Ambasadorem akcji, w której toczy się gra o życie został Tomasz Karolak

Podziel się:
„Życie to scena na której każdy z nas może zostać bohaterem. Stań się jednym z nich” – tak brzmią słowa wypowiadane przez znanego aktora, Tomasza Karolaka – w spotach radiowych informujących o niezwykle poruszającej i interesującej akcji „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie”. W ramach tego projektu firma WIŚNIOWSKI i jej wybrani partnerzy handlowi przekażą 300 000 PLN na rzecz instytucji pozarządowych.

Fot. WiśniowskiFot. WiśniowskiW obecnych czasach definicja społecznej odpowiedzialności biznesu, wymaga szerszego podejścia. Nie jest to już na ten moment tylko i wyłącznie działalność charytatywna i chęć niesienia pomocy. To także tworzenie uczciwych, trwałych produktów, dbałość o otoczenie przedsiębiorstwa, angażowanie się w edukację o problemach z jakimi zmaga się społeczeństwo oraz produkcja, pozostająca w zgodzie z dbałością o środowisko. Można zatem spokojnie powiedzieć, że działania CSR przede wszystkim trzeba zacząć od wnętrza przedsiębiorstwa, następnie kierować je na zewnętrzne inicjatywy. I w takim duchu firma WIŚNIOWSKI prowadzi swoje działania w zakresie CSR.

Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie – czyli jak grać i pomagać jednocześnie

Głównym narzędziem akcji jest specjalnie stworzona na jej cel gra w stylistyce 16-bitowej, dostępna pod adresem 2thelight.pl. Możliwa jest także do pobrania w formie aplikacji na urządzenia mobilne. Jej fabuła została tak skonstruowana, że zaskoczy nawet najbardziej zaprawionego w bojach gamera. Zadaniem gracza jest dostarczenie do przyjaciela bardzo ważnej przesyłki, która uratuje jego życie. Czy paczka trafi w odpowiednie ręce, a bohater zdoła uratować bliską mu osobę? Na te pytania gracz musi odpowiedzieć sobie sam, przechodząc przez 3 wirtualne miasta – ważne jest, aby dotrzeć do samego końca gry…

Ambasadorem projektu został popularny aktor, założyciel i właściciel teatru IMKA, Tomasz Karolak, znany m.in. z takich filmów jak Planeta Singli czy Listy do M oraz głównej roli w popularnym serialu Telewizji Polskiej, rodzinka.pl. Z udziałem aktora usłyszeć można spoty radiowe na antenie radia RMF MAXXX w Krakowie, Warszawie, Gdańsku oraz w Nowym Sączu. Ponadto ambasador akcji zachęca do wspierania inicjatywy na dużych ekranach w sieci kin niezależnych na terenie całej Polski. Tomasz Karolak przyczyni się także do wspierania akcji poprzez propagowanie jej na swoim niedawno ponownie uruchomionym Instagramie.
REKLAMA:

Wśród patronów mediowych, którzy zdecydowali się na wsparcie projektu znaleźli się: Polska Press Grupa, Builder oraz RMF FM. Zaangażowanie patronów to wyjątkowa okazja, aby dotrzeć do jak największej grupy ludzi, którzy razem z firmą WIŚNIOWSKI stworzą armię prawdziwych bohaterów. Beneficjentami akcji są: Fundacja Schola Cordis Wspierania Kardiochirurgii dziecięcej w Krakowie, Fundacja Wspieramy Rozwój CZD w Warszawie i Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku.

Ponadto podopiecznych wspomnianych instytucji wesprzeć można poprzez przekazanie dowolnych wpłat własnych za pośrednictwem serwisu crowdfundingowego - na pomagających czekają wspaniałe nagrody cyfrowe związane z grą 2 THE LIGHT – naprawdę warto je otrzymać!
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Wiśniowski
#okna #wiadomości #brama #sponsoring #okna i drzwi #wisniowski

Więcej tematów: