Drzwi to ważny element aranżacji wnętrz – mogą być designerskim dodatkiem do mieszkania, optycznie powiększyć pokój, ale przede wszystkim zapewniają poczucie intymności i bezpieczeństwa. Mogą też sprawdzić się w roli półki, szafy czy lustra, wystarczy tylko odrobinę poszerzyć ich funkcjonalność. Takie sprytne rozwiązania zapewnia nowa kolekcja SMART, która powstała we współpracy Porta i VOX. Drzwi dostępne są wyłącznie w salonach sprzedaży sieci VOX.
Fot. Vox
Polacy coraz chętniej wprowadzają nowe rozwiązania w swoich mieszkaniach. Z badania „Otwartość Polaków”* przeprowadzonego pod mecenatem marki Porta Drzwi wynika, że zdecydowana większość mieszkańców naszego kraju (78%) lubi szukać kreatywnych rozwiązań.
W odpowiedzi na nowe potrzeby klientów powstały drzwi z ogromnym potencjałem personalizacji i niepowtarzalnymi możliwościami aranżacyjnymi. Kolekcja SMART - drzwi o funkcjonalnym designie, inspirowanym życiem i codziennymi sprawami - to efekt współpracy Porta Drzwi i VOX. Zaprojektowała ją Ewa Śliwińska, projektantka firmy VOX, a produkcję realizuje Porta, największy na rynku polskim producent drzwi personalizowanych.
Fot. Vox
Kolekcja wyróżnia się funkcjonalnością, dbałością o detale oraz jakością wykonania. Razem z meblami dostępnymi w ofercie sieci VOX drzwi tworzą kompletne wnętrze, idealnie dopasowane do konkretnych potrzeb użytkownika. Drzwi SMART z powodzeniem sprawdzą się w kawalerkach czy pomieszczeniach o niezbyt dużej powierzchni. Dzięki poszerzonej funkcjonalności w danym pomieszczeniu powstaną dodatkowe miejsca do przechowywania codziennych przedmiotów, bez konieczności wstawiania kolejnych mebli.
– Kolekcja SMART to przede wszystkim nieograniczona funkcjonalność. Do drzwi możemy dobrać 12 różnorodnych akcesoriów. SMART to także ogromna swoboda. Gdy ich użytkownik chce nadać skrzydłu nowe funkcje, błyskawicznie może wymienić zamocowane dodatki, gdyż są one nie tylko praktyczne, ale i niezwykle proste w montażu i demontażu. Dodatkową zaletą tych drzwi jest ich niewygórowana cena – wyjaśnia Magdalena Jakóbiak, Product Promotion Manager w Porta KMI Poland.
Fot. Vox
Wśród uzupełniającego wyposażenia kolekcji znajdują się stalowe wieszaki, półeczki i pojemniki oraz filcowe uchwyty i organizery, a nawet lustra czy tablice do odręcznych notatek. W pokoju nastolatka dodatkowe schowki będą idealne na drobny sportowy sprzęt, w przedpokoju klucze w końcu znajdą swoje stałe miejsce, a w łazience kosmetyki i przybory do czesania będą zawsze pod ręką. Na skrzydle można przechowywać nie tylko małe rzeczy – śruby mają udźwig do 5 kg, więc można tam umieszczać również cięższe przedmioty.
Drzwi SMART produkowane przez PORTA KMI POLAND są dostępne w różnych wariantach kolorystycznych oraz okleinach. Kolekcja jest w sprzedaży wyłącznie w salonach firmy VOX.
O badaniu*
Badanie „Otwartość Polaków” przeprowadzone przez firmę NEUROHM Polska pod mecenatem marki PORTA DRZWI zostało wykonane w Polsce na grupie 1201 respondentów. Grupa ankietowanych była zróżnicowana ze względu na płeć (kobiety stanowiły 51,5%, mężczyźni 48,5%) wiek, zamieszkanie oraz wykształcenie. Badanie zostało przeprowadzone internetową metodą BIOCODE™, która opiera się na pomiarze czasów reakcji. Technologia ta polega na indywidualnym pomiarze czasu reakcji respondenta. Im szybsza odpowiedź „tak” lub „nie”, tym większa pewność postawy. Odpowiedzi deklarowane są często wynikiem mody, oczekiwań społecznych bądź chęci ukrycia prawdziwych przekonań. Metoda BIOCODE™ pokazuje rzeczywiste poglądy badanych, dzięki czemu uzyskujemy informacje o emocjonalnej pewności postaw respondentów, a te lepiej tłumaczą późniejsze ludzkie zachowania. Pełny raport dostępny jest do pobrania: Raport „Otwartość Polaków”.
Polacy coraz chętniej wprowadzają nowe rozwiązania w swoich mieszkaniach. Z badania „Otwartość Polaków”* przeprowadzonego pod mecenatem marki Porta Drzwi wynika, że zdecydowana większość mieszkańców naszego kraju (78%) lubi szukać kreatywnych rozwiązań.
W odpowiedzi na nowe potrzeby klientów powstały drzwi z ogromnym potencjałem personalizacji i niepowtarzalnymi możliwościami aranżacyjnymi. Kolekcja SMART - drzwi o funkcjonalnym designie, inspirowanym życiem i codziennymi sprawami - to efekt współpracy Porta Drzwi i VOX. Zaprojektowała ją Ewa Śliwińska, projektantka firmy VOX, a produkcję realizuje Porta, największy na rynku polskim producent drzwi personalizowanych.
Fot. Vox
Kolekcja wyróżnia się funkcjonalnością, dbałością o detale oraz jakością wykonania. Razem z meblami dostępnymi w ofercie sieci VOX drzwi tworzą kompletne wnętrze, idealnie dopasowane do konkretnych potrzeb użytkownika. Drzwi SMART z powodzeniem sprawdzą się w kawalerkach czy pomieszczeniach o niezbyt dużej powierzchni. Dzięki poszerzonej funkcjonalności w danym pomieszczeniu powstaną dodatkowe miejsca do przechowywania codziennych przedmiotów, bez konieczności wstawiania kolejnych mebli.
– Kolekcja SMART to przede wszystkim nieograniczona funkcjonalność. Do drzwi możemy dobrać 12 różnorodnych akcesoriów. SMART to także ogromna swoboda. Gdy ich użytkownik chce nadać skrzydłu nowe funkcje, błyskawicznie może wymienić zamocowane dodatki, gdyż są one nie tylko praktyczne, ale i niezwykle proste w montażu i demontażu. Dodatkową zaletą tych drzwi jest ich niewygórowana cena – wyjaśnia Magdalena Jakóbiak, Product Promotion Manager w Porta KMI Poland.
Fot. Vox
Wśród uzupełniającego wyposażenia kolekcji znajdują się stalowe wieszaki, półeczki i pojemniki oraz filcowe uchwyty i organizery, a nawet lustra czy tablice do odręcznych notatek. W pokoju nastolatka dodatkowe schowki będą idealne na drobny sportowy sprzęt, w przedpokoju klucze w końcu znajdą swoje stałe miejsce, a w łazience kosmetyki i przybory do czesania będą zawsze pod ręką. Na skrzydle można przechowywać nie tylko małe rzeczy – śruby mają udźwig do 5 kg, więc można tam umieszczać również cięższe przedmioty.
Drzwi SMART produkowane przez PORTA KMI POLAND są dostępne w różnych wariantach kolorystycznych oraz okleinach. Kolekcja jest w sprzedaży wyłącznie w salonach firmy VOX.
REKLAMA:
O badaniu*
Badanie „Otwartość Polaków” przeprowadzone przez firmę NEUROHM Polska pod mecenatem marki PORTA DRZWI zostało wykonane w Polsce na grupie 1201 respondentów. Grupa ankietowanych była zróżnicowana ze względu na płeć (kobiety stanowiły 51,5%, mężczyźni 48,5%) wiek, zamieszkanie oraz wykształcenie. Badanie zostało przeprowadzone internetową metodą BIOCODE™, która opiera się na pomiarze czasów reakcji. Technologia ta polega na indywidualnym pomiarze czasu reakcji respondenta. Im szybsza odpowiedź „tak” lub „nie”, tym większa pewność postawy. Odpowiedzi deklarowane są często wynikiem mody, oczekiwań społecznych bądź chęci ukrycia prawdziwych przekonań. Metoda BIOCODE™ pokazuje rzeczywiste poglądy badanych, dzięki czemu uzyskujemy informacje o emocjonalnej pewności postaw respondentów, a te lepiej tłumaczą późniejsze ludzkie zachowania. Pełny raport dostępny jest do pobrania: Raport „Otwartość Polaków”.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Vox