WIŚNIOWSKI, lider produkcji bram, okien, drzwi i ogrodzeń był Partnerem Strategicznym
X Kongresu Stolarki Polskiej organizowanego przez Związek Polskie Okna i Drzwi, który odbył się 23 i 24 maja w podwarszawskiej Jachrance. Jubileuszowa odsłona wydarzenia zgromadziła ponad 300 uczestników. Podczas tegorocznej edycji jednym z najważniejszych tematów były rozwiązania SMART oraz Przemysł 4.0.
Fot. Wiśniowski
WIŚNIOWSKI, lider produkcji bram, okien, drzwi i ogrodzeń był Partnerem Strategicznym X Kongresu Stolarki Polskiej organizowanego przez Związek Polskie Okna i Drzwi, który odbył się 23 i 24 maja w podwarszawskiej Jachrance. Jubileuszowa odsłona wydarzenia zgromadziła ponad 300 uczestników. Podczas tegorocznej edycji jednym z najważniejszych tematów były rozwiązania SMART oraz Przemysł 4.0.
- Kongres Stolarki Polskiej jest jednym z najważniejszych wydarzeń dedykowanych stolarce budowlanej w kraju. – To wyjątkowe wyróżnienie, że w roku 30-lecia naszej marki możemy jako Partner Strategiczny X Kongresu Stolarki Polskiej, wspólnie z Państwem stale wyznaczać trendy w branży budowlanej. Prezentowane przez nas tematy rozwiązań SMART i Przemysłu 4.0 z całą pewnością przyczynią się do dalszego rozwoju tych dziedzin – mówiła podczas kongresu Krystyna Baran, Prezes Zarządu w firmie WIŚNIOWSKI.
Fot. WiśniowskiFot. Wiśniowski
Program został podzielony na 3 bloki tematyczne, w których poruszono kwestie: Przemysłu 4.0 w branży stolarki budowlanej, stolarki SMART jako przyszłości tej branży oraz rewolucji w dystrybucji i sprzedaży.
Przemysł 4.0 jest drogą, którą WŚNIOWSKI kroczy już od wielu lat. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na produkty, niezbędne było wdrożenie przez firmę rozwiązań z dziedziny automatyzacji i robotyzacji produkcji. Pozwoliło to na zindywidualizowanie produktów przy jednoczesnym dalszym tworzeniu na skalę masową, zwiększenie produktywności i wydajności pracy. Te wszystkie usprawnienia, pozwalają także dostosować produkty marki do specyficznych wymagań rynków zagranicznych.
Partnerem Strategicznym Kongresu była także marka Somfy, światowy lider w zakresie automatyki i inteligentnego sterowania urządzeniami domowymi. Dzięki współpracy marki WIŚNIOWSKI i Somfy na rynku pojawił się napęd do bram garażowych METRO, który jest doceniany przez klientów w całej Europie. Obie marki postanowiły pójść dalej i w tym roku wspólnie stworzyły napęd MOTO, który jeszcze przed oficjalną premierą został uznany za NOWOŚĆ ROKU w prestiżowym konkursie TopBuilder 2019.
Pierwszego dnia jubileuszowego, X Kongresu Stolarki Polskiej odbyła się uroczysta Gala, podczas której poza prestiżowym certyfikatem od przedstawicieli Związku POiD, marka WIŚNIOWSKI otrzymała także, jako najlepsza spośród nominowanych do nagrody firm, wyjątkowe wyróżnienie od przedstawicieli mediów branżowych – Statuetkę Orła Polskiej Stolarki, w kategorii: „Firma Zaangażowana Społecznie”. Jest to nagroda przyznawana przez dziennikarzy, których zdaniem firma w sposób szczególny wyróżnia się pod względem działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), prowadząc lub inicjując inicjatywy mające istotne znaczenie społeczne. Fakt uplasowania marki WIŚNIOWSKI na pierwszym miejscu tego rankingu potwierdza powtarzaną przez nich dewizę, iż takie działania są po prostu wpisane w DNA marki, a każde ich wyróżnienie dodaje energii do inicjowania coraz śmielszych projektów.
WIŚNIOWSKI, lider produkcji bram, okien, drzwi i ogrodzeń był Partnerem Strategicznym X Kongresu Stolarki Polskiej organizowanego przez Związek Polskie Okna i Drzwi, który odbył się 23 i 24 maja w podwarszawskiej Jachrance. Jubileuszowa odsłona wydarzenia zgromadziła ponad 300 uczestników. Podczas tegorocznej edycji jednym z najważniejszych tematów były rozwiązania SMART oraz Przemysł 4.0.
- Kongres Stolarki Polskiej jest jednym z najważniejszych wydarzeń dedykowanych stolarce budowlanej w kraju. – To wyjątkowe wyróżnienie, że w roku 30-lecia naszej marki możemy jako Partner Strategiczny X Kongresu Stolarki Polskiej, wspólnie z Państwem stale wyznaczać trendy w branży budowlanej. Prezentowane przez nas tematy rozwiązań SMART i Przemysłu 4.0 z całą pewnością przyczynią się do dalszego rozwoju tych dziedzin – mówiła podczas kongresu Krystyna Baran, Prezes Zarządu w firmie WIŚNIOWSKI.
Fot. WiśniowskiFot. Wiśniowski
Program został podzielony na 3 bloki tematyczne, w których poruszono kwestie: Przemysłu 4.0 w branży stolarki budowlanej, stolarki SMART jako przyszłości tej branży oraz rewolucji w dystrybucji i sprzedaży.
Przemysł 4.0 jest drogą, którą WŚNIOWSKI kroczy już od wielu lat. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na produkty, niezbędne było wdrożenie przez firmę rozwiązań z dziedziny automatyzacji i robotyzacji produkcji. Pozwoliło to na zindywidualizowanie produktów przy jednoczesnym dalszym tworzeniu na skalę masową, zwiększenie produktywności i wydajności pracy. Te wszystkie usprawnienia, pozwalają także dostosować produkty marki do specyficznych wymagań rynków zagranicznych.
Partnerem Strategicznym Kongresu była także marka Somfy, światowy lider w zakresie automatyki i inteligentnego sterowania urządzeniami domowymi. Dzięki współpracy marki WIŚNIOWSKI i Somfy na rynku pojawił się napęd do bram garażowych METRO, który jest doceniany przez klientów w całej Europie. Obie marki postanowiły pójść dalej i w tym roku wspólnie stworzyły napęd MOTO, który jeszcze przed oficjalną premierą został uznany za NOWOŚĆ ROKU w prestiżowym konkursie TopBuilder 2019.
REKLAMA:
Pierwszego dnia jubileuszowego, X Kongresu Stolarki Polskiej odbyła się uroczysta Gala, podczas której poza prestiżowym certyfikatem od przedstawicieli Związku POiD, marka WIŚNIOWSKI otrzymała także, jako najlepsza spośród nominowanych do nagrody firm, wyjątkowe wyróżnienie od przedstawicieli mediów branżowych – Statuetkę Orła Polskiej Stolarki, w kategorii: „Firma Zaangażowana Społecznie”. Jest to nagroda przyznawana przez dziennikarzy, których zdaniem firma w sposób szczególny wyróżnia się pod względem działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), prowadząc lub inicjując inicjatywy mające istotne znaczenie społeczne. Fakt uplasowania marki WIŚNIOWSKI na pierwszym miejscu tego rankingu potwierdza powtarzaną przez nich dewizę, iż takie działania są po prostu wpisane w DNA marki, a każde ich wyróżnienie dodaje energii do inicjowania coraz śmielszych projektów.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Wiśniowski