Dobry Montaż dla salonów Krishome

Podziel się:
W lutym firma KRISPOL ogłosiła swój nowy koncept innowacyjnych salonów sprzedaży KRISHOME. Przez niespełna rok do projektu dołączyły kolejne firmy, a KRISHOME otrzymał ważne wyróżniania, a także został zakwalifikowany jako uczestnik kampanii DOBRY MONTAŻ.

Fot. KrispolFot. KrispolKRISHOME to gotowy pomysł na biznes. Inwestor otrzymuje koncepcję własnego salonu, projekt architektoniczny wnętrza, wsparcie marketingowe, ale przede wszystkim najlepszej jakości produkty z zakresu stolarki otworowej, marka KRISPOL jest już znana nie tylko w Polsce, ale i Europie. Nic więc dziwnego, że od lutego sieć dynamicznie się rozrosła. – Jako pomysłodawca całego konceptu KRISPOL daje inwestorowi pełny zakres wsparcia i pomocy. Od najważniejszego – produktów, które dzięki innowacyjności otrzymują wiele prestiżowych nagród, przez koncepcję wizualną salonu, na strategii marketingowej kończąc. Dbamy również o odpowiednią edukację zapewniając szereg bezpłatnych szkoleń produktowych dla handlowców i montażowych dla fachowców – mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL.

Projekt mocno się rozwinął przez miniony rok. Pomysłodawca cyklicznie organizuje szkolenia z zakresu wiedzy produktowej i montażu. Centrum Konferencyjne KRISPOL się rozrasta i już niedługo zakres wydarzeń poszerzy się o kolejne obszary, dedykowane szkolenia z zakresu sprzedaży poprowadzi Marcin Garbaciak, wieloletni Regionalny Szef Sprzedaży firmy. – Wiedza i praktyka. To na to postawię nacisk na moich szkoleniach dla partnerów. Długoletnia praca w branży zaowocowała doświadczeniem, którym teraz podzielę się z handlowcami z salonów KRISHOME – mówi szkoleniowiec.
REKLAMA:

Firma stawia nie tylko na wysokie standardy w zakresie parametrów technicznych produktów, ale szczególną uwagę przykłada również do montażu. Udział w kampanii DOBRY MONTAŻ, organizowanej przez związek Polskie Okna i Drzwi jest tego potwierdzeniem. – Do projektu DOBRY MONTAŻ dołączyły firmy, które gwarantują najwyższe standardy montażu. Dla nas, pomysłodawców konceptu KRISHOME, edukacja w tym zakresie ma bardzo duże znaczenie. Prawidłowo wykonany montaż i regularne serwisowanie zapewnia klientowi 5-letnią gwarancję na produkty z linii HOME, z jego perspektywy jest więc kluczowy – dodaje Marcin Garbaciak.

Wszystkie salony otrzymały certyfikat DOBRY MONTAŻ, co potwierdza, że można tu liczyć na świetnych fachowców z zakresu instalowania stolarki otworowej. Wbrew pozorom znalezienie takich osób na rynku wcale nie jest proste, a miejsca pracy czekają na specjalistów. W grudniu ub.r. Ministerstwo Edukacji Narodowej zakwalifikowało „montera stolarki budowlanej” do zawodów szkolnictwa wyższego, a w kwietniu br. opublikowało podstawę programową nauczania tej profesji.

Firma aktywnie wspiera szkoły, które utworzyły w swoich placówkach klasy o takim profilu. Wiosną w siedzibie firmy we Wrześni uczniowie z trzech szkół przejdą szkolenia produktowe i montażowe pod okiem najlepszych specjalistów. Wrzesińskie przedsiębiorstwo zapewnia również, że po skończeniu edukacji, udzieli młodym fachowcom pomocy w znalezieniu pracy w salonach.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: KRISPOL
#okna #wiadomości #brama #okna i drzwi #krispol #certyfikaty

Więcej tematów: