stylistycznymi marki WIŚNIOWSKI. To produkt łączący w sobie wyjątkowe parametry techniczne oraz ponadczasową obudowę. 8 grudnia 2016 roku podczas uroczystej gali statuetkę w imieniu firmy WIŚNIOWSKI odebrał Marcin Strzelec.
W tym roku miała miejsce sytuacja bez precedensu. Równolegle zostały wyróżnione dwie firmy- WIŚNIOWSKI i Somfy- za owocną współpracę, która jest przykładem najgłębszego co-brandingu zwanego: complementary competence co-branding.
REKLAMA:
Łączenie prestiżowych marek jest praktykowane na całym świecie. Daje ono wielowymiarowe, wymierne korzyści. Tak samo jest i w przypadku współpracy marki WIŚNIOWSKI i Somfy. Cieszy nas to, że uznanie Kapituły zdobył nasz wyjątkowy i pionierski na rynku polskim projekt. Jest to potwierdzeniem, że jako lider rynku, wyznaczamy właściwy kierunek jego rozwoju – mówi Marcin Strzelec- Menedżer Grupy Produktowej Bramy Garażowe, Przemysłowe, Stolarka, Automatyka w firmie WIŚNIOWSKI.
Wspólna wizja obu firm, aby tworzyć produkty zapewniające bezpieczeństwo i komfort, a zarazem łatwość obsługi, zaowocowała powstaniem nowej jakości w kategorii napędów obsługujących bramy garażowe- napędu METRO. Jest on połączeniem sprawdzonej technologii Somfy z wyjątkową obudową, opracowaną zgodnie ze standardami stylistycznymi marki WIŚNIOWSKI. To produkt łączący w sobie wyjątkowe parametry techniczne oraz ponadczasową obudowę. 8 grudnia 2016 roku podczas uroczystej gali statuetkę w imieniu firmy WIŚNIOWSKI odebrał Marcin Strzelec.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Wiśniowski