Rosnące koszty energii i ogrzewania domów oraz mieszkań zimą spędzają sen z powiek wielu Polaków. Jeszcze bardziej na znaczeniu zyskują więc energooszczędne rozwiązania pozwalające na ograniczenie strat cennego ciepła z budynków. O tym, jak zadbać o ciepły dom, a jednocześnie o planetę mówi nowa edycja organizowanej przez Związek POiD ogólnopolskiej kampanii społecznej „DOBRY MONTAŻ – Zadbaj o ciepły dom”. Partnerami akcji są wiodące marki z rodzimej branży stolarki budowlanej.
Fot. POiDKampania społeczna „DOBRY MONTAŻ-Zadbaj o ciepły dom” to kontynuacja i rozwinięcie dotychczas prowadzonej kampanii „DOBRY MONTAŻ”, realizowanej przez Związek POiD od 2014 roku. Kolejne odsłony inicjatywy podejmują aktualne wyzwania związane z funkcjonowaniem branży budownictwa.
Nowa kampania podkreśla, że niezależnie od źródła ogrzewania, skuteczny sposób na ciepły dom i oszczędność energii stanowią: wymiana okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej na energooszczędne wyroby, z dobrym montażem. Te ciepłe wyroby pozwalają nam zużywać mniej drogiego gazu, węgla czy oleju opałowego. Jest to rozwiązanie zapewniające ograniczenie kosztów użytkowania domu nie tylko na najbliższą zimę, ale i przez kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat. Świadomie przeprowadzona termomodernizacja – z ciepłym produktami z recyklingu to czysty zysk dla nas, środowiska naturalnego i przyszłych pokoleń.
Fot. POiD
W ramach zaplanowanej na 12 miesięcy kampanii przewidziano szereg działań komunikacyjnych umożliwiających skuteczne dotarcie do odbiorców – przede wszystkim inwestorów indywidualnych, którzy budują lub remontują swoje domy i mieszkania, monterów na co dzień zajmujących się montażem wyrobów stolarki budowlanej, a także uczniów szkół branżowych uczących się sztuki dobrego montażu.
Wiodącym elementem graficznym kampanii jest nowy Key Visual, nawiązujący do hasła „Zadbaj o ciepły dom”. Praktycznych porad i inspiracji na temat tego, jakie energooszczędne rozwiązania wybrać, jak je zamontować i jak zdobyć dofinansowanie na realizację inwestycji dostarczą natomiast artykuły publikowane w prasie i Internecie, a także blog na stronie internetowej akcji. Na stronie internetowej, oprócz solidnej porcji wiedzy, znajdzie się również galeria rekomendowanych produktów Partnerów oraz wyszukiwarka rekomendowanych punktów sprzedaży i montażu wyrobów stolarki budowlanej.
Na wiosnę 2023 roku, w kilkunastu wybranych rozgłośniach radiowych będzie można zaś usłyszeć spot promujący kampanię. Przewidziano też realizację webinaru na temat aktualnej wersji programu „Czyste Powietrze” i zasad dofinansowania wymiany okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej. Wszystkie działania kampanii będzie można na bieżąco śledzić na fanpag’u akcji na Facebooku.
Nowa kampania podkreśla, że niezależnie od źródła ogrzewania, skuteczny sposób na ciepły dom i oszczędność energii stanowią: wymiana okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej na energooszczędne wyroby, z dobrym montażem. Te ciepłe wyroby pozwalają nam zużywać mniej drogiego gazu, węgla czy oleju opałowego. Jest to rozwiązanie zapewniające ograniczenie kosztów użytkowania domu nie tylko na najbliższą zimę, ale i przez kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat. Świadomie przeprowadzona termomodernizacja – z ciepłym produktami z recyklingu to czysty zysk dla nas, środowiska naturalnego i przyszłych pokoleń.
Fot. POiD
W ramach zaplanowanej na 12 miesięcy kampanii przewidziano szereg działań komunikacyjnych umożliwiających skuteczne dotarcie do odbiorców – przede wszystkim inwestorów indywidualnych, którzy budują lub remontują swoje domy i mieszkania, monterów na co dzień zajmujących się montażem wyrobów stolarki budowlanej, a także uczniów szkół branżowych uczących się sztuki dobrego montażu.
Wiodącym elementem graficznym kampanii jest nowy Key Visual, nawiązujący do hasła „Zadbaj o ciepły dom”. Praktycznych porad i inspiracji na temat tego, jakie energooszczędne rozwiązania wybrać, jak je zamontować i jak zdobyć dofinansowanie na realizację inwestycji dostarczą natomiast artykuły publikowane w prasie i Internecie, a także blog na stronie internetowej akcji. Na stronie internetowej, oprócz solidnej porcji wiedzy, znajdzie się również galeria rekomendowanych produktów Partnerów oraz wyszukiwarka rekomendowanych punktów sprzedaży i montażu wyrobów stolarki budowlanej.
REKLAMA:
Na wiosnę 2023 roku, w kilkunastu wybranych rozgłośniach radiowych będzie można zaś usłyszeć spot promujący kampanię. Przewidziano też realizację webinaru na temat aktualnej wersji programu „Czyste Powietrze” i zasad dofinansowania wymiany okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej. Wszystkie działania kampanii będzie można na bieżąco śledzić na fanpag’u akcji na Facebooku.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: POiD