Estetyka i funkcjonalność przestrzeni, w której na co dzień przebywamy jest niezwykle ważna dla naszego samopoczucia. Z tą myślą Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresów ogłasza konkurs adresowany do architektów i projektantów, na projekt wnętrza z wykorzystaniem kolekcji z portfolio marki.
Fot. Opoczno
Przykładamy coraz większą uwagę do tego, jak urządzone są nasze wnętrza. Chcemy na co dzień otaczać się pięknem i funkcjonować w przestrzeni optymalnie dopasowanej do potrzeb każdego z jej mieszkańców. Dobrze zaprojekowane pomieszczenia kreują naszą codzienność, dlatego zgodnie z ideą konkursu „Codzienność dobrze zaprojektowana”, marka Opoczno poszukuje projektów wnętrz, które łączą cechy estetyczne i funkcjonalne, gdzie w centrum zainteresowania są ludzie, a także ich codzienne potrzeby komfortu, piękna oraz poczucia przebywania w skrojonej na miarę przestrzeni domu.
Udział w konkursie Opoczno to dla projektantów i architektów wnętrz oraz absolwentów i studentów wydziałów projektowania wnętrz i designu możliwość pokazania swoich projektów szerokiemu audytorium w kampanii „Codzienność dobrze zaprojektowana” w mediach. Wybrane projekty będą zaprezentowane na stronie www.opoczno.eu oraz w kanałach social media, dzięki czemu mają szansę dotrzeć do społeczności ponad 100 tys. osób zainteresowanych urządzaniem wnętrz. Patronat medialny nad konkursem objęły portale WhiteMad.pl oraz PLNDesign.pl.
Fot. Opoczno
- Rok temu, w związku z utrudnieniami spowodowanymi pandemią i koniecznością pozostania w domu zaprosiliśmy architektów i projektantów do wspólnej akcji #OpocznoiArchitekci pomagają. Na stronie internetowej www.opoczno.eu powstała obszerna galeria projektów łazienek i innych pomieszczeń, która jest źródłem inspiracji i pomysłów dla osób urządzających domowe wnętrza. W tym roku Opoczno i architekci połączą siły po raz kolejny. Zapraszamy pracownie architektoniczne, indywidualnych projektantów i architektów, a także absolwentów i studentów wydziałów projektowania wnętrz i designu do udziału konkursie na projekt wnętrza z wykorzystaniem płytek Opoczno – mówi Małgorzata Matuzewicz, Brand Manager Opoczno. - W naszych kampaniach docieramy do tysięcy osób zainteresowanych urządzaniem wnętrz. Chcemy umożliwić również pracowniom projektowym zaprezentowanie swoich pomysłów tej konkretnej grupie w ramach konkursu „Codzienność dobrze zaprojektowana”.
Konkurs „Codzienność dobrze zaprojektowana” startuje 18 października i potrwa do 5 grudnia 2021. Aby wziąć udział w konkursie należy:
- oznaczyć w poście na Instagramie lub Facebooku projekt lub realizację wykorzystującą kolekcję Opoczno hasztagiem #OpocznoiArchitekci
- w poście napisać krótko dlaczego dana kolekcja znalazła się w projekcie, umieścić jej nazwę
- oznaczyć w treści posta lub na zdjęciu profil @Opocznostyle
- praca powinna być umieszczona na tablicy Uczestnika jako post publiczny, opublikowany nie wcześniej niż 18 października 2021 (data rozpoczęcia konkursu) i nie później niż 5 grudnia 2021 (data zakończenia przyjmowania zgłoszeń).
Projekty konkursowe oceniać będzie jury w składzie:
- Małgorzata Matuzewicz, Brand Manager Opoczno,
- Kamil Białas, redaktor naczelny magazynu White Mad i portalu WhiteMad.pl, pasjonat designu,
- Agnieszka Gumińska, promotorka polskiego designu i współtwórczyni portalu PLNDesign.pl,
- Grzegorz Goworek, architekt wnętrz, współzałożyciel STUDIOORGANIC,
- Iza Gemzała, architekt wnętrz, właścicielka pracowni Prosty Plan, blogerka,
- Patrycja Jakuć, Design Manager, Opoczno.
Nagroda pieniężna w wysokości 3000 zł
Promocja wyróżnionego projektu i autora (w tym pracowni) w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno.
Za II miejsce:
Nagroda pieniężna w wysokości 1000 zł
Promocja wyróżnionego projektu i autora (w tym pracowni) w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno.
Za III miejsce:
Nagroda pieniężna w wysokości 1000 zł
Promocja wyróżnionego projektu i autora w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno.
Nagranie materiału video w formie wywiadu z autorem – promocja w mediach własnych Opoczno.
Przykładamy coraz większą uwagę do tego, jak urządzone są nasze wnętrza. Chcemy na co dzień otaczać się pięknem i funkcjonować w przestrzeni optymalnie dopasowanej do potrzeb każdego z jej mieszkańców. Dobrze zaprojekowane pomieszczenia kreują naszą codzienność, dlatego zgodnie z ideą konkursu „Codzienność dobrze zaprojektowana”, marka Opoczno poszukuje projektów wnętrz, które łączą cechy estetyczne i funkcjonalne, gdzie w centrum zainteresowania są ludzie, a także ich codzienne potrzeby komfortu, piękna oraz poczucia przebywania w skrojonej na miarę przestrzeni domu.
Udział w konkursie Opoczno to dla projektantów i architektów wnętrz oraz absolwentów i studentów wydziałów projektowania wnętrz i designu możliwość pokazania swoich projektów szerokiemu audytorium w kampanii „Codzienność dobrze zaprojektowana” w mediach. Wybrane projekty będą zaprezentowane na stronie www.opoczno.eu oraz w kanałach social media, dzięki czemu mają szansę dotrzeć do społeczności ponad 100 tys. osób zainteresowanych urządzaniem wnętrz. Patronat medialny nad konkursem objęły portale WhiteMad.pl oraz PLNDesign.pl.
Fot. Opoczno
- Rok temu, w związku z utrudnieniami spowodowanymi pandemią i koniecznością pozostania w domu zaprosiliśmy architektów i projektantów do wspólnej akcji #OpocznoiArchitekci pomagają. Na stronie internetowej www.opoczno.eu powstała obszerna galeria projektów łazienek i innych pomieszczeń, która jest źródłem inspiracji i pomysłów dla osób urządzających domowe wnętrza. W tym roku Opoczno i architekci połączą siły po raz kolejny. Zapraszamy pracownie architektoniczne, indywidualnych projektantów i architektów, a także absolwentów i studentów wydziałów projektowania wnętrz i designu do udziału konkursie na projekt wnętrza z wykorzystaniem płytek Opoczno – mówi Małgorzata Matuzewicz, Brand Manager Opoczno. - W naszych kampaniach docieramy do tysięcy osób zainteresowanych urządzaniem wnętrz. Chcemy umożliwić również pracowniom projektowym zaprezentowanie swoich pomysłów tej konkretnej grupie w ramach konkursu „Codzienność dobrze zaprojektowana”.
Konkurs „Codzienność dobrze zaprojektowana” startuje 18 października i potrwa do 5 grudnia 2021. Aby wziąć udział w konkursie należy:
- oznaczyć w poście na Instagramie lub Facebooku projekt lub realizację wykorzystującą kolekcję Opoczno hasztagiem #OpocznoiArchitekci
- w poście napisać krótko dlaczego dana kolekcja znalazła się w projekcie, umieścić jej nazwę
- oznaczyć w treści posta lub na zdjęciu profil @Opocznostyle
- praca powinna być umieszczona na tablicy Uczestnika jako post publiczny, opublikowany nie wcześniej niż 18 października 2021 (data rozpoczęcia konkursu) i nie później niż 5 grudnia 2021 (data zakończenia przyjmowania zgłoszeń).
REKLAMA:
Projekty konkursowe oceniać będzie jury w składzie:
- Małgorzata Matuzewicz, Brand Manager Opoczno,
- Kamil Białas, redaktor naczelny magazynu White Mad i portalu WhiteMad.pl, pasjonat designu,
- Agnieszka Gumińska, promotorka polskiego designu i współtwórczyni portalu PLNDesign.pl,
- Grzegorz Goworek, architekt wnętrz, współzałożyciel STUDIOORGANIC,
- Iza Gemzała, architekt wnętrz, właścicielka pracowni Prosty Plan, blogerka,
- Patrycja Jakuć, Design Manager, Opoczno.
Na autorów najlepszych projektów czekają nagrody:
Za I miejsce:Nagroda pieniężna w wysokości 3000 zł
Promocja wyróżnionego projektu i autora (w tym pracowni) w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno.
Za II miejsce:
Nagroda pieniężna w wysokości 1000 zł
Promocja wyróżnionego projektu i autora (w tym pracowni) w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno.
Za III miejsce:
Nagroda pieniężna w wysokości 1000 zł
Promocja wyróżnionego projektu i autora w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno.
Nagrody dodatkowe:
Organizator może także przyznać maksymalnie 10 nagród dodatkowych dla wyróżniających się projektów konkursowych. Nagrodą dla laureatów będzie karta przedpłacona o wartości 100 zł.Nagranie materiału video w formie wywiadu z autorem – promocja w mediach własnych Opoczno.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Opoczno