Lider branży zabezpieczeń, marka Abloy, znalazła się na 1 miejscu w rankingu Najcenniejszych Marek 2018 roku w Finlandii. Raport został opublikowany 5 października przez wiodącą agencję marketingową Markkinointi & Mainonta we współpracy z agencją badawczą Taloustutkimus.
Fot. ASSA ABLOYFot. ASSA ABLOY
Badanie wizerunku fińskich marek odbywa się już od 1997 roku. W tegorocznej edycji została zastosowana innowacyjna metoda badawcza. Ankietę przeprowadzano w okresie od kwietnia do maja 2018 roku, na grupie 6900 Finów w wieku 15-79 lat. Respondenci wskazali najbardziej wartościowe marki w 64 grupach produktowych.
Fot. ASSA ABLOYFot. ASSA ABLOY
Badanie wizerunku fińskich marek odbywa się już od 1997 roku. W tegorocznej edycji została zastosowana innowacyjna metoda badawcza. Ankietę przeprowadzano w okresie od kwietnia do maja 2018 roku, na grupie 6900 Finów w wieku 15-79 lat. Respondenci wskazali najbardziej wartościowe marki w 64 grupach produktowych.
Fot. ASSA ABLOYFot. ASSA ABLOY
Budowanie światowej marki
Abloy od 111 lat tworzy innowacyjne rozwiązania w dziedzinie bezpieczeństwa. Fińska marka jest dostawcą systemów zabezpieczeń do znanych na całym świecie budynków, m.in.: Muzeum Brytyjskiego, Pałacu w Wersalu i Pałacu Prezydenckiego w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Jedną z ostatnich inwestycji, którą zaopatruje ABLOY jest obecnie budowany w Sankt Petersburgu, najwyższy wieżowiec w Europie. W ostatnich latach marka inwestowała w kreowanie swojego wizerunku, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji ze wsparciem dystrybutorów. – Jesteśmy wdzięczni za wyróżnienie w tak prestiżowym rankingu. To dzięki zaangażowaniu i ciężkiej pracy każdego pracownika Abloy, znaleźliśmy się na szczycie listy najcenniejszych marek w 2018 roku, wyprzedzając kilka bardzo cenionych brandów. Marka Abloy to synonim najwyższego poziomu zabezpieczeń również w Polsce – szczególnie ceniony przez profesjonalistów związanych z ochroną infrastruktury krytycznej. Potwierdza to zaufanie, jakim obdarzają nas od wielu lat kluczowe podmioty m.in. z branży telekomunikacyjnej, energetycznej, logistycznej czy wodno-kanalizacyjnej – mówi Grzegorz Korzeniowski, Managing Director ABLOY Poland.REKLAMA:
Made in Finland
Abloy to symbol bezpieczeństwa nie tylko w rodzimej Finlandii, ale też na całym świecie, gdzie jest ceniony przede wszystkim za jakość i indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta. Pozycja jaką wypracowała sobie marka, opiera się na długotrwałych przedsięwzięciach, które mają na celu projektowanie i wprowadzanie na rynek innowacyjnych technologii zabezpieczeń. - Wartość marki budowana jest poprzez pracę całego zespołu, który dba o jak najwyższy standard naszych rozwiązań. Przekłada się to na zaufanie zarówno w oczach kontrahentów, jak i prestiżowych instytucji badających siłę marki – dodaje przedstawiciel marki ABLOY.REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: ASSA ABLOY