VOX kontynuuje akcję „Porozmawiajmy o wnętrzu” rozpoczętą z udziałem psychoterapeutki i psycholożki Katarzyny Miller.
Fot. VOXFot. VOX
W nowej odsłonie wciąż bardzo przekornie podchodzi do tematu urządzania domu. Nie pyta o preferowane przez klientów style dekoracyjne czy trendy wnętrzarskie. Z ciekawością przysłuchuje się natomiast i przygląda temu, co dziś najsilniej wpływa na nasz styl życia. Następnie podpowiada jak, w prosty sposób, każdy może stworzyć wnętrze, w którym będzie się czuć naprawdę u siebie.
Fot. VOX
Jako marka wciąż powtarzamy jak mantrę, że prawdziwa wolność zaczyna się w domu. Wracamy do tego zdania, bo jest ono dla nas niezwykle ważne i wyznacza kierunki naszych działań. Dlatego w odniesieniu do aranżacji wnętrz nie chcemy się ograniczać żadną narzuconą konwencją czy etykietą. Każdy z nas ma inne potrzeby, jesteśmy na różnych etapach życia, mamy odmienne zainteresowania i przyzwyczajenia. Trudno byłoby więc stworzyć jedną definicję pięknego i szczęśliwego miejsca do życia. Dla nas znacznie bardziej niż styl scandi, glamour czy boho, liczy się to, żeby dom był prawdziwie naszym wnętrzem. I właśnie o sposobach na jego stworzenie chcemy rozmawiać z użytkownikami naszych social-mediowych przestrzeni i klientami salonów VOX – podkreśla Julita Mańczak, PR manager VOX.
VOX w drugiej odsłonie akcji „Porozmawiajmy o wnętrzu” zaprasza do dyskusji o tym, jak stworzyć przestrzeń, która pozwala czuć się swobodnie. Punktem wyjścia będą inspiracyjne style życia, nawiązujące do najsilniejszych megatrendów społecznych, które mówią o tym, co jest dziś dla nas ważne.
Pierwszy z nich – Ekosystem - odwołuje się do coraz popularniejszej tendencji życia off-line, bliżej natury, w harmonii i balansie ducha z ciałem. Kolejny – Domokracja – będzie się koncentrował na rodzinnych wnętrzach i tworzeniu wspólnych przestrzeni dla dzieci oraz ich rodziców. W wybranych salonach VOX cyklicznie będą się odbywały otwarte warsztaty nawiązujące do omawianych tematów. Na Facebooku marki pojawią się również filmy z poradami od zaproszonych ekspertów, np. projektu botanicznego Ro_ślinka czy Instytutu Małego Dziecka im. Astrid Lindgren.
W nowej odsłonie wciąż bardzo przekornie podchodzi do tematu urządzania domu. Nie pyta o preferowane przez klientów style dekoracyjne czy trendy wnętrzarskie. Z ciekawością przysłuchuje się natomiast i przygląda temu, co dziś najsilniej wpływa na nasz styl życia. Następnie podpowiada jak, w prosty sposób, każdy może stworzyć wnętrze, w którym będzie się czuć naprawdę u siebie.
Fot. VOX
Jako marka wciąż powtarzamy jak mantrę, że prawdziwa wolność zaczyna się w domu. Wracamy do tego zdania, bo jest ono dla nas niezwykle ważne i wyznacza kierunki naszych działań. Dlatego w odniesieniu do aranżacji wnętrz nie chcemy się ograniczać żadną narzuconą konwencją czy etykietą. Każdy z nas ma inne potrzeby, jesteśmy na różnych etapach życia, mamy odmienne zainteresowania i przyzwyczajenia. Trudno byłoby więc stworzyć jedną definicję pięknego i szczęśliwego miejsca do życia. Dla nas znacznie bardziej niż styl scandi, glamour czy boho, liczy się to, żeby dom był prawdziwie naszym wnętrzem. I właśnie o sposobach na jego stworzenie chcemy rozmawiać z użytkownikami naszych social-mediowych przestrzeni i klientami salonów VOX – podkreśla Julita Mańczak, PR manager VOX.
REKLAMA:
VOX w drugiej odsłonie akcji „Porozmawiajmy o wnętrzu” zaprasza do dyskusji o tym, jak stworzyć przestrzeń, która pozwala czuć się swobodnie. Punktem wyjścia będą inspiracyjne style życia, nawiązujące do najsilniejszych megatrendów społecznych, które mówią o tym, co jest dziś dla nas ważne.
Pierwszy z nich – Ekosystem - odwołuje się do coraz popularniejszej tendencji życia off-line, bliżej natury, w harmonii i balansie ducha z ciałem. Kolejny – Domokracja – będzie się koncentrował na rodzinnych wnętrzach i tworzeniu wspólnych przestrzeni dla dzieci oraz ich rodziców. W wybranych salonach VOX cyklicznie będą się odbywały otwarte warsztaty nawiązujące do omawianych tematów. Na Facebooku marki pojawią się również filmy z poradami od zaproszonych ekspertów, np. projektu botanicznego Ro_ślinka czy Instytutu Małego Dziecka im. Astrid Lindgren.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: VOX