Właśnie wystartowała dziesiąta, jubileuszowa już edycja konkursu „50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie”. Jej partnerem ponownie został OKNOPLAST – małopolski producent stolarki otworowej, który jak dotąd sam wprowadził na rynek już ponad 50 innowacji. Celem inicjatywy jest wspieranie segmentu innowacyjnego i twórczego biznesu w kraju.
Mikołaj Placek, Prezes Grupy OKNOPLAST. Fot. OknoplastW kapitule plebiscytu ponownie znalazł się Prezes Grupy OKNOPLAST Mikołaj Placek. Przedsiębiorstwo od lat zaznacza bowiem ważną rolę start-upów, z którymi dzieli się swoją wiedzą i chętnie współpracuje.
– Jako firma od samego początku działalności wierzymy, że kreatywne myślenie, poszukiwanie i wdrażanie śmiałych rozwiązań to ważny element prowadzenia biznesu. Dzięki innowacjom zbudowaliśmy silną pozycję na rynku nie tylko w Polsce, lecz także w Europie. Chcemy więc dać sygnał początkującym przedsiębiorstwom, że warto podążać tą drogą – tłumaczy Mikołaj Placek, Prezes Grupy OKNOPLAST. – Dodatkowo uważam, że obopólna współpraca przynosi korzyści zarówno start-upom, jak i dużym, doświadczonym graczom rynkowym, mając w rezultacie pozytywny wpływ na tworzenie inspirującego, dynamicznie rozwijającego się biznesu. Dlatego chętnie współpracujemy z młodymi innowatorami i dzielimy się z nimi swoją wiedzą, jednocześnie mając okazję do poznania nowego, innego spojrzenia, które jest dla nas bardzo cenne.
– Jako firma od samego początku działalności wierzymy, że kreatywne myślenie, poszukiwanie i wdrażanie śmiałych rozwiązań to ważny element prowadzenia biznesu. Dzięki innowacjom zbudowaliśmy silną pozycję na rynku nie tylko w Polsce, lecz także w Europie. Chcemy więc dać sygnał początkującym przedsiębiorstwom, że warto podążać tą drogą – tłumaczy Mikołaj Placek, Prezes Grupy OKNOPLAST. – Dodatkowo uważam, że obopólna współpraca przynosi korzyści zarówno start-upom, jak i dużym, doświadczonym graczom rynkowym, mając w rezultacie pozytywny wpływ na tworzenie inspirującego, dynamicznie rozwijającego się biznesu. Dlatego chętnie współpracujemy z młodymi innowatorami i dzielimy się z nimi swoją wiedzą, jednocześnie mając okazję do poznania nowego, innego spojrzenia, które jest dla nas bardzo cenne.
REKLAMA:
Biznes zbudowany na innowacji
Podkrakowskie przedsiębiorstwo od lat konsekwentnie realizuje strategię proponowania klientom niestandardowych, innowacyjnych rozwiązań i technologii. Jako pierwsze pomyślało np. w 2003 roku o znacznym poprawieniu parametrów termoizolacji okien, a w ostatnich latach skonstruowało pionierskie Inteligentne Okno z ekranem dotykowym, które pełni jednocześnie funkcję projektora czy tabletu. Wspólne działanie ze start-upami stanowi kolejną gałąź aktywności firmy na rzecz budowania innowacyjnego biznesu. OKNOPLAST zaangażował się m.in. w program Krakowskiego Parku Technologicznego ScaleUp, 27 stycznia odbyła się inauguracja tegorocznej edycji. Zgłoszenia firm będą przyjmowane do 26 kwietnia pod adresem kreatywni.brief.pl/zgloszenia.REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: OKNOPLAST