Rok 2020? Szanse i zagrożenia rynku stolarki budowlanej. To tytuł i myśl przewodnia konferencji prasowej FAKRO, w której uczestniczyli przedstawiciele mediów branżowych i opiniotwórczych. Konferencja odbyła się 19 listopada br. w Hotelu Mercure w Warszawie.
Fot. Fakro
- Polska branża stolarki budowlanej radzi sobie doskonale. Eksport jest domeną polskiej stolarki budowlanej. Polskie produkty są dobrze rozpoznawalne w takich krajach jak Niemcy, Francja czy Wielka Brytania, a wzrost wartości eksportu o 10,7% w 2018 roku jest tego najlepszym potwierdzeniem – mówił podczas konferencji Janusz Komurkiewicz, członek Zarządu ds. marketingu FAKRO, gospodarz i organizator konferencji. - Polska od czterech lat jest liderem eksportu w Europie. Nic nie wskazuje na to, żeby tempo rozwoju eksportu osłabło. Dzięki eksportowi polskie firmy jeszcze mocniej się rozwinęły, inwestując w nowe technologie, robotyzację - tłumaczył.
- FAKRO jest wiodącym producentem okien dachowych. Jak podają wyniki badań przeprowadzonych przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku na zlecenie Związku Polskie Okna i Drzwi, okna pozostają najmocniejszą kategorią produktową polskiej stolarki budowlanej. Zgodnie z prognozami rok 2019 zakończymy z lekko ponad 2% wzrostem. Patrząc na stagnację, którą obserwujemy na europejskim rynku stolarki budowlanej to bardzo dobry wyniki – dodał Janusz Komurkiewicz.
- Konferencja miała wyjątkową, biało – czerwoną oprawę i atmosferę. Po jej zakończeniu uczestnicy udali się na wspólne kibicowanie. FAKRO od wielu lat jest sponsorem Polskiej Reprezentacji w piłce nożnej. Nie mogło nas zabraknąć tego wieczoru na Stadionie Narodowym. Wspólne kibicowanie to nie tylko piękne sportowe emocje, ale także możliwość integracji – wyjaśnia Renata Damasiewicz, specjalista ds. reklamy medialnej, koordynator konferencji. Reprezentacja Polski wygrała ze Słowenią 3:2.
- Polska branża stolarki budowlanej radzi sobie doskonale. Eksport jest domeną polskiej stolarki budowlanej. Polskie produkty są dobrze rozpoznawalne w takich krajach jak Niemcy, Francja czy Wielka Brytania, a wzrost wartości eksportu o 10,7% w 2018 roku jest tego najlepszym potwierdzeniem – mówił podczas konferencji Janusz Komurkiewicz, członek Zarządu ds. marketingu FAKRO, gospodarz i organizator konferencji. - Polska od czterech lat jest liderem eksportu w Europie. Nic nie wskazuje na to, żeby tempo rozwoju eksportu osłabło. Dzięki eksportowi polskie firmy jeszcze mocniej się rozwinęły, inwestując w nowe technologie, robotyzację - tłumaczył.
- FAKRO jest wiodącym producentem okien dachowych. Jak podają wyniki badań przeprowadzonych przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku na zlecenie Związku Polskie Okna i Drzwi, okna pozostają najmocniejszą kategorią produktową polskiej stolarki budowlanej. Zgodnie z prognozami rok 2019 zakończymy z lekko ponad 2% wzrostem. Patrząc na stagnację, którą obserwujemy na europejskim rynku stolarki budowlanej to bardzo dobry wyniki – dodał Janusz Komurkiewicz.
REKLAMA:
- Konferencja miała wyjątkową, biało – czerwoną oprawę i atmosferę. Po jej zakończeniu uczestnicy udali się na wspólne kibicowanie. FAKRO od wielu lat jest sponsorem Polskiej Reprezentacji w piłce nożnej. Nie mogło nas zabraknąć tego wieczoru na Stadionie Narodowym. Wspólne kibicowanie to nie tylko piękne sportowe emocje, ale także możliwość integracji – wyjaśnia Renata Damasiewicz, specjalista ds. reklamy medialnej, koordynator konferencji. Reprezentacja Polski wygrała ze Słowenią 3:2.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Fakro