W decyzjach zakupowych dotyczących budowy domu liczą się testy, certyfikaty oraz doświadczenia i opinie dotychczasowych użytkowników, którzy tworzą pewnego rodzaju społeczność. Rankingi jako swego rodzaju przejaw „dowodu społecznego” dają tym grupom poczucie bezpieczeństwa w uzasadnieniu ich wyborów. Dotyczy to również marek materiałów budowlanych, które po raz kolejny zostaną ocenione przez bezpośrednich użytkowników i sklasyfikowane w formie rankingu.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadza wśród wykonawców reprezentatywne, ogólnopolskie badanie ankietowe Budowlana Marka Roku, które ma na celu poznanie opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Fachowcy spontanicznie wskazują marki używane w ciągu danego roku najczęściej oraz te, które wg nich cechują się najwyższą jakością i najlepszą relacją ceny do jakości. To są „ich” marki, które polecają i do których często są przywiązani, gdyż zapewniają one określone, pozytywne doświadczenia. Wskazane przez fachowców marki uhonorowane zostają tytułami Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku oraz Wyróżnieniami w poszczególnych kategoriach. Marki, które od lat utrzymują wysoką pozycję na rynku i cieszą się wieloletnim uznaniem fachowców zostają uhonorowane tytułami Złotych, Srebrnych i Brązowych Championów Roku. Oprócz zwycięzców w poszczególnych segmentach produktowych wyłaniani są laureaci Budowlanej Marki Roku w klasyfikacji ogólnej – to marki cieszące się uznaniem wszystkich fachowców i wskazywane przez nich najczęściej.

REKLAMA:
Zapraszamy producentów do wzięcia udziału w Rankingu i weryfikacji pozycji swoich marek, a użytkownikom polecamy śledzenie preferencji aktualnych na rynku i poznania wiarygodnych, cenionych produktów budowlanych na stronie organizatora.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku