Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu FAKRO reprezentował polskiego producenta okien dachowych i schodów strychowych podczas Forum Sukcesu Polskiego Biznesu 1989-2019. Pomysłodawcą i inicjatorem wydarzenia, które odbyło się 24 września br. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich była minister Jadwiga Emilewicz.
Fot. Fakro
Podczas spotkania podsumowano trzydzieści lat rodzimej przedsiębiorczości. Forum Sukcesu Polskiego Biznesu to nasz sposób na uczczenie 30-lecia wolnej gospodarki w Polsce. Nasi przedsiębiorcy są bowiem prawdziwymi autorami sukcesu gospodarczego naszego kraju – mówiła podczas Forum Jadwiga Emilewicz minister przedsiębiorczości i technologii.
Celem wydarzenia było zaprezentowanie potencjału polskich firm, które z powodzeniem radzą sobie nie tylko na rynku krajowym, ale i za granicą. Nie mogło zabraknąć firmy FAKRO, wicelidera na światowym rynku okien dachowych. Podczas panelu pn. „Jak budować silną Markę Polskiej Gospodarki?” dyskutowano na temat współpracy na linii Rząd – przedsiębiorcy. Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu FAKRO podkreślił: rolę polskiego państwa w umożliwieniu równych szans konkurowania polskich firm na rynku międzynarodowym. Rząd może pomóc polskim przedsiębiorcom tworząc mądre prawo konkurencji, wspierające rodzimych producentów – mówił. Polskie firmy są innowacyjne i mają świetne produkty, które są atrakcyjne dla europejskich konsumentów. W starciu z koncernami zachodnimi, nie mamy jednak szans na równą konkurencję. Koncerny zachodnie posiadają ogromną przewagę kapitału, ogromne korzyści z efektu skali, doświadczenie rynkowe, lojalność rodzimych konsumentów oraz wspierane są przez własne rządy – dodał Janusz Komurkiewicz.
W spotkaniach uczestniczył także Jakub Zapała, wiceprezes Fundacji Pomyśl o Przyszłości, która zrzesza czołowych polskich przedsiębiorców. Forum towarzyszyła także wystawa, na której zaprezentowano najlepsze polskie marki, produkty i usługi.
Podczas spotkania podsumowano trzydzieści lat rodzimej przedsiębiorczości. Forum Sukcesu Polskiego Biznesu to nasz sposób na uczczenie 30-lecia wolnej gospodarki w Polsce. Nasi przedsiębiorcy są bowiem prawdziwymi autorami sukcesu gospodarczego naszego kraju – mówiła podczas Forum Jadwiga Emilewicz minister przedsiębiorczości i technologii.
Celem wydarzenia było zaprezentowanie potencjału polskich firm, które z powodzeniem radzą sobie nie tylko na rynku krajowym, ale i za granicą. Nie mogło zabraknąć firmy FAKRO, wicelidera na światowym rynku okien dachowych. Podczas panelu pn. „Jak budować silną Markę Polskiej Gospodarki?” dyskutowano na temat współpracy na linii Rząd – przedsiębiorcy. Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu FAKRO podkreślił: rolę polskiego państwa w umożliwieniu równych szans konkurowania polskich firm na rynku międzynarodowym. Rząd może pomóc polskim przedsiębiorcom tworząc mądre prawo konkurencji, wspierające rodzimych producentów – mówił. Polskie firmy są innowacyjne i mają świetne produkty, które są atrakcyjne dla europejskich konsumentów. W starciu z koncernami zachodnimi, nie mamy jednak szans na równą konkurencję. Koncerny zachodnie posiadają ogromną przewagę kapitału, ogromne korzyści z efektu skali, doświadczenie rynkowe, lojalność rodzimych konsumentów oraz wspierane są przez własne rządy – dodał Janusz Komurkiewicz.
REKLAMA:
W spotkaniach uczestniczył także Jakub Zapała, wiceprezes Fundacji Pomyśl o Przyszłości, która zrzesza czołowych polskich przedsiębiorców. Forum towarzyszyła także wystawa, na której zaprezentowano najlepsze polskie marki, produkty i usługi.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Fakro