Szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, wyróżniających się doskonałym designem, to znak rozpoznawczy Domoteki. Klienci świetnie wiedzą, co mogą znaleźć w ofercie, a także z jakich materiałów wykonane są produkty. Domoteka idzie jednak o krok dalej i w kreatywny sposób dopełnia swój asortyment. Temu służy wydarzenie Domomarket – targi autorskie, które odbędą się w dniach 17-18 września 2021 roku. Będzie można na nich nabyć unikatowe produkty modowe, biżuteryjne czy dekoracyjne.
Domomarket to wyjątkowe targi prezentujące najlepsze autorskie marki. Celem wydarzenia – organizowanego we współpracy z projektem Jestem Slow – jest wspieranie lokalnych producentów i projektantów oraz popularyzowanie idei „slow”, czyli świadomego, a także odpowiedzialnego dokonywania zakupów. – Domoteka to miejsce inspiracji, które kreuje trendy, a także zawsze wychodzi naprzeciw potrzebom klientów. Nasza oferta jest bardzo zróżnicowana, jednak postanowiliśmy ją nieco poszerzyć. Mamy świadomość, jak ważne jest poszukiwanie autentyczności, unikalności oraz produktów lokalnych, które powstają zgodnie z ideą slow oraz w trosce o środowisko. Stąd pomysł na organizację Domomarket, który uzupełni naszą ofertę właśnie o takie produkty – dekoracje czy akcesoria. Zależy nam przy tym na promowaniu małych producentów oraz projektantów – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera, właścicielu Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka.
Targi w Domotece stanowią więc idealną okazję do kupienia unikatowych, oryginalnych produktów, zainspirowania się najnowszymi designerskimi trendami, przetestowania kosmetyków czy znalezienia modowych perełek. – Wybierając marki do targów Domomarket, kierowałam się wartościami, które są bliskie nam jako Grupie Slow. Wystawców obecnych na targach łączy to, że ich projekty są autorskie i oryginalne, a oferowane przez nich produkty są wytwarzane lokalnie, w Polsce, w pojedynczych egzemplarzach lub krótkich seriach. Każda z marek ma jednak swój indywidualny, charakterystyczny styl, tak że oczekujcie ogromnej różnorodności! – zaprasza na targi Marta Głogowska, Manager Projektu w Grupie Jestem Slow.
REKLAMA:
W Domomarket wezmą udział wystawcy z następujących kategorii:
● Dom (artykuły dekoracyjne, dodatki, zapachy, tekstylia)
● Moda (odzież i dodatki)
● Pielęgnacja (kosmetyki i akcesoria)
● Vintage (artykuły dekoracyjne, odzież, rowery, plakaty, płyty winylowe)
● Kultura i rozrywka (magazyny, książki)
● Gastronomia
Na targach pojawią się produkty unikalne, autorskie, świetnie zaprojektowane. Wpisuje się to szerszą filozofię Domoteki, która zachęca do pięknych, dobrych zmian nie tylko w domu, lecz także w stylu życia.
Wśród wystawców znajdują się takie marki, jak: Adam Bart, Afish, Bartos Cosmetics, Bear Ebike, Bionaturalis, Bracia Mydlarze, Cosmo Stones, Cophi Coffe Solutions, DQ Dominika Niewczas, Dwa Borsuki, Galeria Sztuki Rowerowej, Intensi, Joccos Design, J&P Ceramic Boat, Kaya Impress, Lazy Sundays, LunaLoop , Maiss, Malinowa Szuflada, Malkontent, Myśl od Czapy, Oczar Manufaktura, Old Sail & Old Soldier, Playwoodworks, Tacos La Fiesta, TASHKA, TAS-KU, Winyl Market, Woodness, Wydawnictwo Claroscuro oraz Vende.
Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany wyposażeniu wnętrz. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą.
Właścicielem DOMOTEKI jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery - wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie i Azji. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3 miliard euro zawiera 58 centra i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji i Chinach, posiadających łącznie 2300 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Profundo PR