Liugong Dressta Machinery Sp. z o.o., globalny producent spycharek oraz układarek rur o ugruntowanej pozycji na rynku, zaprezentował na tegorocznych Międzynarodowych Targach Budownictwa Drogowego Autostrada-Polska flagowe modele marki Dressta, TD-15 R Extra LA i TD-20 R Extra, oraz 3 modele marki LiuGong, koparki gąsienicowe 922E i 936E oraz ładowarkę kołową 856H.
Fot. LiuGong Dressta MachineryFot. LiuGong Dressta Machinery
Stoisko wystawowe z silną reprezentacją marek LiuGong i Dressta promowane było pod hasłem "Polska Produkcja". Po raz pierwszy obie marki zostały bezpośrednio reprezentowane przez LiuGong Dressta Machinery na jednym stoisku, któremu organizatorzy przyznali nagrodę najlepszego.
W trakcie wydarzenia rozpoczęliśmy drugi rozdział współpracy marek LiuGong i Dressta. Obecnie planujemy wzmocnienie pozycji LiuGong na polskim rynku, ale i w całej Europie. Ostatnie lata to wdrożenie kompleksowej, ambitnej, pięcioletniej strategii rozwoju, łączącej pod jednym dachem badania i rozwój, lokalną produkcję i dystrybucję części - mówi Howard Dale, Prezes Zarzadu LiuGong Europe oraz LiuGong Dressta Machinery Sp z.o.o. Zbudowane w Polsce. Testowane w Polsce. Wspierane z Polski. Jak na markę chińską, LiuGong odznacza się zdecydowanie europejskim charakterem. Firma szczyci się tym, że – jako jedyny chiński producent – stawia europejskich klientów na pierwszym miejscu poprzez budowę ładowarek kołowych i koparek w samym sercu Europy. Nasi klienci mogą polegać na światowej klasy maszynach, produkowanych zgodnie z najbardziej wymagającymi europejskimi normami regulującymi jakość, niezawodność i bezpieczeństwo – dodaje.
Maszynę o masie eksploatacyjnej 20 760 kg napędza wydajny, turbodoładowany silnik common-rail firmy Cummins, spełniający normę Tier IV Final. Spycharka doskonale radzi sobie z najcięższymi zadaniami: przygotowywaniem składowisk, budową dróg dojazdowych, zagęszczaniem czy rozściełaniem dostarczanych codziennie odpadów. Wyposażona została w samoczyszczące płyty gąsienic, specjalną kartę, zwiększającą pojemność lemiesza, a także wentylatory o zmiennym kierunku, co czyni ją w pełni przygotowaną do najcięższych prac na wysypisku.
Konstrukcja tego modelu zapewnienia najwyższy komfort pracy operatora, wygodę serwisowania i wydajność. Duża moc, przy zachowaniu wyjątkowej zwrotności, umożliwiają maszynie osiąganie doskonałych wyników pracy w każdych warunkach. Wyposażona została w funkcje szczególnie przydatne przy budowanie dróg i autostrad, takie jak: unikalny dwubiegowy mechanizm skrętu, preselekcja prędkości jazdy i automatyczna redukcja biegów. Wszystko po to, aby ułatwić wykonywanie zadania i umożliwić wydajniejszą pracę, obniżając koszty eksploatacji – dodaje Stanisław Balandyk.
Podczas targów Autostrada-Polska w Kielcach, Spółka LiuGong Dressta Machinery zaprezentowała również 3 inne modele: koparki gąsienicowej 922E i 936E oraz ładowarkę kołową 856H. To pierwsze maszyny, które będą wytwarzane w zakładzie produkcyjnym w Stalowej Woli oraz dedykowane zarówno Polsce, jak i szerokiemu rynkowi europejskiemu.
Stoisko wystawowe z silną reprezentacją marek LiuGong i Dressta promowane było pod hasłem "Polska Produkcja". Po raz pierwszy obie marki zostały bezpośrednio reprezentowane przez LiuGong Dressta Machinery na jednym stoisku, któremu organizatorzy przyznali nagrodę najlepszego.
W trakcie wydarzenia rozpoczęliśmy drugi rozdział współpracy marek LiuGong i Dressta. Obecnie planujemy wzmocnienie pozycji LiuGong na polskim rynku, ale i w całej Europie. Ostatnie lata to wdrożenie kompleksowej, ambitnej, pięcioletniej strategii rozwoju, łączącej pod jednym dachem badania i rozwój, lokalną produkcję i dystrybucję części - mówi Howard Dale, Prezes Zarzadu LiuGong Europe oraz LiuGong Dressta Machinery Sp z.o.o. Zbudowane w Polsce. Testowane w Polsce. Wspierane z Polski. Jak na markę chińską, LiuGong odznacza się zdecydowanie europejskim charakterem. Firma szczyci się tym, że – jako jedyny chiński producent – stawia europejskich klientów na pierwszym miejscu poprzez budowę ładowarek kołowych i koparek w samym sercu Europy. Nasi klienci mogą polegać na światowej klasy maszynach, produkowanych zgodnie z najbardziej wymagającymi europejskimi normami regulującymi jakość, niezawodność i bezpieczeństwo – dodaje.
Zaprezentowane maszyny
Marka stale reaguje na potrzeby klientów, wykorzystując najnowsze branżowe technologie. Tylko w ubiegłym roku DRESSTA wprowadziła na rynek 5 nowych maszyn: układarkę rur SB-85, spycharkę TD-20 Extra, spycharkę TD-25 Extra oraz nową, kompaktową serię spycharek gąsienicowych S-Series (TD-8S oraz TD-9S) z napędem hydrostatycznym. Na targach zaprezentowane zostały flagowe modele.Jak pozbyć się śmieci?
TD-15 R Extra LA to maszyna stworzona do wydajnej pracy na składowiskach odpadów. Wysypisko to trudne miejsce pracy, zarówno dla maszyny, jak i jej operatora. Trudno przewidzieć, z jakimi odpadami można się spotkać. Część z nich może stanowić potencjalne zagrożenie dla pracującej maszyny. Model TD-15 R Extra LA został zaprojektowany w taki sposób, aby zwiększona odporność na zużycie tarciowe pozwoliła na przemieszczanie większej ilości materiałów przy mniejszej liczbie cyklów pracy – mówi Stanisław Balandyk, Dyrektor sprzedaży na Polskę LiuGong Dressta Machinery.Maszynę o masie eksploatacyjnej 20 760 kg napędza wydajny, turbodoładowany silnik common-rail firmy Cummins, spełniający normę Tier IV Final. Spycharka doskonale radzi sobie z najcięższymi zadaniami: przygotowywaniem składowisk, budową dróg dojazdowych, zagęszczaniem czy rozściełaniem dostarczanych codziennie odpadów. Wyposażona została w samoczyszczące płyty gąsienic, specjalną kartę, zwiększającą pojemność lemiesza, a także wentylatory o zmiennym kierunku, co czyni ją w pełni przygotowaną do najcięższych prac na wysypisku.
Budowa dróg łatwiejsza
TD-20 R Extra to wszechstronna, średniej wielkości spycharka, zaprojektowana tak, aby sprawdzić się szczególnie przy budowie dróg. Posiadając masę eksploatacyjną 24 250 kg i niezawodny silnik Cummins (Tier IV) Final, maszyna ta ma odpowiednią siłę i precyzję, aby szybko i efektywnie wykonać swoje zadanie. Spycharka jest dodatkowo wyposażona w system automatycznego sterowania Trimble 3D, który pozwala osiągnąć idealny poziom oraz lepszy efekt końcowy.REKLAMA:
Konstrukcja tego modelu zapewnienia najwyższy komfort pracy operatora, wygodę serwisowania i wydajność. Duża moc, przy zachowaniu wyjątkowej zwrotności, umożliwiają maszynie osiąganie doskonałych wyników pracy w każdych warunkach. Wyposażona została w funkcje szczególnie przydatne przy budowanie dróg i autostrad, takie jak: unikalny dwubiegowy mechanizm skrętu, preselekcja prędkości jazdy i automatyczna redukcja biegów. Wszystko po to, aby ułatwić wykonywanie zadania i umożliwić wydajniejszą pracę, obniżając koszty eksploatacji – dodaje Stanisław Balandyk.
Podczas targów Autostrada-Polska w Kielcach, Spółka LiuGong Dressta Machinery zaprezentowała również 3 inne modele: koparki gąsienicowej 922E i 936E oraz ładowarkę kołową 856H. To pierwsze maszyny, które będą wytwarzane w zakładzie produkcyjnym w Stalowej Woli oraz dedykowane zarówno Polsce, jak i szerokiemu rynkowi europejskiemu.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: LiuGong Dressta Machinery