Otwieramy nowe okno do przyszłości – pod takim hasłem zainaugurowano rebranding marki Inoutic na Deceuninck w Polsce i Europie. 21 lutego, w hotelu Copernicus w Toruniu przedstawiciele grupy Deceuninck oraz zaproszeni goście z Polski, Litwy i Rosji, mieli okazję zapoznać się ze strategią marki na najbliższe lata, a także posłuchać o nowej współpracy z Holdingiem So Easy BVBA, dostawcy systemów aluminiowych do produkcji stolarki.


Na evencie branżowym pojawiło się blisko 70 gości z ponad 30 firm z Polski, Litwy i Rosji. W części oficjalnej przedstawiciele Grupy Deceuninck, Artur Paździor i Grzegorz Federowicz, zapoznali kluczowych partnerów biznesowych firmy z istotą globalności marki oraz strategią Deceuninck na najbliższy czas i nadchodzące lata.


Na scenie pojawili się również przedstawiciele firmy So Easy, którzy zaprezentowali działalność spółki. Część merytoryczną podsumował Jacek Kotarbiński, uznany autorytet z zakresu marketingu strategicznego, autor licznych bestsellerów o tematyce marketingowej, który opowiedział przybyłym o efektywnym zarządzaniu marką.
REKLAMA:
Wieczór swoim występem artystycznym umiliła Tetiana Galitsyna, prezentując magiczny pokaz malowania piaskiem, a w muzyczną podróż zabrała gości Anna Wyszkoni wraz zespołem w klimatycznym, kameralnym anturażu.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Inoutic/Deceuninck