Somfy, lider automatyki domowej oraz inteligentnych systemów sterowania został partnerem strategicznym X Kongresu Stolarki Polskiej, organizowanego przez Związek Polskie Okna i Drzwi. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania będzie wpływ transformacji cyfrowej na różne obszary funkcjonowania przedsiębiorstw branży stolarki.
Cyfrowa transformacja stała się celem większości firm zarówno w obszarze procesów produkcji, jak również w zakresie digitalizacji produktów oraz sprzedaży. Jak podają badania Altify Business Performance Benchmark Study 2017 oraz badania firmy telekomunikacyjnej BT Group Digital Transformation Top Priority for CEOs przeprowadzone w 2017 roku, transformacja cyfrowa stanowiła priorytet dla 47% z 800 respondentów (źródło: Donal Daly „Sprzedaż w erze cyfrowej transformacji”).
Rozwój nowoczesnych technologii i możliwość ich wykorzystania jest również dominującym trendem w sektorze budownictwa i stał się motywem przewodnim jubileuszowego X Kongresu Stolarki Polskiej. Firma Somfy, jako partner strategiczny podzieli się swoimi doświadczeniami zdobywanymi w 57 krajach.
Radosław Borkowski dyrektor zarządzający Somfy Polska. Fot. SomfySomfy zaprezentuje swoje osiągnięcia w zakresie zaawansowanych technologicznie rozwiązań, które mają zapewnić komfort i dobre samopoczucie dla wszystkich w każdym wieku, bezpieczeństwo mienia i ludzi oraz oszczędność energii. - W tym roku Somfy świętuje 50-lecie. To pół wieku doświadczenia w bardzo wymagającej branży technologicznej. Organizatorzy Kongresu zadbali o to, aby w czasie spotkania skupić się na wszystkich aspektach obejmujących rewolucje cyfrową, która zgodnie z jedną z definicji Raya Wanga z Constellation Research jest wynikiem transformacji modeli biznesowych oraz zmiany funkcjonowania marek, przedsiębiorstw, ludzi i urządzeń. Jako partner strategiczny chcemy podzielić się naszymi doświadczeniami z obszaru digitalizacji codziennego życia naszych klientów, pokazać smart home jako pierwszy krok do transformacji cyfrowej w smart living – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska, członek rady programowej X edycji Kongresu Stolarki Polskiej.
Kongres co roku gromadzi przedstawicieli producentów, dystrybutorów, deweloperów stolarki budowlanej, architektów, a także przedstawicieli ministerstw i organizacji pozarządowych. W tak szerokim gronie prowadzone będą m.in. debaty na temat kreowania produktów przyszłości i tendencji rynkowych, które kształtują nowe pokolenie konsumentów. Liderzy nowoczesnych technologii zaprezentują przykłady wdrożeń rozwiązań przemysłu 4.0 w firmach produkcyjnych, rozpoczynając dyskusję na temat roli technologii w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
Obok Somfy rolę partnera strategicznego Kongresu objęła firma WIŚNIOWSKI, lider produkcji bram, drzwi i ogrodzeń. Partnerzy połączyli swoje siły w takich projektach, jak napędy METRO i wprowadzany w tym roku na rynek napęd MOTO. Alians jest odpowiedzią na rozwijający się rynek smart home i odzwierciedleniem rozwoju w zakresie digitalizacji rynku budownictwa mieszkaniowego.
Rozwój nowoczesnych technologii i możliwość ich wykorzystania jest również dominującym trendem w sektorze budownictwa i stał się motywem przewodnim jubileuszowego X Kongresu Stolarki Polskiej. Firma Somfy, jako partner strategiczny podzieli się swoimi doświadczeniami zdobywanymi w 57 krajach.
Radosław Borkowski dyrektor zarządzający Somfy Polska. Fot. SomfySomfy zaprezentuje swoje osiągnięcia w zakresie zaawansowanych technologicznie rozwiązań, które mają zapewnić komfort i dobre samopoczucie dla wszystkich w każdym wieku, bezpieczeństwo mienia i ludzi oraz oszczędność energii. - W tym roku Somfy świętuje 50-lecie. To pół wieku doświadczenia w bardzo wymagającej branży technologicznej. Organizatorzy Kongresu zadbali o to, aby w czasie spotkania skupić się na wszystkich aspektach obejmujących rewolucje cyfrową, która zgodnie z jedną z definicji Raya Wanga z Constellation Research jest wynikiem transformacji modeli biznesowych oraz zmiany funkcjonowania marek, przedsiębiorstw, ludzi i urządzeń. Jako partner strategiczny chcemy podzielić się naszymi doświadczeniami z obszaru digitalizacji codziennego życia naszych klientów, pokazać smart home jako pierwszy krok do transformacji cyfrowej w smart living – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska, członek rady programowej X edycji Kongresu Stolarki Polskiej.
REKLAMA:
Kongres co roku gromadzi przedstawicieli producentów, dystrybutorów, deweloperów stolarki budowlanej, architektów, a także przedstawicieli ministerstw i organizacji pozarządowych. W tak szerokim gronie prowadzone będą m.in. debaty na temat kreowania produktów przyszłości i tendencji rynkowych, które kształtują nowe pokolenie konsumentów. Liderzy nowoczesnych technologii zaprezentują przykłady wdrożeń rozwiązań przemysłu 4.0 w firmach produkcyjnych, rozpoczynając dyskusję na temat roli technologii w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
Obok Somfy rolę partnera strategicznego Kongresu objęła firma WIŚNIOWSKI, lider produkcji bram, drzwi i ogrodzeń. Partnerzy połączyli swoje siły w takich projektach, jak napędy METRO i wprowadzany w tym roku na rynek napęd MOTO. Alians jest odpowiedzią na rozwijający się rynek smart home i odzwierciedleniem rozwoju w zakresie digitalizacji rynku budownictwa mieszkaniowego.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Somfy