Tegoroczna, trzecia już edycja 4 DESIGN DAYS, która odbyła się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, dobiegła końca. Pośród wystawców, prezentujących swoje produkty nie mogło zabraknąć marki LAUFEN, światowego lidera w dziedzinie rozwiązań wyposażenia łazienki.
Fot. Laufen
Przez cztery dni stoisko LAUFEN dostępne było dla zwiedzających, zarówno profesjonalistów, zainteresowanych nowymi rozwiązaniami, jak i konsumentów szukających funkcjonalnych, estetycznych oraz ekologicznych urządzeń łazienkowych. Na stoisku można było z bliska obejrzeć produkty łączące w sobie zarówno unikatowy design jak i wysoką funkcjonalność.
Na tak ważnym wydarzeniu nie mogło zabraknąć ani nowości, ani kolekcji, które wpisały się już w historię marki, zdobywając sympatię i uznanie konsumentów. Obok znanych już serii Kartell by Laufen, VAL, czy LAUFEN Pro pokazano także premierowe kolekcje.
Fot. LaufenFot. Laufen
Podczas tegorocznej edycji 4 DESIGN DAYS można było obejrzeć najnowszą odsłonę innowacyjnej formuły ceramiki SaphirKeramik - kolekcję Sonar, autorstwa Patricii Uriquioli, wybitnej projektantki, podziwianej na arenie międzynarodowej. Umywalki z tej serii zachwycają niezwykłą finezją i wpisują się w koncepcję nowatorskiego podejścia do łazienki.
Odwiedzający targi mogli po raz kolejny zobaczyć Kartel by Laufen - kolekcję, która cechuje się wyrazistą geometrią ceramicznych brył, łagodzoną przez lekkość transparentnych, kolorowych elementów z tworzywa. Na uwagę zasługują nowości z tej serii – umywalka ścienna wykonana z SaphirKeramik, umywalka stojąca z dekorem, czy zestaw Unik.
Fot. LaufenTakże nagradzana wielokrotnie kolekcja VAL wzbogacona została o okrągłą umywalkę ścienną, miskę WC podwieszaną Rimless z deską wolnoopadającą, a także baterie.
Dużym zainteresowaniem gości cieszyły się rozwiązania LAUFEN Pro, będące dowodem na to, że dzięki zaawansowanej technologii, wysoka jakość i przystępna cena nie są wykluczającymi się kategoriami. Nie zabrakło także toalety myjącej Cleanet Riva, stanowiącej odpowiedź na zapotrzebowanie konsumentów na najwyższy komfort i higienę.
4 DESIGN DAYS było też niepowtarzalną okazja do dyskutowania na ważne dla branży tematy. W panelu inauguracyjnym: „Design. Design thinking czy design feeling – która droga jest właściwa dla projektowania” wystąpił Jaume Cassanyer Tosques, architekt i Product Manager marki Laufen.
Przez cztery dni stoisko LAUFEN dostępne było dla zwiedzających, zarówno profesjonalistów, zainteresowanych nowymi rozwiązaniami, jak i konsumentów szukających funkcjonalnych, estetycznych oraz ekologicznych urządzeń łazienkowych. Na stoisku można było z bliska obejrzeć produkty łączące w sobie zarówno unikatowy design jak i wysoką funkcjonalność.
Na tak ważnym wydarzeniu nie mogło zabraknąć ani nowości, ani kolekcji, które wpisały się już w historię marki, zdobywając sympatię i uznanie konsumentów. Obok znanych już serii Kartell by Laufen, VAL, czy LAUFEN Pro pokazano także premierowe kolekcje.
Fot. LaufenFot. Laufen
Podczas tegorocznej edycji 4 DESIGN DAYS można było obejrzeć najnowszą odsłonę innowacyjnej formuły ceramiki SaphirKeramik - kolekcję Sonar, autorstwa Patricii Uriquioli, wybitnej projektantki, podziwianej na arenie międzynarodowej. Umywalki z tej serii zachwycają niezwykłą finezją i wpisują się w koncepcję nowatorskiego podejścia do łazienki.
Odwiedzający targi mogli po raz kolejny zobaczyć Kartel by Laufen - kolekcję, która cechuje się wyrazistą geometrią ceramicznych brył, łagodzoną przez lekkość transparentnych, kolorowych elementów z tworzywa. Na uwagę zasługują nowości z tej serii – umywalka ścienna wykonana z SaphirKeramik, umywalka stojąca z dekorem, czy zestaw Unik.
Fot. LaufenTakże nagradzana wielokrotnie kolekcja VAL wzbogacona została o okrągłą umywalkę ścienną, miskę WC podwieszaną Rimless z deską wolnoopadającą, a także baterie.
Dużym zainteresowaniem gości cieszyły się rozwiązania LAUFEN Pro, będące dowodem na to, że dzięki zaawansowanej technologii, wysoka jakość i przystępna cena nie są wykluczającymi się kategoriami. Nie zabrakło także toalety myjącej Cleanet Riva, stanowiącej odpowiedź na zapotrzebowanie konsumentów na najwyższy komfort i higienę.
REKLAMA:
4 DESIGN DAYS było też niepowtarzalną okazja do dyskutowania na ważne dla branży tematy. W panelu inauguracyjnym: „Design. Design thinking czy design feeling – która droga jest właściwa dla projektowania” wystąpił Jaume Cassanyer Tosques, architekt i Product Manager marki Laufen.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Laufen