Kampania „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” to inicjatywa Związku POiD, która ma na celu promocję wśród inwestorów indywidualnych wymiany wysłużonej stolarki budowlanej na nowoczesne rozwiązania, które są zgodne z filozofią smart home, energooszczędne i proekologiczne. Wśród firm, które wsparły program jest BFT Polska, firma posiadająca w swojej ofercie innowacyjne systemy automatyzacji dostępu do domu.
Fot. POiD
Inicjatywa Związku POiD czerpie z doświadczeń kampanii „DOBRY MONTAŻ”, która doczekała się sześciu edycji i odbiła się szerokim echem w mediach. W związku z tym działania związane z akcją skupiają się nie tylko na promocji nowatorskich rozwiązań z branży stolarki budowlanej, dzięki którym inwestorzy mogą zwiększyć swój komfort życia, lecz także podkreślaniu wagi dobrego montażu przy termomodernizacji domu. Dzięki kampanii Public Relations oraz w mediach społecznościowych, osoby planujące remont mogą poznać benefity wynikające z wymiany okien, drzwi czy też bramy, w tym również dowiedzieć się, jak zakupić je z dofinansowaniem z programu „Czyste Powietrze”.
W gronie Partnerów kampanii „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” znalazło się aż 21 znanych i lubianych przez inwestorów marek z branży stolarki budowlanej, co potwierdza rozmach działań zainicjowanych przez Związek POiD. – Dołączyliśmy do inicjatywy, bo jest ona bardzo pożyteczna społecznie. Znaczna ilość budynków w Polsce wymaga termomodernizacji. Do ich ogrzania potrzeba dużej ilości energii, której koszty są z roku na rok coraz wyższe. To znaczne obciążenie dla budżetu domowego przeciętnego Polaka. Na szczęście, inwestując w nowoczesne, energooszczędne rozwiązania, mogą oni te koszty zmniejszyć, rzecz jasna – z korzyścią dla środowiska. Co istotne, bramę garażową wraz z napędem możemy zakupić z dofinansowaniem z programu „Czyste Powietrze” – tłumaczy Andrzej Trojanowski, Dyrektor Generalny, BFT Polska.
Inicjatywa Związku POiD czerpie z doświadczeń kampanii „DOBRY MONTAŻ”, która doczekała się sześciu edycji i odbiła się szerokim echem w mediach. W związku z tym działania związane z akcją skupiają się nie tylko na promocji nowatorskich rozwiązań z branży stolarki budowlanej, dzięki którym inwestorzy mogą zwiększyć swój komfort życia, lecz także podkreślaniu wagi dobrego montażu przy termomodernizacji domu. Dzięki kampanii Public Relations oraz w mediach społecznościowych, osoby planujące remont mogą poznać benefity wynikające z wymiany okien, drzwi czy też bramy, w tym również dowiedzieć się, jak zakupić je z dofinansowaniem z programu „Czyste Powietrze”.
REKLAMA:
W gronie Partnerów kampanii „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” znalazło się aż 21 znanych i lubianych przez inwestorów marek z branży stolarki budowlanej, co potwierdza rozmach działań zainicjowanych przez Związek POiD. – Dołączyliśmy do inicjatywy, bo jest ona bardzo pożyteczna społecznie. Znaczna ilość budynków w Polsce wymaga termomodernizacji. Do ich ogrzania potrzeba dużej ilości energii, której koszty są z roku na rok coraz wyższe. To znaczne obciążenie dla budżetu domowego przeciętnego Polaka. Na szczęście, inwestując w nowoczesne, energooszczędne rozwiązania, mogą oni te koszty zmniejszyć, rzecz jasna – z korzyścią dla środowiska. Co istotne, bramę garażową wraz z napędem możemy zakupić z dofinansowaniem z programu „Czyste Powietrze” – tłumaczy Andrzej Trojanowski, Dyrektor Generalny, BFT Polska.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: POiD