Na jednej z najważniejszych imprez branżowych na świecie Ceramika Tubądzin zaprezentowała nowatorskie połączenie płytki z meblami, 40 nowych wzorów oraz pokazała że doskonale wpisuje się w trendy w branży.
Fot. TubądzinFot. Tubądzin
W tym roku na International Exhibition of Ceramic Tile and Bathroom Furnishings (Międzynarodowych Targach Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek) króluje rozmaitość kształtów, kolorów i formatów. Od płyt wielkoformatowych po małe płytki w kształtach cegiełek, heksagonów itp. Wyraźnie jednak widać kilka wyróżniających się trendów w designie, w które doskonale wpisała się propozycja Ceramiki Tubądzin.
Przede wszystkim nadal obowiązują kierunki bliskie naturalnym surowcom – wyrazistym kamieniom, bursztynom wyjętym z wody, szorstkim, nadmorskim skałom. Nie mija także moda na lastryko oraz ponadczasowa elegancja czarnych kamieni szlachetnych.
Fot. TubądzinFot. Tubądzin
Fot. TubądzinAbsolutnym hitem na 200 m2 stoiska Grupy Tubądzin okazały się efekty współpracy Ceramiki Tubądzin z firmą ernestrust - „Tubądzin Ceramic Kitchen by ernestrust” – kuchnia z kolekcji Q7, której meble zostały obłożone wielkoformatowymi płytami gresowymi z kolekcji płytek ceramicznych Black Pulpis, kreacji Macieja Zienia oraz sypialniana szafa wyłożona płytką Duke Stone, również z kolekcji stworzonej przez tego projektanta. W ekspozycji zwiedzający podziwiają również różową płytkę Polvere z kolekcji Cielo e Terra, kreacji Doroty Koziara, która pokrywa kuchenną wyspę. Klimat całości dopełniają akcenty różowego złota w postaci uchwytów wyspy oraz ażurowego regału, którego plecy wypełnia miedziane lustro. Goście targów mogą zobaczyć więc płytki kreacji cenionych projektantów w zupełnie innej niż dotąd odsłonie.
- Targi okazały się, patrząc po frekwencji, ogromnym sukcesem. Aczkolwiek stwierdzamy, że nasze stoisko - choć duże, nie było w stanie obsłużyć tak wielkiej ilości gości. W przyszłym roku będziemy się starać o jeszcze obszerniejszą przestrzeń, by pokazać więcej i przyjąć większą ilość gości. Na pierwsze efekty i dokładne podsumowanie przyjdzie nam chwilę poczekać. Nasi przedstawiciele na bieżąco zbierali opinie klientów, dzięki czemu wiemy, że nasza oferta w tym roku nie tylko wpisuje się w najnowsze trendy, ale także pokazuje na jakim poziomie zaawansowania technicznego jest nasz produkt. Z kolei dzięki prezentacji naszych płyt jako okładzin meblowych zdobyliśmy zainteresowanie nowego segmentu klientów, wielu nowych partnerów i podwoiliśmy zainteresowanie zagranicznych kontrahentów – mówi Amadeusz Kowalski, wiceprezes Grupy Tubądzin.
Fot. TubądzinFot. Tubądzin
Wśród najnowszych trendów na bolońskich targach wyraźnie zauważyć można zwrot w kierunku manufaktury, artystycznych płytek jakby ręcznie malowanych, odzwierciedlających znaki natury – kwiaty, ptaki, barwne plamy kolorowych pól. Ceramika Tubądzin pokazała ten trend w kilku kolekcjach, m.in. w Pastel Flowers. Można także bardzo dobrze zobaczyć trend „natury w powiększeniu” – przeskalowanych wzorów na kamieniach, wyraźnych żył w marmurze, patrzenia na przyrodę przez lupę.
Fot. Tubądzin
W tym roku na International Exhibition of Ceramic Tile and Bathroom Furnishings (Międzynarodowych Targach Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek) króluje rozmaitość kształtów, kolorów i formatów. Od płyt wielkoformatowych po małe płytki w kształtach cegiełek, heksagonów itp. Wyraźnie jednak widać kilka wyróżniających się trendów w designie, w które doskonale wpisała się propozycja Ceramiki Tubądzin.
Przede wszystkim nadal obowiązują kierunki bliskie naturalnym surowcom – wyrazistym kamieniom, bursztynom wyjętym z wody, szorstkim, nadmorskim skałom. Nie mija także moda na lastryko oraz ponadczasowa elegancja czarnych kamieni szlachetnych.
Fot. TubądzinFot. Tubądzin
Fot. TubądzinAbsolutnym hitem na 200 m2 stoiska Grupy Tubądzin okazały się efekty współpracy Ceramiki Tubądzin z firmą ernestrust - „Tubądzin Ceramic Kitchen by ernestrust” – kuchnia z kolekcji Q7, której meble zostały obłożone wielkoformatowymi płytami gresowymi z kolekcji płytek ceramicznych Black Pulpis, kreacji Macieja Zienia oraz sypialniana szafa wyłożona płytką Duke Stone, również z kolekcji stworzonej przez tego projektanta. W ekspozycji zwiedzający podziwiają również różową płytkę Polvere z kolekcji Cielo e Terra, kreacji Doroty Koziara, która pokrywa kuchenną wyspę. Klimat całości dopełniają akcenty różowego złota w postaci uchwytów wyspy oraz ażurowego regału, którego plecy wypełnia miedziane lustro. Goście targów mogą zobaczyć więc płytki kreacji cenionych projektantów w zupełnie innej niż dotąd odsłonie.
REKLAMA:
- Targi okazały się, patrząc po frekwencji, ogromnym sukcesem. Aczkolwiek stwierdzamy, że nasze stoisko - choć duże, nie było w stanie obsłużyć tak wielkiej ilości gości. W przyszłym roku będziemy się starać o jeszcze obszerniejszą przestrzeń, by pokazać więcej i przyjąć większą ilość gości. Na pierwsze efekty i dokładne podsumowanie przyjdzie nam chwilę poczekać. Nasi przedstawiciele na bieżąco zbierali opinie klientów, dzięki czemu wiemy, że nasza oferta w tym roku nie tylko wpisuje się w najnowsze trendy, ale także pokazuje na jakim poziomie zaawansowania technicznego jest nasz produkt. Z kolei dzięki prezentacji naszych płyt jako okładzin meblowych zdobyliśmy zainteresowanie nowego segmentu klientów, wielu nowych partnerów i podwoiliśmy zainteresowanie zagranicznych kontrahentów – mówi Amadeusz Kowalski, wiceprezes Grupy Tubądzin.
Fot. TubądzinFot. Tubądzin
Wśród najnowszych trendów na bolońskich targach wyraźnie zauważyć można zwrot w kierunku manufaktury, artystycznych płytek jakby ręcznie malowanych, odzwierciedlających znaki natury – kwiaty, ptaki, barwne plamy kolorowych pól. Ceramika Tubądzin pokazała ten trend w kilku kolekcjach, m.in. w Pastel Flowers. Można także bardzo dobrze zobaczyć trend „natury w powiększeniu” – przeskalowanych wzorów na kamieniach, wyraźnych żył w marmurze, patrzenia na przyrodę przez lupę.
Fot. Tubądzin
Płytka z kolekcji Pastel Flowers
Na targach Cersaie Grupa Tubądzin zaprezentowała 4 premierowe kolekcje Macieja Zienia dla przestrzeni łazienkowej, w tym płytki Scoria, imitujące naturalny kamień, z bardzo efektowną, trójwymiarową dekoracyjną płytką. Wszystkie nowe kolekcje projektanta pokazane na targach mają modny obecnie wymiar 33x90 cm. Wielki format gości już bowiem na dobre na salonach, a indywidualni klienci korzystają z niego coraz odważniej – nie tylko na posadzkach, w postaci płyt gresowych, ale też na ścianach. Dlatego wśród 40 propozycji nowych wzorów Grupy Tubądzin znajdzie się ponad 20 propozycji dla płytek wielkoformatowych. Znajdziemy wśród nich kolekcje inspirowane naturalnym bursztynem w dwóch wersjach kolorystycznych (White oraz Orange Amber), a także płytki imitujące opal - najbardziej fascynujący i jeden z najdroższych kamieni szlachetnych na świecie, mieniący się wieloma kolorami i często uważany za amulet szczęścia.REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Grupa Tubądzin